НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ДЛЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ

НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ДЛЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ

Команда Еразмус+ офісу в Україні інформує, що Міністерством освіти і науки України визначено національні пріоритети для заявок конкурсів Структурних проєктів (Strand 3) з розвитку потенціалу вищої освіти та розвитку потенціалу професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти Програми ЄС Еразмус+.

Команда Еразмус+ офісу в Україні інформує, що Міністерством освіти і науки України визначено національні пріоритети для заявок конкурсів Структурних проєктів (Strand 3) з розвитку потенціалу вищої освіти та розвитку потенціалу професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти Програми ЄС Еразмус+.

Команди, які працюють над такими проєктами або планують залучати МОН України як партнера, мають подати відповідну інформацію до 22 січня 2023 року. При цьому слід брати до уваги відповідні листи МОН України, перелік національних пріоритетів, інформацію про конкурси проєктів з розвитку потенціалу вищої освіти СВНЕ, поради щодо підготовки успішного проєкту СВНЕ, оновлене Керівництво до Програми Еразмус+ з фокусом на Україну для проєктів Партнерств співпраці.

Детальніше: https://bit.ly/3W0SuVw, https://bit.ly/3GtDj1w, https://bit.ly/3Xh0xyt, https://bit.ly/3IywTRp, https://bit.ly/3GSIw4j, https://bit.ly/3k3ZKmq, https://bit.ly/3ZlXGWV, https://bit.ly/3GobUxU

2023-01-11
Share
ЦИКЛ ЛЕКЦІЙ ВІД UGEN

ЦИКЛ ЛЕКЦІЙ ВІД UGEN

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» представила у відкритому доступі добірку відеозаписів лекцій про практики сучасного викладання.

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» представила у відкритому доступі добірку відеозаписів лекцій про практики сучасного викладання.

Слухачі можуть ознайомитись із новими підходами до викладання, організацію ефективної комунікації зі студентами, освітніми трендами, правилами командної роботи, діагностику та подолання проблем, спричиненим професійним вигоранням, а також освітніми інструментами, засобами підвищення ефективності, методологією NPS та eNPS, порадами щодо роботі на платформі LinkedIn та організації кар’єрних онлайн-проєктів.

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/368, https://bit.ly/3GNcMMX, https://bit.ly/3WW65io, https://bit.ly/3WZchpB, https://bit.ly/3iqw2rk, https://bit.ly/3ZqiBIo, https://bit.ly/3GsGwhU

2023-01-11
Share
КОНКУРС НА ПРЕМІЮ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ МОЛОДИМ УЧЕНИМ -2023

КОНКУРС НА ПРЕМІЮ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ МОЛОДИМ УЧЕНИМ -2023

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій оголосив про початок висунення кандидатів та подання робіт на Премію ВР України молодим ученим за 2023 рік.

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій оголосив про початок висунення кандидатів та подання робіт на Премію ВР України молодим ученим за 2023 рік.

Рішенням комітету від 15.12.2021 (протокол № 90) затверджена інструкція з оформлення й подання документів та порядок їх розгляду. Конкурс проводиться відповідно до Положення про Премію Верховної Ради України молодим ученим, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 05.02.2019 № 2675-VIII.

Детальніше: kno.rada.gov.ua, https://bit.ly/3GRqhwf, https://bit.ly/3Zma6y4

2023-01-11
Share
ВЕБІНАР ВІД EBSCO

ВЕБІНАР ВІД EBSCO

19 січня 2023 року відбудеться вебінар «Чому перемагає простота».

19 січня 2023 року відбудеться вебінар «Чому перемагає простота».

Захід покликаний навчити слухачів активно виходити за межі відчуття розчарування, що виникає через надмірну кількість непродуктивної роботи на робочому місці, а також націлити на створення культури, в якій саме цінна, важлива та значуща робота є нормою. Зокрема, планується обговорити питання, пов’язані зі зменшенням навантаженості та повернення до осмисленої продуктивної роботи, що забезпечує інноваційні зміни; як зробити спілкування чітким, а простоту звичкою; на чому саме потрібно зосередитись, щоб спростити процеси в організації; які методи дозволяють зробити спрощення – звичкою; які завдання забирають найбільше часу у кожного члена команди та команди в цілому; як утвердити й розповсюджувати практики культури спрощення.

