На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джуд Вілсон «Як розробити інклюзивні списки літератури для дистанційного та змішаного навчання».
У ній автор розмірковує, як викладачі можуть співпрацювати з командами університетських бібліотек, щоб забезпечити доступність та інклюзивність списків літератури для всіх студентів. За останні 10 років академічний видавничий ландшафт став більш складним, оскільки видавництва продовжують раціоналізувати власні моделі отримання прибутку, переходять від друкованих видань до цифрових і дуже повільно просуваються до відкритого доступу. Люди, що перебувають за межами сектору бібліотек вищих навчальних закладів Великої Британії, не уявляють, наскільки приголомшливими є витрати ЗВО для надання студентам електронного доступу до академічних джерел. Щоб найкращим чином забезпечити доступ здобувачів освіти до наукової та освітньої літератури, бібліотечні команди мають тісно співпрацювати з авторами лекційних курсів, щоб посилання на літературу в межах навчальних модулів були безперешкодно доступні для студентів. Разом із тим, не можна нехтувати такими надзвичайно важливими аспектами, як лаконічність джерел, їх цінність, повага до часу студентів, належна структурованість списку літератури, його гнучкість та готовність до альтернативних джерел. Добре складений, доступний список літератури має надзвичайно важливе значення для покращення досвіду студентів у навчанні (особливо – онлайн), допомагає їм бути ефективними в опануванні нових знань.
Детальніше: https://bit.ly/3Iim850, https://bit.ly/40Pzvkt