У ній автор наголошує, що по мірі збільшення розриву між навичками випускників та потребами ринку, а також неймовірно швидкого розвитку вимог роботодавців до нових навичок і компетенцій, мікрооблікові дані стають дедалі актуальнішими та поширенішими. Це питання обговорювалось експертами на міжнародній панельній сесії з мікрооблікових даних і мережевих зв’язків на цьогорічному заході «Digital Universities Asia 2023», організованому Times Higher Education. Учасники дискусії зосередились на понятті мікрооблікових даних та способах їх розробки, щоб вони дійсно відповідали запиту, а не випадковим чином об’єднували окремі результати навчання. Мікрооблікові дані можна описати як міні-кваліфікації або облікові дані, які демонструють навички, знання та/або досвід у певній галузі. Сінгапурський технологічний інститут розробляє мікрооблікові дані таким чином, щоб здобувачі могли отримати певні компетенції, які можна продемонструвати і які пов’язані з посадовими обов’язками. Мей Лім пропонує власне бачення ефективного процесу розроблення мікрооблікових даних, який представляє дуальним чином – з позицій викладача і того, хто навчається. Мікрооблікові дані повинні бути актуальними, гнучкими, такими, які можна підтвердити та визнати, мати оптимальний розмір. Автор вважає: замість того, щоб шукати найкоротші мікрооблікові дані, які пропонуються, і збирати безліч різних сертифікатів, необхідно зосередитись на виборі тих, які дійсно допоможуть отримати важливі компетенції.
Детальніше: https://is.gd/5jKWGv, https://is.gd/4msib8
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
МІКРООБЛІКОВІ ДАНІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА УЧНІВ
2023-08-21