Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ «Навчальний компас ОЕСР: переосмислення вчителів як агентів змін у навчальних програмах» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР». 

Пропонується використовувати засоби підтримки студентів щодо пізнання та кращої орієнтації у дедалі складнішому та швидкозмінному світі, підкреслюється важливість студентської активності, благополуччя та розвитку ключових компетенцій для формування як особистого, так і колективного майбутнього. Для цього вчителі також повинні бути наділені сильним відчуттям власної волі, професійними компетенціями та бути благополучними, щоб ефективно втілювати цей підхід у своїх класах. Отже, йдеться про критично важливе для майбутнього переосмислення професії викладача. Замість традиційних підходів потрібно перейти до ролі викладачів як співпроектувальників навчання, адаптивних експертів та рушійних сил змін. Також необхідно підвищити статус, мету та значення самого викладання через такі інновації, як мережі спільного навчання, інструменти на базі штучного інтелекту, підвищена автономія у розробленні навчальних програм. Викладачі можуть очолювати значущі зміни в системі освіти, а не лише реагувати на них. «Навчальний компас ОЕСР» є практичним посібником із застосування в реальному житті «Навчального компасу» таким чином, щоб сприяти глибокому, трансформаційному навчанню.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/XLOdb, https://ukrintei.ua/y/K6Zul, https://doi.org/10.1787/8297a24a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: АГЕНТИ ЗМІН У НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ
2025-06-02
Share