За результатами пошуку знайдено:

записів - 5428

сторінок - 543

ОЕСР: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ОЕСР: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Забезпечення узгодженості політики для цілей сталого розвитку: прискорення прогресу у досягненні ЦСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Забезпечення узгодженості політики для цілей сталого розвитку: прискорення прогресу у досягненні ЦСР».

У ній наголошується, що в останнє десятиліття спостерігалося швидке зростання кількості взаємопов’язаних економічних, екологічних, соціальних і геополітичних криз («полікриза»), більшість із яких мають глобальний або транскордонний характер, охоплюють численні сфери та рівні відповідальності: пандемія COVID-19, зміна клімату, глобальна міграція, підвищення цін на енергопостачання та продукти харчування в усьому світі. Постійність цих викликів може підірвати довіру громадян до уряду та увічнити вразливість економіки та суспільства, і в решті-решт призвести до «постійної кризи». Крім того, планета стикається з незворотними кліматичними переломними моментами, такими як зміна мусонів, відмирання тропічних лісів і коралових рифів, втрата гірських льодовиків і обвал льодовикового покриву. У звіті висвітлюється практика різних країн із виконання Рекомендацій Ради ОЕСР щодо узгодженості політики на користь сталого розвитку. Показано, як інституційні механізми PCSD можна використовувати для спільного вирішення складних міжнародних проблем, включаючи реалізацію «Порядку денного на період до 2030 року». Описано, як принципи узгодженості політики можуть застосовуватися для просування загальнодержавних підходів до вироблення політики. Крім того, лінзу PCSD застосовано до океану – одного з найбільших глобальних суспільних надбань Землі. Все більше країн розробляють стратегії океанічної економіки, щоб об’єднати галузеві політичні резерви, керувати океанськими ресурсами та регулювати океанську діяльність таким чином, щоб підтримувати сталий розвиток, який нікого не залишає осторонь.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG
2023-08-24
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Закону України «Про систему пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Закону України «Про систему пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні».

Проєкт визначає правові та організаційні засади цілісної системи формування та реалізації пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні, спрямованої на забезпечення національної безпеки, конкурентоспроможності національного виробництва, сталого розвитку та підвищення якості життя населення. Документ містить систему пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності; опис формування пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності груп «Передова наука» та «Подолання національних викликів»; інструменти реалізації державної політики щодо пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності; моніторинг реалізації пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності. Він передбачає формування єдиного переліку пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності на період до 5 років, формування пріоритетних напрямів за групами «Передова наука» (розвиток фундаментальних наукових досліджень світового рівня) і групи «Подолання національних викликів» (розвиток усього ланцюжка від фундаментальних досліджень до науково-технічних (експериментальних) розробок у сферах, що є важливими для забезпечення національної безпеки та оборони, відновлення економіки та повоєнного сталого розвитку країни); визначення переліку тематичних підгруп групи «Подолання національних викликів». Зауваження та пропозиції до законопроєкту можна подати до 6 вересня 2023 року.
Фото: МОН
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення#НРАТ_Інноваторам_обговорення
2023-08-24
Поширити
ГЛОБАЛЬНА СИЛА УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ БРЕНДІВ

ГЛОБАЛЬНА СИЛА УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ БРЕНДІВ

На сайті Times Higher Education опубліковано звіт «Глобальна сила університетських брендів: діагностика цифрового бренду».

На сайті Times Higher Education опубліковано звіт «Глобальна сила університетських брендів: діагностика цифрового бренду».

