На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ліззі Гарнер-Фой «Три кроки до проектування онлайн-навчання, яке підтримує стале майбутнє».
У ній надаються практичні поради щодо планування, розроблення та створення відкритих, доступних навчальних онлайн-матеріалів щодо Цілей сталого розвитку (ЦСР). 17 ЦСР або Глобальних цілей лежать в основі Порядку денного сталого розвитку до 2030 року задля подолання бідності, покращення охорони здоров’я та освіти, зменшення нерівності, боротьби з кліматичною кризою. На прикладі Единбурзького університету автор демонструє коротке портфоліо безкоштовних онлайн-курсів, представлених на трьох відкритих цифрових платформах: Coursera, FutureLearn та edX. У матеріалі містяться огляд загального процесу розробки курсів, короткі поради, посилання на посібники, які можна завантажити для використання при створенні власних онлайн-матеріалів. Акцент зроблено на питаннях планування курсу, його розроблення у форматі інклюзії та різноманітності.
Детальніше: https://bit.ly/3XsMN4q, https://bit.ly/3wlufHa, https://bit.ly/3J0SnXi, https://bit.ly/3XQxJgR