Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Виховання наступного покоління «зелених» і «цифрових» інноваторів: роль вищої освіти» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

 Він  спрямований на підтримку зусиль політиків і практиків із поглиблення розуміння компетенцій, що можуть стимулювати й формувати інновації для цифрового і «зеленого» переходів. У документі міститься аналіз тематичних досліджень, які розкривають вплив традиційних програм вищої освіти на ефективний розвиток компетенцій, що мають вирішальне значення для «зелених» і цифрових інновацій. У ньому виокремлено чотири ключові блоки: відстеження та оцінювання компетенцій; розроблення навчальних програм; підвищення залученості студентів; зміцнення партнерства з приватним сектором.  Звіт підготовлений Групою з політики у сфері вищої освіти ОЕСР в рамках ініціативи «Практичне співтовариство з освіти та інновацій» (EIPC) Нового європейського інноваційного порядку денного Європейського союзу (пріоритет 4 «Сприяння, залучення та утримання талантів у галузі глибоких технологій»).

Детальніше: http://surl.li/rxcrr, http://surl.li/rxcrz, https://doi.org/10.1787/bb6e432e-en 

Фото: скріншот

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: ВИХОВАННЯ НАСТУПНОГО ПОКОЛІННЯ «ЗЕЛЕНИХ» І «ЦИФРОВИХ» ІННОВАТОРІВ
2024-03-26
Поширити