За результатами пошуку знайдено:

записів - 3891

сторінок - 390

ОЕСР: СТВОРЕННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ В ГАЛУЗІ КІБЕРБЕЗПЕКИ

ОЕСР: СТВОРЕННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ В ГАЛУЗІ КІБЕРБЕЗПЕКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Створення кваліфікованої робочої сили в галузі кібербезпеки у п’яти країнах: інформація з Австралії, Канади, Нової Зеландії, Великобританії та США» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Створення кваліфікованої робочої сили в галузі кібербезпеки у п’яти країнах: інформація з Австралії, Канади, Нової Зеландії, Великобританії та США» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».
У ньому наголошується, що у міру того, як суспільства стають все більш цифровими, кібербезпека стає пріоритетом для окремих осіб, компаній та країн. Кількість кібератак перевищує можливості захисту, і однією з причин є відсутність достатньо кваліфікованих кадрів для кібербезпеки. У звіті аналізується попит на фахівців з кібербезпеки в Австралії, Канаді, Новій Зеландії, Великій Британії та США з використанням інформації, що міститься в онлайн-оголошеннях про вакансії. В досліджені розглядаються останні тенденції у попиті на працівників різних посад у галузі кібербезпеки, географічний розподіл оголошень про вакансії та зміни вимог до навичок для фахівців у цій галузі. Аналізуються навчальні програми з кібербезпеки в Англії (Сполучене Королівство), зокрема, описуються різні типи програм додаткової та вищої освіти, профіль учнів у цих програмах та їх результати. Також у звіті розглядаються політики та ініціативи, які запроваджені в Англії, для забезпечення програмного навчання в галузі кібербезпеки більш доступним та актуальним. Цей звіт є частиною ініціативи щодо вивчення еволюції політик та досвіду у сфері кібербезпеки у всьому світі.
Фото: скріншот
2023-03-31
Поширити
СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА IRIS-HEP

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА IRIS-HEP

Оголошено прийом заявок на стипендіальну програму IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, яку проводить американський науковий проєкт «Інститут досліджень та інновацій з програмного забезпечення для фізики високих енергій» (Institute for Research and Innovation in Software for High Energy Physics, IRIS-HEP).

Оголошено прийом заявок на стипендіальну програму IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, яку проводить американський науковий проєкт «Інститут досліджень та інновацій з програмного забезпечення для фізики високих енергій» (Institute for Research and Innovation in Software for High Energy Physics, IRIS-HEP).
Проєкт має на меті сприяти розвитку передових навичок роботи з дослідницьким програмним забезпеченням, надаючи можливість студентам та аспірантам спілкуватися з наставниками в рамках спільноти з фізики високих енергій (HEP) і обчислювальної техніки/науки про дані. У межах проєкту студенти зможуть онлайн виконувати наукові проєкти під керівництвом наукових співробітників із різних університетів США та вчених із ЦЕРН (Женева). Тематика наукових проєктів пов’язана з розвитком методів комп’ютерного аналізу даних, машинного навчання та штучного інтелекту, зокрема, для фізики високих енергій, нових алгоритмів та окремих напрямів комп’ютерних наук, що розвиваються в IRIS-HEP, та частково для фізичного матеріалознавства, біоінформатики й системної біології: системи аналізу; інноваційні алгоритми; організація даних, керування та доступ; масштабовані системи; інструменти та матеріали для підтримки навчальних заходів; контейнерізація послуг, DevOps, безпека, моніторинг послуг і облік; моніторинг та аналітика мережі. Головна мова участі у Програмі – необхідно бути зарахованим на програму бакалавра або до магістратури в акредитованому університеті та завершити принаймні 1 навчальний рік до початку участі в IRIS-HEP Summer 2023 Fellows Program. Студенти, які будуть зараховані до Програми стажування IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, отримують стипендію за роботу над проєктом. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 квітня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-31
Поширити
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «БІБЛІОТЕКА РОКУ 2023»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «БІБЛІОТЕКА РОКУ 2023»

Президія ВГО Українська бібліотечна асоціація та Міністерство культури та інформаційної політики України оголосили про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бібліотека року 2023».

Президія ВГО Українська бібліотечна асоціація та Міністерство культури та інформаційної політики України оголосили про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бібліотека року 2023».

