За результатами пошуку знайдено:

записів - 5339

сторінок - 534

АВСТРАЛІЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВІДКРИВАЄ АКАДЕМІЮ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

АВСТРАЛІЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВІДКРИВАЄ АКАДЕМІЮ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Будуємо блок: австралійський університет відкриває академію практичних занять».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Будуємо блок: австралійський університет відкриває академію практичних занять».

Наголошується, що є дослідницький університет, який повністю перейшов на блочне навчання, формуючи нові тренди у системі освіти. «Євангелісти» блочного навчання планують продавати освітні «блоки» в усьому світу після успішного упровадження цього підходу у своїй практиці. Університет Вікторії пропонує студентам модель отримання знань, за якої вони вивчають один предмет блоками приблизно по місяцю, на відміну від традиційного семестрового розкладу. Пілотний запуск цієї моделі для студентів першого курсу бакалаврату відбувся у 2018 році та у подальшому був  упровадженний на всіх рівнях кваліфікації у наступні роки. Після цього блокове навчання поширилося  на різних континентах, де в основному невеликі коледжі вільних мистецтв стали його піонерами.  Академія блочної моделі навчання пропонує усім охочим ЗВО семінари та професійні консультації для поширення цієї практики. З вересня поточного року відкривається набір на два онлайн-курси. Блочне навчання не було прийнято повсюдно. Основною причиною обережного і подекуди ворожого ставлення до нього було небажання співробітників відмовлятися від традицій.

Детальніше: http://surl.li/pmkver, http://surl.li/guvwwc, http://surl.li/fvmbxr

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-15
Поширити
ЯК НАЛАШТУВАТИ CHATGPT ПІД СЕБЕ?

ЯК НАЛАШТУВАТИ CHATGPT ПІД СЕБЕ?

Команда «Освітні практики від ІТ» підготувала поради для максимально ефективного використання можливостей ChatGPT.

Команда «Освітні практики від ІТ» підготувала поради для максимально ефективного використання можливостей ChatGPT.

Це потужний інструмент ШІ дійсно можна адаптувати під свої потреби та підвищити ефективність його використання. Для цього необхідно здійснити персональні налаштування для отримання від ШІ більш релевантних результатів. Йдеться про галузь і сферу діяльності (ким працюєте, на чому спеціалізуєтесь),  задати мову спілкування, тон, стиль, структуру, ступінь деталізації результатів запитів. При цьому експерти попереджають про те, що з конфіденційною інформацією потрібно бути надзвичайно обережними, щоб уникнути витоку чутливих даних. Платна версія ChatGPT, яка має назву MyGPT,  дає можливість працювати з чатами, адаптованими під певні завдання та потреби. Можна навчити чат, що конкретно він має робити, як поводитися, а якої поведінки слід уникати. Можна створити чат, який буде генерувати тестові завдання або плани занять для студентів; використовувати ChatGPT, щоб згенерувати якісні промпти  (тобто інструкції або запити). Можна здійснювати розбиття складних запитів на менші за складністю та масштабом підзапити; генерувати відповіді на запити декілька разів з уточненнями й додатковими поясненнями.

Детальніше: https://t.me/navchai_smilyvo/264, https://bit.ly/3WA2OGn

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-15
Поширити
СВІТ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ AWS

СВІТ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ AWS

Amazon Web Services та UK-Ukraine TechBridge запрошують долучитися до безоплатної навчальної програми ITSkills4U.

Amazon Web Services та UK-Ukraine TechBridge запрошують долучитися до безоплатної навчальної програми ITSkills4U.

Вона призначена для допомоги громадянам України, які бажають підвищити свої знання, перейти до роботи у сфері ІТ та розвивати кар’єру в ІТ. Учасники програми матимуть можливість  ознайомитись зі специфікою роботи з даними, розроблення ІТ-продуктів, машинним навчанням, хмарним середовищем, покращити свої знання польської та англійської мови, отримати менторську підтримку та взяти участь у ярмарці вакансій

.

Детальніше: http://surl.li/dbjxxz, https://itskills4u.com.ua/join/, http://surl.li/nwnrqa 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-08-15
Поширити
ТРЕНДИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ

ТРЕНДИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано черговий випуск багаторічної серії звітів на тему «Європейські заклади вищої освіти у перехідний період».

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано черговий випуск багаторічної серії звітів на тему «Європейські заклади вищої освіти у перехідний період».

У ньому наголошується, що за останні п’ять років у європейському секторі вищої освіти відбулося багато змін і перетворень, частина з яких були поступовими, а частина – стрімкими та руйнівними. Представлено огляд змін, яких зазнали європейські заклади вищої освіти завдяки реформам вищої освіти у контексті суспільних, політичних, економічних і технологічних змін, включно із наслідками пандемії COVID-19.  Проаналізовано результати опитування 480 ЗВО у 46 європейських системах вищої освіти, визначено їх стратегії та перспективи  розвитку відповідно до проголошений місій.

