За результатами пошуку знайдено:

записів - 5297

сторінок - 530

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ: ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ: ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ібхам Веза та Мохд С’яйфуддін Мохд «Впровадження проектного навчання: практичний посібник».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ібхам Веза та Мохд С’яйфуддін Мохд «Впровадження проектного навчання: практичний посібник».

У ній автори надають практичні рекомендації та методології для впровадження проєктного навчання та описують його потенційний вплив на студентів. «Проектне навчання» (PBL) являє собою значне зрушення в освітній методології, яке фундаментально змінює підхід до процесів викладання та навчання. PBL перетворює студентів із пасивних одержувачів знань на активних учасників, які активно аналізують та оцінюють інформацію. Цей підхід заохочує навички критичного мислення, усуваючи розрив між теоріями, які викладають в академічних колах, та їхнім практичним застосуванням у реальних сценаріях. Це допомагає студентам активно займатися предметом, що зрештою призводить до глибшого і ретельнішого розуміння предмета. У статті надаються роз’яснення щодо PBL та процесу його реалізація. Автори розглядають основні процедури ефективної інтеграції PBL в освітнє середовище та надають поради щодо їх реалізації, зокрема: визначення проекту: створення плану навчання (переконайтеся, що цілі проєкту збігаються з освітніми цілями курсу і будь-якими застосовними реальними контекстами, керуйте очікуваннями – дуже важливо точно встановити графік проєкту, важливі моменти прогресу і кінцеві результати, розробіть критерії оцінювання, що охоплюють як кінцевий результат, так і процедурні аспекти (процес), щоб створити середовище, що сприяє всебічному навчанню); сприяння співпраці та груповій роботі (щоб виховати почуття причетності та відповідальності, бажано розподіляти обов’язки, що відповідають унікальним талантам кожного учня; розвивайте командну атмосферу, яка сприяє відкритому спілкуванню та інклюзивним протоколам прийняття рішень; розвивайте культуру, яка сприяє взаємній повазі між людьми, цінує різноманітні точки зору та сприймає конструктивну критику як невід’ємну частину обговорення); встановлення зв’язку теорії та практики (переконайтеся, що теми проєктів відповідають змісту курсу та сприяють використанню теоретичних знань учнів; заохочуйте участь студентів у рефлексивних практиках, пропонуючи їм можливість встановити зв’язок між своїм проєктним досвідом та академічним навчанням); сприяння самосвідомості та розвитку критичного мислення за допомогою зворотного зв’язку (доцільно включати періодичні цикли зворотного зв’язку протягом усього проєкту, надаючи учням можливість брати участь у роздумах та ітераціях; одним із потенційних підходів до поліпшення досвіду навчання та глибшого розуміння цілей проєкту є інтеграція механізмів зворотного зв’язку між колегами); використання технологій (використовуйте онлайн-інструменти спільної роботи для управління проєктами та проведення досліджень; щоб підвищити якість результатів проєкту, рекомендується мотивувати учнів використовувати інструменти та програмне забезпечення візуалізації. Наприкінці статті, Ібхам та Мохд наводять висновок: назустріч майбутньому з PBL. PBL – це багатообіцяючий підхід до майбутнього. Значна увага приділяється розвитку навичок критичного мислення, здатності розв’язувати проблеми, спільній роботі та розвитку творчих здібностей, що сприяє набуттю знань. Крім того, він підходить для всіх форм навчання, даючи змогу всім студентам досягти успіху та продемонструвати своє розуміння. PBL – це дуже корисний підхід, який пропонує винагороду як викладачам, так і студентам. Сприяння їх зусиллям і спостереження за набуттям ними ідей, здібностей і впевненості в собі – це надзвичайно приємний аспект викладання.

