ВИКОРИСТАННЯ ШІ У РЕКЛАМІ ТА МАРКЕТИНГУ
Міністерство цифрової трансформації України разом з профільними експертами оприлюднило рекомендації щодо відповідального використання інструментів штучного інтелекту в рекламі та маркетингу.
Вони допоможуть представникам креативної сфери та малого бізнесу працювати з інноваційними інструментами без ризиків для себе та своїх клієнтів. У документі зібрані поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ, не вводячи в оману споживачів і не порушуючи законодавство у сфері реклами. Серед основних рекомендацій: контролювати, якими даними ви ділитеся з ШІ-системами, не поширювати персональні дані цільової аудиторії, маркувати контент, згенерований ШІ, не делегувати штучному інтелекту створення реклами на 100%. У додатку наведені інструкції з переліком позицій, на які необхідно звернути увагу при виборі ШІ-інструменту та поради щодо оцінювання наявних порушень у згенерованому контенті прав споживачів. До підготовки рекомендацій були залучені експерти з профільних асоціацій і державних інституцій – Експертно-консультаційного комітету з розвитку штучного інтелекту при Мінцифри, Асоціації IT Ukraine, Інтерактивного рекламного бюро України, Всеукраїнської Рекламної Коаліції, Української Асоціації Маркетингу, Асоціації правників України, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Держпродспоживслужби.
Детальніше: http://surl.li/tcgiod, http://surl.li/tjkwgm, http://surl.li/uyodmp, http://surl.li/dtgxbt
Фото: Мінцифри
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Інноваторам_новини