Детальніше: http://surl.li/mbfzpp, http://surl.li/txgpok

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-15
Поширити
ОЕСР: КАР’ЄРА ТА ІННОВАЦІЇ

ОЕСР: КАР’ЄРА ТА ІННОВАЦІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Інновації в кар’єрних шляхах у п’яти країнах» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Інновації в кар’єрних шляхах у п’яти країнах» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Наголошується, що після фінансової кризи 2007–2008 років було проведено багато досліджень того, як саме національні системи освіти можуть краще підготувати студентів до трудового життя, щоб зменшити безробіття серед молоді. У звіті зосереджено увагу на кар’єрних шляхах, а також навчальних програмах, які дозволяють глибше зрозуміти професійну сферу та обрати майбутню професію. Окрему увагу приділено інноваціям у розробленні програм у п’яти англомовних країнах – Австралії, Канаді, Новій Зеландії, Шотландії та Сполучених Штатах Америки. Розглядаються варіанти відповіді на актуальні виклики сьогодення та наводяться політичні рекомендації щодо покращення надання відповідних послуг.

Детальніше: http://surl.li/zexheb, http://surl.li/qowosm, https://doi.org/10.1787/742bcd05-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-15
Поширити
УНІВЕРСИТЕТ МАЛАЙЗІЇ БАЖАЄ ЗАЛУЧИТИ ШІ ДЛЯ ОСВІТИ

УНІВЕРСИТЕТ МАЛАЙЗІЇ БАЖАЄ ЗАЛУЧИТИ ШІ ДЛЯ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хелен Пекер «Університет Малайзії шукає схвалення для отримання диплому з використанням ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хелен Пекер «Університет Малайзії шукає схвалення для отримання диплому з використанням ШІ».

Наголошується, що нова технологія, яка дозволяє аватарам ШІ читати лекції, може бути використана для «демократизації» доступу до вищої освіти. Університет Малайзії розраховує стати першим у світі, хто запустить програму отримання ступеня, яка повністю викладається та оцінюється за допомогою штучного інтелекту. Відбудеться це після  повноцінного дослідження технології, яка дозволяє сканувати біометричні дані під час навчання. Декан факультету штучного інтелекту та робототехніки університету Raffles розробив платформу під назвою MyAi Teaching Assistant, яка дозволяє вченим завантажувати свої лекційні презентації, які ШІ перетворює на текстові нотатки й створює аватар на основі зображення викладача, дозволяє клонувати його голос, що в сукупності робить такого аватара повноцінним викладачем, здатним підтримувати віртуальне навчання. Університет планує широко залучати таких «віртуальних» викладачів для підготовки бакалаврів у галузі науки про дані. Курс, який розпочнеться у жовтні 2024 року, буде доступний для усіх студентів незалежно від географічного місця, буде значно дешевшим, ніж традиційна програма навчання, що в сукупності, на думку професора Арсовскі допоможе «демократизувати освіту». Він вважає, що студенти повинні самі вирішувати, чи готові вони пожертвувати комунікацією із вчителями-людьми: «Так, ми втратимо особистий зв’язок зі студентами, але я думаю, що ринок дасть нам відповідь». Перешкодою на цьому шляху є поки що акредитація: курс було подано на розгляд Малайзійського кваліфікаційного агентства, але незрозуміло, як органи акредитації відреагують на цю програму. Професор Кромптон, на відміну від Арсовскі, застерігає від заміни викладачів аватарами, «оскільки якість викладання не може бути такою ж хорошою».

Детальніше: http://surl.li/kbrjbq, https://myai-edu.com/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-14
Поширити
ОЕСР: «ЗЕЛЕНІ» Ф’ЮЧЕРСИ

ОЕСР: «ЗЕЛЕНІ» Ф’ЮЧЕРСИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Культивування «зелених» ф’ючерсів: допомога у переході до екологічних робочих місць» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Культивування «зелених» ф’ючерсів: допомога у переході до екологічних робочих місць» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Наголошується: ефективні системи профорієнтації мають важливе значення для допомоги студентам у їх розумінні мінливого ландшафту ринку праці, особливо – в частині «зелених» робочих місць. Очікується, що «зелений» перехід, або глобальний перехід до нульових викидів, вплине на ринок праці трьома способами: створення робочих місць, які сформують нові економічні можливості (зелені робочі місця); втрата робочих місць, які сприяють зміні клімату («коричневі» робочі місця); трансформація навичок і знань, необхідних для багатьох сучасних професій. Зазначається необхідність взаємодії з професіоналами «зеленої» галузі, зокрема –  у формі стажування та практичного навчання. На основі результатів аналізу 87 програм екологічної орієнтації, які реалізуються у 20 країнах подаються пропозиції щодо здійснення екологічної професійної орієнтації.

