На сайті Times Higher Education опублікована стаття Віталії Кінах «Прикрасьте лекції, щоб зацікавити усіх студентів».
Вона містить поради щодо того, як перетворити лекції на інтерактивний процес, який підтримуватиме інтерес студентів. Автор наводить результати опитування, опублікованого у лютому 2022 року, згідно з яким дев’ять із десяти студентів віддають перевагу очним лекціям, які також доступні для перегляду у формі записаного відео. Рекомендації, що випливають з узагальнення кращих практик, стосуються включення різноманітних видів діяльності, які допомагають учням засвоювати матеріал; задіяння ефективного зворотного зв’язку; заохочення співпраці; демонстрацію практичного застосування набутих знань завдяки аналізу реальних ситуацій. Віталія говорить про своє бачення того, як викладачі можуть зацікавити студентів. Необхідно привносити у лекції поточні події, щоб зробити матеріал більш актуальним та цікавим для студентів; включати короткі онлайн-вікторини або опитування, щоб забезпечити миттєвий зворотний зв’язок, викликати увагу та зрозуміти, які елементи навчального матеріалу або методи більше або менше ефективні; використовувати онлайн-інструменти для підтримки групової роботи під час лекцій завдяки дошці Google Jamboard (це забезпечує роботу студентів у режимі реального часу та співпрацю з віддаленими студентами); розділяти лекції на 20-хвилинні частини, використовуючи невеличкі перерви для живого спілкування. Ці та інші аналогічні прийоми дозволять підвищити залученість студентів, їх зацікавленість та врешті-решт успішність.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПРИКРАСЬТЕ ЛЕКЦІЇ, ЩОБ ЗАЦІКАВИТИ СТУДЕНТІВ
2023-07-17
Share