Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Стан академічної кар’єри в країнах ОЕСР: огляд фактичних даних» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У документі  наводиться огляд фактичних даних і результатів дослідження, огляд політик та конкретні приклади, систематизовано проблеми (умови праці академічної спільноти, залежність від нестабільних і випадкових контрактів, високе робоче навантаження, негативне співвідношення між роботою та особистим життям). Фіксується ситуація, коли стимули кар’єрного зростання зосереджені на науковій діяльності, відсуваючи на другий план викладання, взаємодію та інші обов’язки. Початкова академічна підготовка, як правило, не забезпечує навичок до максимально ефективного використання потенціалу цифровізованого навчального середовища, для відповідності якому потрібне безперервне навчання. Незважаючи на те, що в окремих системах вищої освіти заохочується гнучкість кар’єрного зростання, вчені, як правило, залишаються в академічних колах з обмеженою міжсекторальною мобільністю. Проблемою також вважається недостатня представленість жінок і маргіналізованих груп. Участь науковців у заходах з інтерналізації значно варіюється усередині навчальних закладів, між ними, та у різних системах вищої освіти. Серйозну занепокоєність викликає зниження академічної свободи.

Детальніше: http://surl.li/rbjaz, http://surl.li/rbjbq, https://doi.org/10.1787/ea9d3108-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: СТАН АКАДЕМІЧНОЇ КАР’ЄРИ В КРАЇНАХ ОЕСР
2024-03-01
Share