Детальніше: https://is.gd/0aI8dEhttps://is.gd/OsQnRbhttps://is.gd/dtkQxX

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-20
Поширити
ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка викидів парникових газів та енергоспоживання в МСП: на шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка викидів парникових газів та енергоспоживання в МСП: на шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

У ньому наголошується, що зміна клімату є глобальним пріоритетом, який привертає дедалі більшу увагу громадськості після прийняття Паризької угоди 2015 року, в рамках якої 196 країн зобов’язалися знизити зростання глобальної температури до рівня менш як 2˚ Цельсія порівняно з доіндустріальним рівнем. Для досягнення цієї мети уряди зобов’язалися забезпечити «чистий нуль» викидів вуглецю до 2050 року. Шляхи досягнення цієї мети викладено в національних цільових внесках, що подаються кожні п’ять років до Рамкової конвенції ООН з клімату. Однак глобальна траєкторія викидів парникових газів поки що не відповідає досягненню вуглецевої нейтральності. У звіті представлено перші оцінки проєкту ОЕСР «На шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва», який є частиною роботи Комітету ОЕСР з МСП і підприємництва (CSMEE), спрямованої на підтримку урядів у перетворенні МСП на активних учасників «зеленого» переходу. У документі пояснюється значення цього проєкту, пов’язаного з важливістю моніторингу викидів вуглецю та енергоспоживання в діловому секторі, включно з МСП, в умовах, коли уряди прагнуть досягти своїх кліматичних цілей. Наводиться огляд методології проєкту з отримання оцінок екологічного сліду МСП. Представлено оцінки для перших п’яти показників панелі моніторингу: частка МСП у викидах парникових газів у діловому секторі; частка МСП в енергоспоживанні в діловому секторі; інтенсивність викидів парникових газів (вуглецю) МСП; енергоємність МСП; цінове навантаження на енергоносії МСП. У звіті також представлено дані щодо реального споживання електроенергії та газу МСП у Данії. У заключному розділі детально описано методологія проекту.

Детальніше: https://is.gd/atZIcl, https://is.gd/T2Brk5, https://doi.org/10.1787/ac8e6450-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-20
Поширити
КОНКУРС НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МОН

КОНКУРС НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МОН

Розпочався другий етап конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Розпочався другий етап конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Конкурс проводиться відповідно до наказу МОН від 11.09.2023 № 1113. Цьогоріч конкурс відбувається в оновленому форматі – на спеціальному модулі Національної електронної науково-інформаційної системи. Це дозволяє ідентифікувати учасників й експертів та захистити дані. Заявку на участь у другому етапі можна подати до 12 грудня 2023 року. Продовж першого етапу, з 12 вересня до 12 жовтня, учасники надіслали близько 750 досліджень. Найбільше досліджень надіслали ЗВО Києва – понад 200, а також Харківської, Дніпропетровської, Одеської, Львівської та Сумської областей. Проєкти переважно стосуються актуальних проблем оборони, безпеки, економіки та суспільного життя України. Фінансування проєктів розпочнеться вже з початку 2024 року, воно буде розподілене відповідно
отриманим експертним оцінкам.

Детальніше: https://is.gd/KouchN, https://nauka.gov.ua/, https://is.gd/M79YEF, https://is.gd/IxVXzU

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-20
Поширити
ОЕСР: БЕЗПРОГРАШНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я

ОЕСР: БЕЗПРОГРАШНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Безпрограшні рішення для забезпечення благополуччя та психічного здоров’я» із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Безпрограшні рішення для забезпечення благополуччя та психічного здоров’я» із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

У ньому наголошується, що хороше психічне здоров’я є життєво важливою складовою благополуччя людей і необхідне для процвітання окремих людей і суспільства в цілому. Визнання того, що успішні стратегії охорони психічного здоров’я залучати низку секторів, окрім охорони здоров’я, не є чимось новим, однак на практиці формування коаліцій часто залишається обмеженим і не реалізується в широких масштабах. У цьому аналітичному матеріалі представлено основні висновки, зроблені у звіті «Як зробити суспільство процвітаючим? Координація підходів до забезпечення добробуту і психічного здоров’я», в якому на основі концепції добробуту ОЕСР розглядається взаємозв’язок економічного, соціального, реляційного, цивільного та екологічного досвіду людей з їхнім психічним здоров’ям. Також використовуються отримані дані для визначення політики, здатної спільно покращити як психічне здоров’я, так і ширші показники добробуту. Розглядаються окремі ініціативи в галузі охорони психічного здоров’я в країнах ОЕСР, щоб проілюструвати, які елементи політичної екосистеми можуть сприяти співпраці між урядами та суспільством загалом.

