Наголошується, що дуальна форма навчання, коли лектори проводять заняття зі студентами, присутніми особисто та онлайн, потребує ретельного планування для організації ефективної роботи. Змішаний підхід стає дедалі важливішим: «Студенти хочуть змішаного навчання, але нам ще належить пройти довгий шлях», говорить президент Universities UK Стів Вест. Гнучкий підхід до навчання має передбачати й підтримку викладачів, допомогу їм у вигляді добре продуманих ресурсів та інструментів, що в решті-решт покращує навчальне середовище. Це охоплює все: від вивчення того, як цифрові матеріали можуть поліпшити навчання в кампусі, до того, як можна розробляти навчальні програми й підтримувати педагогічні знання. При подвійному навчанні може бути складно забезпечити учням, які приєднуються онлайн, рівний досвід порівняно з тими, хто навчається очно у кампусі. Міріам надає поради для підтримки підготовки викладачів до занять синхронного подвійного навчання, ґрунтуючись на особистому досвіді. Зокрема: дайте зрозуміти учням, якщо це ваш перший досвід подвійного навчання; використовуйте подвійне навчання для семінарів у малих групах; надавайте учням рекомендації та підтримку щодо технологій, які вони використовують; повідомте учням про подвійну систему навчання заздалегідь; підготуйте заходи, під час яких обговорення у невеликих групах можуть бути об'єднані в єдиний онлайн-простір або репозиторій; майте план на випадок непередбачуваних обставин, якщо технологія вийде з ладу. Також автор наводить поради стосовно того, що не можна робити під час змішаного навчання.
Детальніше: https://is.gd/twghN2, https://is.gd/jtCn9I
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
2023-07-25