Детальніше: https://bit.ly/3CDfXoX

2023-01-11
Share
ОЕСР: ЗВІТИ ЩОДО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПОДАТКОВІ РІШЕННЯ ЗА 2021 РІК

ОЕСР: ЗВІТИ ЩОДО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПОДАТКОВІ РІШЕННЯ ЗА 2021 РІК

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Шкідливі податкові практики: звіти про експертну оцінку щодо обміну інформацією про податкові рішення за 2021 рік: інклюзивна структура BEPS: дія 5» із серії «Проект ОЕСР/G20 щодо розмивання бази оподаткування та виведення прибутку з-під оподаткування».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Шкідливі податкові практики: звіти про експертну оцінку щодо обміну інформацією про податкові рішення за 2021 рік: інклюзивна структура BEPS: дія 5» із серії «Проект ОЕСР/G20 щодо розмивання бази оподаткування та виведення прибутку з-під оподаткування».

У ньому наголошується, що відповідно до мінімального стандарту 5 BEPS члени інклюзивної платформи ОЕСР/G20 з протидії розмиванню бази оподаткування та виведенню прибутку з-під оподаткування (BEPS) взяли на себе зобов’язання протидіяти шкідливим податковим практикам та підвищувати прозорість. Обмін даними про податкові рішення є важливим інструментом покращення доступу податкових адміністрацій до інформації, необхідної для оцінювання корпоративних податкових справ платників податків й ефективного протистояння ухиленню від сплати податків та іншим ризикам. Понад 135 країн та юрисдикцій є членами Інклюзивної структури BEPS. Для цілей експертного оцінювання підготовлене технічне завдання та методологія, зосереджені на п’яти ключових елементах: процес збору інформації, обмін інформацією, конфіденційність отриманої інформації, дані про обмін рішеннями та прозорість окремих аспектів режимів інтелектуальної власності.

Детальніше: https://bit.ly/3QnOWeV, https://bit.ly/3VYMAUZ, https://doi.org/10.1787/4034ce42-en

2023-01-11
Share
ПОЛІТИКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ПОЛІТИКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

У «Міжнародному журналі доброчесності в освіті» (International Journal for Educational Integrity) у відкритому доступі опублікована стаття Мері Девіс «Вивчення та вдосконалення інклюзивної практики інституційної політики академічної доброчесності, процедур, навчання та підтримки».

У «Міжнародному журналі доброчесності в освіті» (International Journal for Educational Integrity) у відкритому доступі опублікована стаття Мері Девіс «Вивчення та вдосконалення інклюзивної практики інституційної політики академічної доброчесності, процедур, навчання та підтримки».

У ній автор наводить результати власного дослідження інклюзивної практики академічної доброчесності в одному з британських закладів вищої освіти на основі інтерв’ю зі студентами, що перебувають у складних життєвих обставинах, а також співробітниками, які відіграють ключову роль у забезпеченні академічної чесності (викладання, підтримка студентів, бібліотека, розслідування, найвище керівництво, студентська спілка). Крім того, було проаналізовано інституційні документи про академічну доброчесність з метою встановлення їх відповідності принципам універсального дизайну інклюзивного навчання. Встановлено, що академічна поведінка викликає у студентів високий рівень занепокоєння; студенти мають труднощі з розумінням документів про академічну доброчесність, оскільки ці документи не є послідовними та не відповідають критеріям інклюзивності (тоді як співробітники прагнуть до більш інклюзивної практики); студенти з недостатнім рівнем підготовки, з обмеженими можливостями та іноземні студенти, які не є носіями мови, потребують більшої інституційної підтримки для опанування принципів академічної доброчесності та дотримання академічної етики.

Детальніше: https://bit.ly/3GO5KZf, https://bit.ly/3ZnKIYI

2023-01-10
Share
НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЄС ТА КРАЇН СХІДНОГО ПАРТНЕРСТВА

НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЄС ТА КРАЇН СХІДНОГО ПАРТНЕРСТВА

Європейська комісія оголосила про свою нову ініціативу для сприяння активній участі країн Східного партнерства (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Україна) у рамковій програмі ЄС для досліджень та інновацій «Горизонт Європа», а також в ERA.

Європейська комісія оголосила про свою нову ініціативу для сприяння активній участі країн Східного партнерства (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Україна) у рамковій програмі ЄС для досліджень та інновацій «Горизонт Європа», а також в ERA.

Ініціатива спрямована на збільшення інвестицій у науково-інноваційний потенціал зазначених країн, реформування національних систем досліджень та інновацій, підтримку зеленого та цифрового переходу. Визначені 10 головних цілей і конкретних пріоритетів на період після 2020 року для науково-дослідної співпраці з країнами Східного партнерства. Очікується збільшення національних валових витрат на дослідження та інновації принаймні на 50% та залучення щонайменше 700 учасників у «Горизонт Європа» та EU4Innovation, упровадження стратегій розумної спеціалізації та дорожніх карт передачі технологій.