Репутація університету будується на обізнаності та залученості до виняткових результатів і досягнень усіх співробітників, студентів і зацікавлених сторін, пов’язаних із цією установою. Сприйняття майбутніми студентами, партнерами та співробітниками репутації університету ґрунтується на враженні, що формується в їхній свідомості внаслідок взаємодії з безпосередньо з університетом та повідомленнями про нього. Тому створення комплексної комунікаційної стратегії ЗВО є надзвичайно важливим завданням. Інструменти цифрової комунікації відіграють вирішальну роль у взаємодії із зовнішніми зацікавленими сторонами: вони забезпечують своєчасний та економічний зв’язок з зацікавленими аудиторіями на місцевому, регіональному та глобальному рівнях. Командою дослідників THE розроблено цифровий діагностичний звіт на основі вивчення 15-ти провідних університетських брендів. З’ясовано, що найбільша кількість їх шанувальників представлена у соціальній мережі Facebook (4,3 млн); кількість взаємодій із найпопулярнішим контентом за останні 12 місяців у всіх соціальних мережах – 155 тис.; розрахункова фінансова економія за рахунок SEO становить 11,1 млн дол. США. Використовуючи інструменти цифрового моніторингу та аналітики команда консультантів Times Higher Education створила оригінальний інструмент діагностики цифрового бренду, який охоплює понад 70 показників. Їх застосування забезпечує динамічне (у режимі реального часу) спостереження за університетським брендом.
Детальніше: https://is.gd/IxBEaO
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-24
Поширити
ЧОТИРИ НАПРЯМКИ ЗМІНИ ДИЗАЙНУ ОЦІНЮВАННЯ В ЕПОХУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ

ЧОТИРИ НАПРЯМКИ ЗМІНИ ДИЗАЙНУ ОЦІНЮВАННЯ В ЕПОХУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулії Чен «Чотири напрямки зміни дизайну оцінювання в епоху генеративного ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулії Чен «Чотири напрямки зміни дизайну оцінювання в епоху генеративного ШІ».
У ній наголошується, що зростання генеративного ШІ змусило університети переосмислити кількісну оцінку навчання. Пропонується чотири варіанти зміни дизайну оцінювання, які можна застосовувати у різних дисциплінах. Доступність інструментів генеративного штучного інтелекту, таких як ChatGPT, зробила ряд традиційних інструментів оцінювання (наприклад, курсові роботи, огляд наукової літератури) практично зайвими. Гонконзький політехнічний університет прийняв ГШІ та переосмислив як цілі навчання, так і дизайн оцінювання. Замість того, щоб забороняти використання ГШІ для перевірки знань студентів, університет з вересня цього року дозволяє його використання. Викладачі відповідно мають внести зміни до навчальних програм та завдань таким чином, щоб ГШІ залучався як допоміжний засіб, а не для виконання завдання замість студента. Двома основними керівними принципами, що визначають зміну дизайну оцінки, є наступні: оцінювання не може бути виконано в основному або повністю ГШІ; студенти повинні продемонструвати своє розуміння концепцій/навичок, які вони вивчали. Відповідно до цього пропонується застосовувати чотири напрямки змін. Перший – від письмового опису до мультимодального пояснення та застосування (студентам пропонується пояснити поняття або навички в конкретному контексті; бажано – локальному). Другий – від одного огляду літератури до посилань на лекції (від студентів вимагають посилатися у своїх курсових роботах не лише на літературу, але й на дискусії, які були організовані на лекціях та практичних заняттях). Третій – від представлення ідей до захисту поглядів (замість усної презентації та слайдів, згенерованих ШІ – сеанс питань та відповідей, коли студенти-доповідачі мають захищати свої погляди, методологію та висновок). Четвертий – від роботи поодинці до партнерства студентів і викладачів (залучити студентів як педагогічних партнерів для розгляду матеріалів, представлених ШІ). Джулія Чен зазначає, що поява ГШІ надала вищій освіті багато можливостей переглянути мету оцінювання і те, як вони збирають докази успішності навчання студентів. Модернізація системи оцінювання дозволить студентам більш повно використовувати всі доступні ресурси, включно з ГШІ, убезпечитись від повторення інформації та зробивши акцент на демонстрації студентами їхнього розуміння питання шляхом застосування знань у відповідних контекстах, використання критичного мислення та комунікативних навичок.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-23
Поширити
ОЕСР: ЗЕЛЕНІ, СОЦІАЛЬНІ ОБЛІГАЦІЇ ТА ОБЛІГАЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ

