Clarivate оприлюднила перший звіт про 100 найкращих нових брендів. У ньому, щоб визначити нові бренди, які за два роки набули широкого поширення, використані дані про більш ніж 20 млн нових заявок на товарні знаки по всьому світу.
Аналіз дозволив визначити галузі, які є осередками активності брендів, а також позиції нових брендів у глобальному швидкоплинному ландшафті брендів. Європа та США були епіцентром створення та активної діяльності глобальних брендів завдяки своїм ємним споживчим ринкам, що підтверджує список 100 найкращих нових брендів 2022 року. У Європі їх налічується 50, у Сполучених Штатах – 21. Брендів з материкового Китаю виявлено 23. Експерти вважають, що саме цій країні належатиме пріоритет в еволюції глобальної стратегії брендів.
Детальніше: https://bit.ly/3yx4hCz, https://bit.ly/3ytduvD
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини