За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

КІБЕРГІГІЄНА: ЯК ЗБЕРЕГТИ ДАНІ В ІНТЕРНЕТІ У БЕЗПЕЦІ

КІБЕРГІГІЄНА: ЯК ЗБЕРЕГТИ ДАНІ В ІНТЕРНЕТІ У БЕЗПЕЦІ

Проєкт «Дія Цифрова Освіта» пропонує ознайомитись із добіркою освітніх серіалів, присвячених питанням захисту персональних даних та убезпеченню від кіберзлочинів.

Проєкт «Дія Цифрова Освіта» пропонує ознайомитись із добіркою освітніх серіалів, присвячених питанням захисту персональних даних та убезпеченню від кіберзлочинів.


Це серіали «Кіберняні», «Основи кібергігієни», «Обережно! Кібершахраї». За даними Cybersecurity Ventures, злочини ву галузі кібербезпеки у 2021 році коштували світовій економіці понад 6 трлн доларів, а у 2023 році витрати на кіберзахист можуть сягнути 8 трлн доларів. Кібергігієна допомагає зберігати дані та інформацію в безпеці в інтернеті. Для цього необхідно створювати складні паролі та змінювати їх регулярно; не ділитися особистими даними з незнайомими людьми; використовувати антивірусні програми та оновлювати їх регулярно; обережно поводитись зі сторонніми застосунками, програмами, підозрілою корекспонденцією та сумнівними гіперпосиланнями.
Детальніше: https://t.me/diia_education, https://bit.ly/3lm3osW, https://bit.ly/40j34d3, https://bit.ly/400cric
Фото: Дія Цифрова Освіта
#НРАТ_Усі_новини

2023-03-21
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА»

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 014 «Середня освіта» на другому (магістерському) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 014 «Середня освіта» на другому (магістерському) рівні вищої освіти.


Документ містить вимоги до рівня освіти осіб, які можуть навчатись за освітніми програмами спеціальності 293, очікувані результати навчання, обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня, перелік обов’язкових компетентностей і результатів навчання, форми атестації тощо. Зауваження та пропозиції можна подати до 3 квітня 2023 року.
Детальніше: https://bit.ly/3YVfTt6, https://bit.ly/3YVhkYw
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_Обговорення

2023-03-21
Поширити
ЛІТНЯ ДОСЛІДНИЦЬКА ПРОГРАМА ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

ЛІТНЯ ДОСЛІДНИЦЬКА ПРОГРАМА ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

Університет Ватерлоу (The University of Waterloo), який є одним із провідних дослідницьких університетів Канади, оголосив про прийом заявок на другу літню дослідницьку програму для українських студентів та аспірантів.

Університет Ватерлоу (The University of Waterloo), який є одним із провідних дослідницьких університетів Канади, оголосив про прийом заявок на другу літню дослідницьку програму для українських студентів та аспірантів.


Програма розрахована на студентів четвертого курсу бакалаврату, магістрів і докторантів українських університетів. Навчання відбуватиметься упродовж чотирьох місяців (з травня по серпень 2023 року). Витрати на подорожі та проживання у кампусі покриваються програмою. Подати заявку на участь можна до 31 березня 2023 р.
Детальніше: https://bit.ly/3TvXO3u, https://bit.ly/3ZYJnHZ
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_МіжнароднаПідтримка

2023-03-21
Поширити
ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДТРИМКИ ІНВАЛІДІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДТРИМКИ ІНВАЛІДІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Шляхи покращення підтримки інвалідів у вищій освіті».

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Шляхи покращення підтримки інвалідів у вищій освіті».

Матеріали висвітлюють університетське життя людей з інвалідністю та кроки, які можна зробити як на інституційному, так і на індивідуальному рівні, щоб краще адаптувати їх до студентської спільноти, надати можливість комфортно вчитися. Поради охоплюють широкий спектр питань – від інклюзивного дизайну кампусів і адаптивної практики набору персоналу, до доступності навчальних матеріалів, справедливого працевлаштування, підтримки працівників з аутизмом, запровадження позакласної роботи тощо.
Детальніше: https://bit.ly/3YZp6AI, https://bit.ly/40076HK, https://bit.ly/3lsZ1fE, https://bit.ly/3yOS2k6, https://bit.ly/4039X2D, https://bit.ly/42uXt5A, https://bit.ly/3JtTkpO
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-03-21
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Сумщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Сумщини:

– Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка http://repository.sspu.sumy.ua
– Сумського державного університету https://essuir.sumdu.edu.ua/
– Сумського національного аграрного університету http://repo.snau.edu.ua/
Фото: Polina Sumy

2023-03-21
Поширити
ОЕСР: ОГЛЯД ІНДИКАТОРІВ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

ОЕСР: ОГЛЯД ІНДИКАТОРІВ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано інформаційний матеріал «Огляд індикаторів навколишнього середовища».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано інформаційний матеріал «Огляд індикаторів навколишнього середовища».