Детальніше: https://bit.ly/3XaDKVa

2023-01-10
Share
ОЕСР: СТВОРЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ДО ВПЛИВУ КЛІМАТУ

ОЕСР: СТВОРЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ДО ВПЛИВУ КЛІМАТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підвищення фінансової стійкості до кліматичного впливу: механізм урядового управління ризиками втрат і збитків» У ньому наголошується, що уряди стикаються зі значними кліматичними ризиками через очікуване збільшення частоти та інтенсивності циклонів, затоплень, пожеж та інших кліматичних екстремальних явищ.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підвищення фінансової стійкості до кліматичного впливу: механізм урядового управління ризиками втрат і збитків» У ньому наголошується, що уряди стикаються зі значними кліматичними ризиками через очікуване збільшення частоти та інтенсивності циклонів, затоплень, пожеж та інших кліматичних екстремальних явищ.

Звіт містить матеріали, які будуть корисні урядам країн із ринковою економікою та країн, що розвиваються, які прагнуть посилити свою спроможність керувати фінансовими наслідками кліматичних змін. Він націлений на підтримку ефективних стратегій управління державними фінансами, а також розробці та впровадженню відповідних заходів на національному та міжнародному рівнях. Пропонуються рішення з пом’якшення ризиків: захист домогосподарств і підприємств, реалізація інтегрованих багатосторонніх фінансових стратегій для фінансування державних витрат.

Детальніше: https://bit.ly/3VTxVum, https://bit.ly/3ZcQKvj, https://doi.org/10.1787/9e2e1412-en

2023-01-10
Share
МАЙБУТНЄ ОСВІТИ

МАЙБУТНЄ ОСВІТИ

Проект Google for Education у співпраці з консалтинговою компанією Canvas8 презентували глобальний звіт про майбутнє освіти.

Проект Google for Education у співпраці з консалтинговою компанією Canvas8 презентували глобальний звіт про майбутнє освіти.

Дослідження підготовлене на даних широкого опитування експертів та дослідників у галузі освіти, представників профільних органів влади, директорів шкіл, педагогів, представників EdTech-компаній з 24 країн. Звіт складається із трьох частин, які охоплюють наступні питання: підготовка до нового майбутнього; розвиток процесу навчання; переосмислення освітніх екосистем. Викладачі працюють над тим, щоб озброїти своїх учнів навичками та сформувати спосіб мислення, необхідний для майбутніх змін. Опитані експерти щодо переосмислення ролі освіти зосередились на зростанні попиту на вирішення глобальних проблем, змінах у наборі навичок, а також переході до навчання упродовж життя. В контексті технологічних досягнень модель «один до багатьох» трансформується в бік індивідуального підходу. Тут важливі персоналізація навчання, переосмислення дизайну та підвищення кваліфікації вчителя. Щодо перетворень освітньої екосистеми, то основними напрямками будуть: модернізація середовища навчання, розширення можливостей викладачів завдяки використанню великих даних, нове бачення системи оцінювання успішності навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3IxLAEa, https://bit.ly/3VYPola, https://bit.ly/3WSqwfV, https://bit.ly/3ihNk9Q

2023-01-09
Share
РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКОГО ПРОЄКТУ ЗІ СТВОРЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ

РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКОГО ПРОЄКТУ ЗІ СТВОРЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ

Державна наукова установа “Український інститут науково-технічної експертизи та інформації” разом із Латвійською національною бібліотекою за підтримки Міністерств освіти України та Латвії упродовж 2021-2022 рр.

Державна наукова установа “Український інститут науково-технічної експертизи та інформації” разом із Латвійською національною бібліотекою за підтримки Міністерств освіти України та Латвії упродовж 2021-2022 рр.

виконували проєкт «Методи текстового аналізу та інструменти визначення подібності у великих національних текстових архівах: на прикладі Латвійської Національної цифрової бібліотеки та Національного репозитарію академічних текстів України». Його мета – упровадження нових сервісів текстового аналізу в практику наукових бібліотек та репозитаріїв. Українською командою проєкту отримані наступні результати: розроблений та описаний прототип інструменту цифрового аналізу; проведене його тестування; організовані консультації з профільними фахівцями і латвійськими партнерами з обговорення побудованого інструменту; визначені перспективи сервісів цифрового аналізу у крупних текстових архівах. Про ці результати наукова спільнота була своєчасно поінформована завдяки проведенню серії відкритих вебінарів, оприлюдненню напрацьованих матеріалів у вигляді наукових статей, тез доповідей, презнетацій, стендових доповідей, а також розміщенню відповідних повідомлень на вебсайті ДНУ УкрІНТЕІ й сторінках НРАТ у соціальних мережах. Більш детальна інформація щодо змісту дослідження представлена на вебсайті проєкту.

Детальніше: https://sites.google.com/view/text-analysis-ua-lv

2023-01-09
Share