На сайті Times Higher Education опублікована стаття Томаса Гіфта і Джулі Норман «Штучний інтелект робить університетські кодекси честі більш необхідними, ніж будь-коли».

У ній обговорюються питання використання штучного інтелекту у процесі навчання та оцінювання з урахуванням можливого шахрайства. Реакція закладів вищої освіти на запуск ChatGPT була передбачувано: суто адміністративною або технічно відстороненою. Разом із тим, у нових умовах значення кодексів академічної доброчесності суттєво підвищується. Дослідження шахрайських практик у системі вищої освіти свідчить про зростання масштабів використання ШІ для обману з боку студентів. У цій ситуації навіть навчальні заклади з усталеними та ефективними кодексами академічної етики можуть зазнати невдачі, якщо не будуть реагувати на зовнішні виклики. Гнучкі та сильні кодекси роблять академічну недоброчесність менш вираженою, сприяють переосмисленню академічних практик та дозволяють налаштувати освітню систему для більш ефективної підготовки студентів до коректного вирішення складних моральних дилем. На тлі технологічного прогресу цінність таких кодексів честі зростає.

Детальніше: https://bit.ly/3YvX7sY

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І КОДЕКСИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
2023-02-16
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *