На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Задоволеність студентів поліпшенням онлайн-навчання згідно опитувань».

У ній наголошується: крупне щорічне дослідження показало, що якість дистанційного навчання поліпшується, але ентузіазм щодо гібридних варіантів спадає. Зокрема, у рамках проведеного Jisc опитування 27 тис. студентів було з’ясовано, що британські студенти стають дедалі більш задоволеними своїм досвідом онлайн-навчання: 80% респондентів позитивно оцінили якість онлайн-навчання на своєму курсі. Разом із тим, більше половини, як і раніше, не вважають таке навчання цікавим або мотивуючим. Гібридне навчання, як і раніше, становить значну частину університетського досвіду, тоді як лише 36 % надають перевагу саме гібридному навчанню, а 53% студентів воліють вчитися в кампусі й 41% надають перевагу змішаному типу занять. Основною причиною називають зручність (83%), можливість досягти хороших успіхів у навчанні (71%). В якості позитивних аспектів онлайн-навчання студенти назвали гнучкість, яка дає змогу дивитися лекції в прямому ефірі або в записі, простоту доступу до онлайн-ресурсів і те, як цифрові технології дають їм змогу працювати й навчатися в зручному для них темпі. Щодо проблем, то студенти називають несвоєчасне надання записів лекцій, низьку якість записів та брак взаємодії з однолітками. Залежність від онлайн-ресурсів призводить до відсутності мотивації та низькій зосередженості.

Детальніше: https://is.gd/QnNxjA, https://is.gd/C2gOpq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ЯКІСТЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПОЛІПШУЄТЬСЯ, АЛЕ ЕНТУЗІАЗМУ ЩОДО ГІБРИДНИХ ВАРІАНТІВ ПОМЕНШАЛО
2023-09-26
Share