ОЕСР: ЗЕЛЕНІ, СОЦІАЛЬНІ ОБЛІГАЦІЇ ТА ОБЛІГАЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила робочий документ «Зелені, соціальні облігації та облігації сталого розвитку в країнах, що розвиваються: причини для підвищення координації донорів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила робочий документ «Зелені, соціальні облігації та облігації сталого розвитку в країнах, що розвиваються: причини для підвищення координації донорів».
У ньому наголошується на значному потенціалі ринку відповідних облігацій для залучення довгострокового фінансування проектів, пов’язаних з Цілями сталого розвитку, а також інституційних інвестицій, вказується на проблеми та прогалини у регулюванні. Представлено огляд програм співробітництва з розвитку, що реалізуються на підтримку ринку екологічних, соціальних і стійких облігацій у країнах, що розвиваються. На основі консультацій з зацікавленими сторонами, а також даних, наданих Люксембурзькою фондовою біржею, вивчається роль донорських установ у підтримці випуску таких облігацій у країнах, що розвиваються, оцінка їх впливу та якість відповідної звітності для цілей вимірювання. Увагу зосереджено на п’яти основних напрямках політики, де донори можуть підтримати зростання такого роду облігацій: інвестиції, страхування, ринкова інфраструктура, емісія та вплив. Представлені докладні рекомендації для підвищення координації донорів. Звіт ґрунтується на принципах G20 щодо розширення фінансових інструментів, пов’язаних зі стійкістю (G20-Italia, 2021), керівництві для директивних органів із підтримки зростання ринку облігацій, звіті ОЕСР про «зелені», соціальні, стійкі та пов’язані зі стійким розвитком облігації в країнах, що розвиваються (OECD, 2022).
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG
2023-08-23
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ЩОДО АКРЕДИТАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ЩОДО АКРЕДИТАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкти нормативно-правових актів з питань акредитації освітніх програм вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкти нормативно-правових актів з питань акредитації освітніх програм вищої освіти.
Проєкти розроблені Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та спрямовані на забезпечення імплементації Закону України від 02.05.2023 № 3062-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення якості вищої освіти». Їх упровадження наблизить систему зовнішнього забезпечення якості вищої освіти до «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» (ESG-2015). На обговорення винесено три документи: проєкт «Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», проєкт «Положення про Апеляційну палату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти» та проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 р. № 565 «Про затвердження форми сертифіката про акредитацію освітньої програми і Порядку оформлення, переоформлення, видачі, зберігання та обліку таких сертифікатів»». Зауваження та пропозиції можна подати до 18 вересня 2023 року.
Фото: МОН
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення
2023-08-23
Поширити
ТЕМНА СТОРОНА ОБІЦЯНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ШІ

ТЕМНА СТОРОНА ОБІЦЯНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ШІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Верн Глейзер «Темна сторона обіцяної ефективності ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Верн Глейзер «Темна сторона обіцяної ефективності ШІ».
Автор наголошує, що штучний інтелект може використовувати дані та алгоритми таким чином, щоб підтримувати цінності справедливості та якості освіти. Штучний інтелект безумовно стане потужним чинником трансформації університетської освіти. Він може допомогти університетам знаходити абітурієнтів; посилити утримання студентів під час навчання та допомагати їм успішно пройти весь курс підготовки; забезпечити персоналізоване викладання та навчання за допомогою віртуальних наставників; адаптувати навчальну програму до вимог ринку; оптимізувати операції для підвищення ефективності та зниження витрат. Ці можливості ШІ надзвичайно привабливі, отже адміністрація університетів та викладачі почали реалізовувати такі ініціативи. Разом із тим не можна ігнорувати «темну сторону» ШІ. Верн Глейзер звертає увагу на проблемні моменти реалізації описаних вище ініціатив. ШІ ставить раціональність та ефективність вище за людські цінності (так звана «механізація цінностей»). Пом’якшити проблеми може стратегія включення людини, створення спеціальних оціночних систем з багатьма різноплановими критеріями, критичний підхід до результатів роботи ШІ та його алгоритмів.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-23
Поширити
ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МІСТ МАЙБУТНЬОГО