Детальніше: https://is.gd/onVtk5, https://is.gd/QoJ42v, https://doi.org/10.1787/93b79ccf-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-19
Поширити
НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Конкурс проводиться з метою винагороди академічної спільноти, особливо молодих дослідників, та покращення спілкування між науковцями. Вимоги до учасників: кандидат має бути аспірантом або нещодавно кваліфікованим доктором філософії, який підготував дисертацію з великим академічним потенціалом; кандидатська дисертація має бути оригінальною роботою; дисертація необхідно бути захищена у 2023 році. Критерії відбору роботи: якість резюме та публікацій; релевантність кандидата та опису дослідження; новизна кандидатської дисертації; сила рекомендаційного листа; очікуваний академічний потенціал; оригінальність та результативність дослідження. Призи конкурсу: 800 швейцарських франків; сертифікат; пропозиція безкоштовно опублікувати одну статтю в матеріалах після рецензування до кінця 2024 року. Заявку на участь можна подати до 31 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/0h5O5q, https://is.gd/uTkA3O, https://is.gd/z7E7ga, https://is.gd/uNXrZT

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-19
Поширити
ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що штучний інтелект швидко змінює економіку та суспільство. Він все більше проникає у продукти та послуги, якими споживачі користуються щодня, і може допомогти у вирішенні суспільних проблем, таких як зміна клімату чи доступ до медичної допомоги, водночас створюючи виклики як для урядів, так і для громадян. Незважаючи на трансформаційний потенціал ШІ для підвищення ефективності та інноваційного розвитку, якщо його не контролювати, це викликає занепокоєння, яке підкреслює важливість того, щоб людський фактор був на першому плані в управлінні цими досягненнями. Звіт зосереджено на людському факторі, що стоїть за ШІ, досліджуючи останні тенденції попиту на навички, пов’язані зі штучним інтелектом, у різних країнах і використовує вичерпну інформацію з онлайн-розміщень вакансій, надану Lightcast1 за період 2019-22 років. Ці дані об’єднують інформацію 14 країн ОЕСР, доступних окремих англомовних (Австралія, Канада, Нова Зеландія, США, Велика Британія) та європейських (Австрія, Бельгія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Іспанія, Франція, Швеція, Швейцарія) країн. Встановлено, що, незважаючи на швидке зростання попиту на навички штучного інтелекту, онлайн-вакансії, пов’язані зі штучним інтелектом, становили менш ніж 1% усіх вакансій і переважно були знайдені в таких секторах, як ІКТ і професійні послуги. Навички, пов’язані з машинним навчанням, були найбільш затребуваними. Частина дослідження, орієнтована на США, показує постійний попит на соціально-емоційні, базові та технічні навички серед усіх роботодавців, що займаються штучним інтелектом. Однак провідні фірми, які розмістили найбільше вакансій у сфері ШІ, продемонстрували вищий попит на спеціалістів у сфері ШІ, які поєднують технічні знання з лідерськими, інноваційними та навичками розв’язання проблем, що підкреслює важливість цих компетенцій у сфері ШІ.

