На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Блейка «Гарний студентський досвід – це не лише виправдані очікування».

У ній йдеться про  практику студентського офісу для  забезпечення довгострокової цінності навчання. Джон говорить, що фінансові проблеми освітньої сфери, безальтернативне підвищення плати за навчання та скорочення кількості абітурієнтів змусило керівників закладів вищої освіти більше, ніж будь-коли раніше, зосередитись на потребах студентів. Створення шість років тому офісу у справах студентів стало результатом переорієнтації на студентські потреби, однак, проблеми із забезпеченням центральної ролі  інтересів студентів у ЗВО і нині залишаються. Частково це пов’язано з нечітким розумінням змісту концепції «інтереси студентів». Це не має бути буквально опис набору потреб, бажань і досвіду здобувачів освіти. Розуміння інтересів студентів не завжди  є коректним і послідовним. Усі визнають, що університет має гарантувати студентам їх високу залученість до діяльності ЗВО. Разом із тим, існує парадокс: студенти розповідають про свій досвід здобуття вищої освіти так само, як це роблять споживачі послуг  від звичайних постачальників, але при цьому студенти майже одноголосно виступають проти того, щоб називати себе «споживачами послуг вищої освіти». Вони зазвичай  наголошують на цінності абстрактних понять справедливості й чесності. Але  якщо необхідно забезпечити справедливість, чесність і залученість, яких прагнуть як студенти, то у центрі уваги має бути саме якість навчання та викладання, а не інші речі, які також присутні у роботі ЗВО. Необхідно дуже тісно співпрацювати викладачам і студентам, особливо –  під час оцінювання якості освіти.

Детальніше: http://surl.li/csduja, http://surl.li/izafic

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ЩО ТАКЕ ГАРНИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ДОСВІД
2024-08-27
Share