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МІСТ МАЙБУТНЬОГО

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Фінансування міст майбутнього: звіт G20/ОЕСР для робочої групи G20 з питань інфраструктури».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Фінансування міст майбутнього: звіт G20/ОЕСР для робочої групи G20 з питань інфраструктури».
Наголошується, що до 2050 року за прогнозами населення світу, яке мешкає в містах, сягне 5 млрд (людей порівняно з 3,5 млрд у 2015 році). Ці зміни вимагатимуть масштабних інвестицій в інфраструктуру. Останні мають не лише забезпечити відповідне кількісне зростання, а й підтримувати адаптацію до зміни клімату та перехід до цифрових технологій. У звіті розглядаються три способи вирішення цього завдання. По-перше, застосування нових форм міського планування, які можуть допомогти мобілізувати приватне фінансування для інклюзивних, стійких та стійких міських інвестицій. По-друге, зміцнення потенціалу міст для підтримки необхідних інвестицій у більш жорстких фінансових умовах завдяки залученню приватних інвестицій. По-третє, використання «зелених», соціальних та стійких облігацій і кредитів, облігацій, пов’язаних із стійкістю, та облігацій на випадок катастроф для інвестицій в інфраструктуру. До звіту також включено 17 коротких тематичних досліджень із 12 країн, які демонструють інноваційні методи створення міст майбутнього.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-23
Поширити
МІКРООБЛІКОВІ ДАНІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА УЧНІВ

МІКРООБЛІКОВІ ДАНІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА УЧНІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мей Лім «Знайомство з мікрообліковими даними: посібник для викладачів та учнів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мей Лім «Знайомство з мікрообліковими даними: посібник для викладачів та учнів».
У ній автор наголошує, що по мірі збільшення розриву між навичками випускників та потребами ринку, а також неймовірно швидкого розвитку вимог роботодавців до нових навичок і компетенцій, мікрооблікові дані стають дедалі актуальнішими та поширенішими. Це питання обговорювалось експертами на міжнародній панельній сесії з мікрооблікових даних і мережевих зв’язків на цьогорічному заході «Digital Universities Asia 2023», організованому Times Higher Education. Учасники дискусії зосередились на понятті мікрооблікових даних та способах їх розробки, щоб вони дійсно відповідали запиту, а не випадковим чином об’єднували окремі результати навчання. Мікрооблікові дані можна описати як міні-кваліфікації або облікові дані, які демонструють навички, знання та/або досвід у певній галузі. Сінгапурський технологічний інститут розробляє мікрооблікові дані таким чином, щоб здобувачі могли отримати певні компетенції, які можна продемонструвати і які пов’язані з посадовими обов’язками. Мей Лім пропонує власне бачення ефективного процесу розроблення мікрооблікових даних, який представляє дуальним чином – з позицій викладача і того, хто навчається. Мікрооблікові дані повинні бути актуальними, гнучкими, такими, які можна підтвердити та визнати, мати оптимальний розмір. Автор вважає: замість того, щоб шукати найкоротші мікрооблікові дані, які пропонуються, і збирати безліч різних сертифікатів, необхідно зосередитись на виборі тих, які дійсно допоможуть отримати важливі компетенції.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-21
Поширити
ОЕСР: РЕАКЦІЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ НА КОРУПЦІЮ

ОЕСР: РЕАКЦІЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ НА КОРУПЦІЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Реакція правоохоронних органів на корупцію у надзвичайних ситуаціях: практичні рекомендації» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Реакція правоохоронних органів на корупцію у надзвичайних ситуаціях: практичні рекомендації» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».
Документ має допомогти уповноваженим органам у зміцненні потенціалу правоохоронців у боротьбі з корупцією. Він містить практичні поради по роботі з проблемами, які особливо гостро проявляються в кризових умовах. Зокрема, тут представлений опис передових методів виявлення, розслідування та судового переслідування корупційних випадків; узагальнені переваги нових технологій та інноваційних розробок, що виникли під час пандемії COVID-19, які можуть допомогти у боротьбі з корупцією. Аналіз ґрунтується на результатах консультацій та інтерв’ю з експертами. Звіт підготовлений директоратом ОЕСР зі співробітництва у сфері розвитку.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-21
Поширити