Детальніше: https://is.gd/G2QwwR, https://is.gd/aTlbCQ, https://doi.org/10.1787/7c691b9a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-10-18
Поширити
КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Метою конкурсу є популяризація розробок українських студентів, аспірантів, молодих учених серед ділової та наукової спільноти Сполучених штатів; пошук та заохочення потенційних інвесторів для реалізації проєктів; стимулювання інноваційної діяльності та рішень, спрямованих на відновлення та сталий розвиток України. Проєктні концепції мають відповідати наступним напрямкам: відновлення й модернізація виробничої та соціальної інфраструктури; відновлення природного середовища та розвиток відновлюваних джерел енергії; розвиток безпілотної авіації та ракетно-космічних технологій. Критерії відбору: актуальність проєкту, наукова та практична цінність; узгодженість цілей проекту з завданнями відбудови України від наслідків війни; інноваційний потенціал проєкту; наявність сучасних технологій; економічна та технологічна обґрунтованість. У конкурсі можуть брати участь студенти, які навчаються на денній або заочній формі у закладах вищої освіти та наукових установах України, аспіранти та молоді учені. Окрім стипендій Фонд надасть переможцям та фіналістам конкурсу правовий та організаційний супровід для отримання грантової підтримки від уряду США та реєстрації патентів в United States Patent and Trademark Office, USPTO. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/mflqu, https://www.facebook.com/youngscientists.ua/posts/pfbid0odpwW8g5xm6duei6vndpbzLzfDB1aYsSawCWXbjLxRyhpiFuJqyR7KBh7bkE3vUil, https://forms.gle/dEQwFxq5gvVqN1ty6

Фото: РМУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-18
Поширити
ТРИ КРОКИ, ЩОБ РОЗКРИТИ ПРИХОВАНУ ПРОГРАМУ НЕТВОРКІНГУ

ТРИ КРОКИ, ЩОБ РОЗКРИТИ ПРИХОВАНУ ПРОГРАМУ НЕТВОРКІНГУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулія Фріланд Фішер «Три кроки, щоб розкрити приховану програму нетворкінгу».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулія Фріланд Фішер «Три кроки, щоб розкрити приховану програму нетворкінгу».

У ній автор розмірковує над питанням: як підтримати студентів у розвитку мережевих навичок, які покращать їхні майбутні кар’єрні перспективи. Дані свідчать, що студентам потрібні мережі. За даними опитування випускників університету Strada-Gallup, проведеного у 2020 році, майже половина з них, на питання про яку навичку, що не набули в університеті, найбільше шкодують, відповіли «Нетворкінг». На жаль, несправедлива реальність така, що величезна роль мереж залишається в основі прихованої навчальної програми, яка могла б допомогти деяким випускникам перетворити зароблені важкою працею ступені у кар’єру. Але є способи демістифікувати побудову мереж і зробити доступ до соціального капіталу більш явною і справедливою особливістю навчання студентів в університеті. Джулія Фріланд Фішер радить застосовувати три кроки, які виведуть цю приховану навчальну програму на світло для всіх студентів кампусу: навчити студентів мережевої взаємодії як навички в рамках кар’єрних послуг; намагаючись залучити власний капітал, зробити побудову мережі кредитною; щоб підвищити рентабельність інвестицій, підвищити соціальний капітал у рамках стратегії всього кампусу. Додатковий бал: оцініть свої результати – у всіх цих зусиллях ключовим моментом є вимірювання прогресу. Це означає, що потрібно приділяти більше уваги кількості, якості та структурі студентських мереж, а також тому, чи підвищують вони свою здатність мобілізувати ці мережі. Більшість університетів не соромляться позиціонувати себе як центри зв’язків. Але якщо університети дбають про рівність і доступ, перед ними стоїть більш глибоке завдання: використати шанс цих зустрічей і гарантувати, що студенти випускаються з мережею зв’язків, а не лише з дипломом про освіту.

Детальніше: https://is.gd/P1MaB3, https://is.gd/zLRjMJ

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-17
Поширити
ПРОЄКТ «DIGITAL UNIVERSITY – OPEN UKRAINIAN INITIATIVE»

ПРОЄКТ «DIGITAL UNIVERSITY – OPEN UKRAINIAN INITIATIVE»

Київський національний університет імені Тараса Шевченка презентував проєкт «Digital University – Open Ukrainian Initiative» Програми ЄС Еразмус+.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка презентував проєкт «Digital University – Open Ukrainian Initiative» Програми ЄС Еразмус+.