Конкурс проводиться відповідно до «Положення про Всеукраїнський конкурс на здобуття звання «Бібліотека року» для бібліотек України». Звання присуджуються бібліотеці за кращий впроваджений інноваційний проєкт, що підтверджується відповідним дипломом. Також приймаються подання на відзнаки Української бібліотечної асоціації: За вiдданiсть бiблiотечнiй справi; За внесок у бібліотекознавство; За внесок у бібліотечну освіту; Інклюзивна бібліотека; Краще регіональне відділення. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 1 вересня 2023 року.
Фото: УБА
2023-03-31
Поширити
ГЛОБАЛЬНЕ ЗНИЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ

ГЛОБАЛЬНЕ ЗНИЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ

Інститут політичних наук при Університеті імені Фрідріха Олександра Ерланген-Нюрнберг, Німеччина (Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Germany) опублікувало Індекс академічної свободи (Academic Freedom Index – AFI).

Інститут політичних наук при Університеті імені Фрідріха Олександра Ерланген-Нюрнберг, Німеччина (Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Germany) опублікувало Індекс академічної свободи (Academic Freedom Index – AFI).
AFI оцінює фактичні рівні академічної свободи в усьому світі на основі п’яти показників: свобода дослідження та викладання, свобода академічного обміну та поширення інформації, інституційна автономія, цілісність університетського містечка та свобода академічного та культурного самовираження. Він ґрунтується на оцінках понад 2 тис. міжнародних експертів, стандартизованих анкетах і статистичній моделі, впровадженій та адаптованій проектом V-Dem. За даними дослідження, до перших 10% країн з найбільшим рівнем академічної свободи входять європейські країни: Чехія, Бельгія та Італія; країни Латинської Америки: Гондурас, Аргентина та Перу, а також Ямайка, Ізраїль та Нігерія. Країни з найгіршими показниками академічної свободи – Туркменістан, Еритрея, М’янма та Північна Корея. Оновлене дослідження свідчить про зниження рівня академічної свободи у Великобританії, США, Польщі, Мексиці, Бразилії, Індії, Україні та Китаї. Покращилась ситуація в таких країн, як Сейшельські острови, Чорногорія, Гамбія, Казахстан і Узбекистан. Зазначається, що у країнах Східної Європі та Центральної Азії занепад пов’язаний із зростанням політичної автократії.
Фото: скріншот
2023-03-31
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Чернігівщини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Чернігівщини:

– Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя http://lib.ndu.edu.ua/dspace
– Національного університету «Чернігівська політехніка» http://ir.stu.cn.ua/
Фото: Nomad0212
2023-03-31
Поширити
БІБЛІОТЕКА ТА МЕТАВСЕСВІТ: СОЮЗ, УКЛАДЕНИЙ НА НЕБЕСАХ

БІБЛІОТЕКА ТА МЕТАВСЕСВІТ: СОЮЗ, УКЛАДЕНИЙ НА НЕБЕСАХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи бібліотекарів та спеціалістів у галузі освіти з Технологічного інституту Монтеррея «Бібліотека та метавсесвіт: союз, укладений на небесах».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи бібліотекарів та спеціалістів у галузі освіти з Технологічного інституту Монтеррея «Бібліотека та метавсесвіт: союз, укладений на небесах».

У ній автори ділиться порадами, пов’язаними з розробкою віртуальної квест-кімнати, яка прищеплює бібліотечні навички. У Монтеррейському технологічному інституті групою фахівців розроблено проєкт цифрового навчання, спрямований на допомогу студентам розвинути інформаційну грамотність, критичне мислення, співпрацю та розуміння кіберкультури. Впровадження проєкту досягається у віртуальному середовищі шляхом вирішування студентами завдань, схожими на головоломки, які пов’язані з методами виявлення та оцінки надійної інформації. На думку авторів, це привабить студентів та призведе до того, що вони майже ненавмисно відкриють/оцінять цінність бібліотеки та її ресурсів. Базуючись на власному досвіді створення віртуальної квест-кімнати, автори діляться наступними порадами, які можуть бути корисні для тих, хто прагне зробити стрибок у метасвіт в освітніх цілях: почніть з навчального рівня; вважай себе майстром гри; перейдіть від оповідання до живого життя; посилити учнів; не забудьте оцінити.
Автори сподіваються, що ці ідеї допоможуть створити основу власного проекту.
Детальніше: https://bit.ly/3ZrmqMh
Фото: ТНЕ
2023-03-31
Поширити
ЗНАЙТИ ПОСТІЙНУ РОБОТУ У СФЕРІ ГУМАНІТАРНИХ НАУК НІКОЛИ НЕ БУЛО ЛЕГКО

