На сайті Times Higher Education опублікована стаття Майкла Роземанна і Мартіна Беттса «Модель персоналізованої вищої освіти Spotify».
Автори наголошують, що технології пропонують дедалі більший потенціал для персоналізованого підходу до вищої освіти, тому університетам є сенс розширити власне уявлення про освітній процес й багато чому навчитися у музичної платформи Spotify. Вони наводять три шляхи до персоналізації навчання: відбір, або P(upil) – маршрут, як це називає педагог Ден Баклі, означає персоналізацію, керовану учнем; відданість, або T(eacher- шлях, коли коучі не просто пропонують додаткову допомогу студентам, а й допомагають оптимізувати особисту віддачу від інвестицій у навчання; автоматизація або «шлях А» – навчання з використанням цифрових технологій для створення нових моделей індивідуальної взаємодії. Автори ретельно досліджують модель персоналізованого навчання Spotify та роблять висновок, що приклади використання університетами персоналізації є рідкістю, а принципи та методи персоналізації повинні бути отримані з тих секторів, які мають передові індивідуальні послуги (зокрема – Spotify).
Детальніше: https://bit.ly/3MgxZ5P
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПЕРСОНАЛІЗОВАНА ВИЩА ОСВІТА
2023-05-11
Поширити