Детальніше: http://surl.li/xnryqp, http://surl.li/mvfhhn, https://doi.org/10.1787/7c9912c5-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-08-14
Поширити
ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ МСП У НІМЕЧЧИНІ

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ МСП У НІМЕЧЧИНІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Фінансування розвитку МСП у Німеччині» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Фінансування розвитку МСП у Німеччині» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

У ньому наголошується, що високі ціни на енергоносії та серйозні геополітичні зміни в поєднанні з прискореною глобальною цифровізацією галузей економіки в усьому світі та зростаючим тиском щодо досягнення цілей сталого розвитку створили нові невизначеності для німецьких МСП. Успішне проходження цих змін і, у свою чергу, використання нових можливостей зростання потребуватимуть постійних і значних інвестицій. Доступ до відповідного та різноманітного набору джерел фінансування буде критичним. У цьому документі розглядаються поточні політичні практики, які допомагають німецьким МСП отримати доступ до фінансування, приділяючи особливу увагу зусиллям пов’язати зростання з цілями сталого розвитку в національній політиці. У ньому подано короткий огляд німецького малого та середнього бізнесу з його ключовими сильними сторонами та проблемами в контексті подвійного переходу, а також обговорюються інструменти фінансування, доступні для малого бізнесу в країні, включно з тими, які мають амбіції зростання. Також у звіті аналізуються зусилля федерального уряду щодо вивільнення фінансування для інновацій, інвестицій і розширення мережі як рушійної сили зростання МСП, а також порівняння цих зусиль з іншими країнами ОЕСР.

Детальніше: http://surl.li/hdfees, http://surl.li/hglucr, https://doi.org/10.1787/8f9a90e9-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-08-13
Поширити
ШІ ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ПЕРСОНАЛІЗОВАНОМУ НАВЧАННІ

ШІ ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ПЕРСОНАЛІЗОВАНОМУ НАВЧАННІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Надера Джалілі «Три способи, які за допомогою штучного інтелекту та технології занурення зроблять революцію у персоналізованому навчанні».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Надера Джалілі «Три способи, які за допомогою штучного інтелекту та технології занурення зроблять революцію у персоналізованому навчанні».

Наголошується, що новітні технології, зокрема ШІ та доповнена реальність, можуть трансформувати персоналізоване навчання й репетиторство, суттєво покращити досвід студентів. По-перше, це адаптація навчання до комфортного темпу навчання кожного студента, адже за звичайних умов педагог не може урахувати усі індивідуальні показники студентів групи. Задіяння доповненої реальності робить кожного учня творцем власного стилю та  глибини «занурення». Восени 2024 року інженерна школа з Лілю буде тестувати досвід доповненої реальності для курсів машинобудування: студенти використовуватимуть інструменти доповненої реальності для вивчення деяких курсів. По-друге, покращення запам’ятовування відбувається за допомогою гейміфікації та оповідань: студенти вже використовують інструменти штучного інтелекту, які можуть створювати підтримку у вигляді вікторин, циклів повторення/перевірки та флеш-карток. По-третє, налаштування віртуального середовища під  студента – від декорацій до зовнішнього вигляду асистента викладача відповідно до його уподобань. Використання технології цифрових близнюків дає можливість учням запрошувати інших у своє віртуальне середовище та самим «існувати» у спільному класі. Крім того, формат навчальних ресурсів можна пристосувати до індивідуального стилю, особистості та уподобань, гарантуючи, що здобувачі освіти отримають верифікований вміст у найкращій саме для них формі – відео, аудіо, книги, статті тощо. Налаштування та адаптація створюють більш інклюзивне освітнє середовище, де кожен учень відчуває, що його освітні потреби задоволені. Отже, викладачі повинні бути готові до кардинальної зміни культури навчання.

Детальніше:  http://surl.li/cbaqbp, http://surl.li/qnjjje

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-12
Поширити
ЧИ ПОТРІБНЕ СТВОРЕННЯ ОФІСУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ЧИ ПОТРІБНЕ СТВОРЕННЯ ОФІСУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Аманди Маккензі «Makeitsomeonesjob: створення офісу академічної доброчесності».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Аманди Маккензі «Makeitsomeonesjob: створення офісу академічної доброчесності».

У ній автор зазначає, що десятирічний досвід роботи в Офісі академічної доброчесності спонукає до аналізу участі закладів вищої освіти Північної Америки у підтримці академічної доброчесності, зокрема – щодо діяльності відповідних спеціалізованих офісів. Аманда говорить, що під час опитування McCabe у 2006 році у рамках початкового дослідження були отримані результати, які дозволили розробити 36 рекомендацій, які стали фактично інституційною дорожньою картою щодо ініціатив академічної доброчесності. Зокрема, було створено офіс академічної доброчесності університету Ватерлоо. Не існує одного «правильного» способу створення такого офісу, наявність якого свідчить про дієву підтримку доброчесності в установі та координацію зусиль щодо упровадження відповідної політики. Франкович і Мерфі вважають, – їх цитує Аманда, – що академічна доброчесність «настільки центральна і фундаментальна структура для вищої освіти, що іноді вона непомітна і може сприйматися як належне». Але, як правило, перешкодою для розвитку такого офісу є відсутність або обмеженість фінансування.

Детальніше: http://surl.li/aslvgi, http://surl.li/nnnvna

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Накуковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-12
Поширити