ЗНАЙТИ ПОСТІЙНУ РОБОТУ У СФЕРІ ГУМАНІТАРНИХ НАУК НІКОЛИ НЕ БУЛО ЛЕГКО

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Харві Граффа «Знайти постійну роботу у сфері гуманітарних наук ніколи не було легко».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Харві Граффа «Знайти постійну роботу у сфері гуманітарних наук ніколи не було легко».
Наголошується, що втраченого золотого віку найму та ширшої соціальної оцінки цих дисциплін ніколи не існувало. Автор розмірковує над нещодавно опублікованою у TimesHigher Education статтею «Не кажи мені, що я колись отримаю постійну роботу. Я знаю, що, швидше за все, не отримаю» про жахливий стан британського ринку праці в галузі вивчення англійської мови, яка є лише останньою в серії подібних матеріалів, які оплакують тяжке становище молодих вчених-гуманітаріїв по обидва боки Атлантики. Харві Граффа з власного досвіду наводить приклади проблем, з якими приходиться стикатися молодим вченим на ринку праці у сфері гуманітарних наук ще з часів свого навчання у 1960-х роках. На думку автора, розуміння шляхів вирішення цих проблем має стати основою для будь-яких зусиль з переосмислення найму випускників, їхньої освіти та підготовки до різноманітних професій.
Фото: pixabay.com
2023-03-30
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Чернівеччини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Чернівеччини:

– Буковинського державного медичного університету http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui, http://dspace.bsmu.edu.ua/
– Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича https://archer.chnu.edu.ua/
Фото: Palladinus
2023-03-30
Поширити
ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІЗ ВИМІРУ СОЦІАЛЬНОГО ВПЛИВУ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІЗ ВИМІРУ СОЦІАЛЬНОГО ВПЛИВУ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво із виміру соціального впливу для соціальної економіки та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво із виміру соціального впливу для соціальної економіки та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».
У ньому наголошується, що оскільки від суб’єктів соціальної та солідарної економіки все частіше вимагають показати свій позитивний внесок у суспільство, вимірювання соціального впливу може допомогти їм зрозуміти додаткову чисту вартість, створену їхньою діяльністю, у виконанні своєї місії та за її межами. Політика відіграє важливу роль у створенні сприятливого середовища для розширення можливостей виміру соціального впливу серед суб’єктів СЕС. Спираючись на картографічне дослідження та приклади передового досвіду з понад 33 країн, цей міжнародний політичний посібник пропонує рекомендації щодо того, як політики можуть підтримати вимірювання соціального впливу для соціальної та солідарної економіки шляхом: вдосконалення політичної бази, надання рекомендацій, створення доказової бази та підтримки потенціалу. На основі попередньої публікації «Вимірювання соціального впливу соціальної та солідарної економіки», випущеної у 2021 році, цей посібник видано в рамках Глобальної дії ОЕСР «Сприяння розвитку екосистем соціальної та солідарної економіки», що фінансується Інструментом зовнішнього партнерства Європейського Союзу.
Фото: скріншот
📷
2023-03-30
Поширити
ПІДТРИМКА МОЛОДИХ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ ВІД SAARLAND UNIVERSITY

ПІДТРИМКА МОЛОДИХ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ ВІД SAARLAND UNIVERSITY

Saarland University (Саарландський університет, Німеччина) пропонує в рамках міжнародної докторської програми TALENTS, що фінансується Європейською Комісією.

Saarland University (Саарландський університет, Німеччина) пропонує в рамках міжнародної докторської програми TALENTS, що фінансується Європейською Комісією.
15 посад докторів філософії. Головною метою програми є дослідження та використання мікробіоти людини для боротьби з хворобами. Участь у конкурсі можуть взяти фахівці з фармації, хімії, біології, медицини, біоінформатики або суміжних дисциплін. Кожен DC отримає трудовий договір від Саарландського університету, включаючи медичне та соціальне страхування відповідно до німецьких стандартів. Місячна заробітна плата становить 2840 євро. Ми маємо 39,5 робочих годин на тиждень і 30 днів щорічної відпустки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до15 травня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-30
Поширити