На сайті Times Higher Education опублікована стаття Луїзи Сміт «Перевернуте навчання для покращення викладання практичних навичок».
У ній йдеться про те, що процес викладання та засвоєння практичних навичок може бути складним завданням як для викладача, так і для студента. Тому підхід, спрямований на подолання цих труднощів і досягнення максимальної ефективності навчання, має широко застосовуватись у різних дисциплінах. Луїза Сміт описує походження та основні риси цього підходу. Починає вона з викликів – перш, ніж студент зможе виконати практичну навичку, він повинен отримати достатньо знань про те, як її виконати, підготуватись. Яке рішення для цього? «Перевернутий клас»: інтеграція допоміжних матеріалів з покроковими інструкціями; практичні заняття, які починаються зі вступного слова викладача про структуру заняття, його організацію; перегляд навчального онлайн-контенту для закріплення вивченого; відеозапис та збереження матеріалів занять та іспитів. На думку автора, використання цього підходу полегшує отримання студентами знань, навчає долати логістичні виклики та дозволяє максимізувати час, який студенти мають для практики й удосконалення своїх навичок.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВИКЛАДАННЯ
2023-07-14
Поширити