«Цифровий університет – відкрита українська ініціатива» є інструментом підтримки ЄС розвитку вищої освіти в Україні в сучасних умовах. Європейська Комісія забезпечила спеціальне вікно можливостей для України в рамках Програми Еразмус+ за результатами спеціального конкурсу 2023 року. Команда проєкту, координована КНУ імені Тараса Шевченка, об’єднує міжнародне партнерство Університетів та організацій із Франції, Німеччини, Іспанії, Чехії та Польщі, 10 українських університетів разом із Міністерством освіти і науки України, Міністерством цифрової трансформації України, Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та Українською асоціацією ІТ-професіоналів. Спираючись на найкращі практики ЄС, команда створить в Україні уніфіковану цифрову освітню екосистему, яка забезпечуватиме безперервну, якісну, інклюзивну та прозору освіту незалежно від місцезнаходження студентів та викладачів, використовуючи цифрові інновації в освіті. Проєкт також спрямований на підтримку студентів, які продовжили навчання в Україні, та сприяння зміцненню зв’язків між українськими університетами, їхніми студентами та співробітниками, які були змушені залишити Україну. Також у фокусі проєкту популяризація Українських ЗВО та залучення іноземних студентів та закордонних українців до української освіти загалом. Передбачається, що Проєкт забезпечить синергію та тісну співпрацю між українськими університетами-партнерами для подолання викликів, з якими зіткнулася українська освіта, поширюючи результати проєкту на інші університети, а також сприятиме у системному підходу до майбутнього відновлення вищої освіти України.

Детальніше: https://is.gd/HEBu1C, https://is.gd/YlHhrw, https://is.gd/QAM8Ij

Фото: КНУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-17
Поширити
ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Система нагляду для оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із природою: ідентифікація та управління ризиками для біорізноманіття» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Система нагляду для оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із природою: ідентифікація та управління ризиками для біорізноманіття» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

У ньому наголошується, що біорізноманіття – розмаїття життя на Землі – відіграє вирішальну роль для добробуту та економічної діяльності людини завдяки наданню низки послуг. Проте людство знищує біорізноманіття з безпрецедентною швидкістю, і втрата біорізноманіття вже накладає відбиток на економіку. Через канали передачі, що випливають з фізичних і перехідних ризиків, ці втрати можуть також впливати на фінансові активи та фінансові установи, що їх утримують, з можливими наслідками для фінансової та цінової стабільності. У відповідь на це екосистемних кілька центральних банків вже почали аналізувати вразливість своїх фінансових систем до втрат біорізноманіття, оцінюючи вплив і залежність. У цьому документі представлено методологічну систему нагляду, яка допоможе центральним банкам і органам фінансового нагляду оцінити фінансові ризики, пов’язані з біорізноманіттям, їхній вплив і залежність у фінансовому секторі, включаючи канали передачі фізичних і перехідних ризиків. Ця система покликана перевести ризики для біорізноманіття у фінансові ризики. Враховуючи різні національні обставини, ця методологічна основа складається з чотирьох частин, що допомагають фінансовим органам та банкам виявляти і визначати пріоритети: виявлення та пріоритизація ризиків; оцінка економічних ризиків; оцінка природних ризиків; міркування для наглядових органів. Звіт ґрунтується на проведеному ОЕСР у 2022 році аналізі наявних і розроблюваних підходів до оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із втратою біорізноманіття, в рамках проєкту «Розробка системи нагляду за фінансовими ризиками, пов’язаними з втратою біорізноманіття». Проєкт запущено Європейською комісією спільно з ОЕСР за фінансової підтримки Європейського союзу.

Детальніше: https://is.gd/fXoAhS, https://is.gd/CG9SrZ, https://doi.org/10.1787/a8e4991f-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-17
Поширити