Новий веб-формат представлення даних забезпечує інтерактивний доступ у режимі реального часу до актуальних даних про навколишнє середовище країн ОЕСР, що входять до базового набору екологічних індикаторів ОЕСР (інструменту оцінювання екологічних показників та відстеження курсу на сталий розвиток). Веб-версія дозволяє користувачам самостійно працювати з даними, формуючи набори та інфографіку, завантажувати їх, ділитися ними, а також переглядати та завантажувати тематичні веб-публікації. Доступні для ознайомлення екологічні дані представляють важливу інформацію про основні тенденції щодо зміни клімату, біорізноманіття, водних ресурсів, якості повітря, економіки замкненого циклу та океанських ресурсів. Бельгії, Чеської Республіки, Данії, Фінляндії, Німеччини, Греції, Угорщини, Ірландії, Ізраїлю, Латвії, Литви, Люксембургу, Норвегії, Португалії, Туреччини та Великої Британії.
Детальніше: https://bit.ly/3ZXzhqx, https://bit.ly/3yR1vrc, https://doi.org/10.1787/ac4b8b89-en
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини

2023-03-21
Поширити
ЯК ВКЛЮЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ У ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ

ЯК ВКЛЮЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ У ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку порад, як перетворити вивчення англійської мови на щоденну звичку.

Проєкт Uni-Biz Bridge опублікував добірку порад, як перетворити вивчення англійської мови на щоденну звичку.
Пропонується змінити налаштування телефону та соціальних мереж на англійську; інтегрувати навчання в улюблені справи – переглядати, читати чи слухати англійською новини, кінофільми (із субтитрами); виконувати англійською письмові вправи – вести щоденник, робити замітки на стікерах, формувати щоденні плани роботи; слухати англійську у дорозі – аудіокниги, підкасти.
Фото: скріншот
2023-03-20
Поширити
ЗВІТ АНАЛІТИЧНОГО ЦЕНТРУ «ОСВІТАНАЛІТИКА»

ЗВІТ АНАЛІТИЧНОГО ЦЕНТРУ «ОСВІТАНАЛІТИКА»

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка та Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні презентували аналітичний звіт «Вища освіта в Україні: зміни через війну».

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка та Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні презентували аналітичний звіт «Вища освіта в Україні: зміни через війну».
У ньому представлений аналіз проблем і викликів, які наразі постали перед системою вищої освіти України. Експерти оцінюють набутий органами влади та закладами вищої освіти досвід реагування на актуальні виклики, поточний стан української системи вищої освіти, першочергові завдання та перспективи. Вказується, що ЗВО продемонстрували здатність до швидкої адаптації у мінливих зовнішніх умовах. Основні їх проблеми, пов’язані з фінансуванням, кадровим забезпеченням та бюрократизацією, можуть бути вирішені, а негативні наслідки – мінімізовані. Повний текст аналітичного звіту та відеозапис його обговорення доступні для ознайомлення.
Фото: логотип
#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-20
Поширити
СТУДЕНТСЬКЕ ЩАСТЯ ЧИ ЗАДОВОЛЕННЯ?

СТУДЕНТСЬКЕ ЩАСТЯ ЧИ ЗАДОВОЛЕННЯ?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дуга Шпехта «Чи повинні ми прагнути до студентського щастя чи студентського задоволення?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Дуга Шпехта «Чи повинні ми прагнути до студентського щастя чи студентського задоволення?».
Перехід до онлайн- навчання поставив багато гострих питань. Університети та викладачі під час пандемії, перейшовши в онлайн-формат, намагалися з’ясувати, якою має бути їхня нова роль, чи необхідно обмежуватися навчанням, чи повинні викладачі допомагати студентам у формуванні соціальних зв’язків. Дослідження Дарлін Бей і Гарольда Даніеля засвідчило, що вимоги студентів до ЗВО переважно ґрунтуються на короткострокових цілях, що спонукає університети націлюватись на «щасливих» студентів. Разом із тим, задоволення подібних очікувань може виявитися згубним у довгостроковій перспективі як для студентів, так і для закладів вищої освіти. Адже університетам, які зосереджуються насамперед на тому, щоб задовольнити студентів, важко підготувати їх до майбутнього, навчити продукувати нові знання. Неможливо обговорювати задоволеність студентів, ігноруючи при цьому якість освіти, яку вони отримують, а також чинники, що визначають вплив навчального процесу на подальшу успішність кар’єри випускників. Для студентів, які приходять до університету, головним має бути не їх задоволення від проходження легких курсів, завищення оцінок за навчання чи отримання сертифікату, а набуття знань і формування навичок. Закладам освіти необхідно постійно працювати разом зі студентами, щоб досягти вказаної мети і пам’ятати, що на цьому непростому шляху обов’язково будуть моменти незадоволення.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Освітянам_новини
2023-03-20
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Рівненщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Рівненщини:

– Національного університету «Острозька академія» http://eprints.oa.edu.ua
– Національного університету водного господарства та природокористування http://ep3.nuwm.edu.ua/cgi/search/advanced
Фото: Taivo
2023-03-20
Поширити