На сайті Times Higher Education опублікована стаття Девіда Аллана і Ендрю Мюррей «П’ять речей, які потрібно знати, перш ніж запускати дослідницький підкаст».

У ній автори наголошують, що створення підкасту може насправді бути доволі ефективним рішенням для презентації дослідження новій аудиторії або просування академічних знань. Спираючись на власний досвід, автори діляться порадами про те, як успішно запустити дослідницький підкаст.  Перше – аудиторія: перш ніж почати планувати перший епізод і  обмірковувати, як він може звучати, потрібно оцінити цільову аудиторію (це буде академічна аудиторія, сектор вищої освіти, професіонали, експерти чи люди без спеціальних знань?). Друге – слід переконатись, що обраний формат є стійким, оскільки  багато подкастів недовговічні. Нон-фікшн оповідання найбільш популярний формат, що застосовується у більшості документальних подкастів. Він може бути захоплюючим для прослуховування, але його реалізація на практиці займає значно більше часу, ніж інші. Третє – Вам потрібне правильне обладнання, причому не обов’язково потрібна студія подкастів для запису, – існує багато різних більш простих рішень. Четверте – необхідно бути помірним у визначенні тривалості підкасту (короткі зазвичай більш популярні). П’яте –  не слід очікувати миттєвого успіху. Люди часто відмовляються від створення підкастів, оскільки кількість слухачів не відповідає їхнім попереднім очікуванням. Потрібен час, щоб створити аудиторію. Соціальні медіа, ймовірно, будуть основним інструментом просування підкастів, тому можна заохочувати своїх гостей та інших науковців, особливо тих, хто має велику кількість підписників у соціальних мережах, ділитися інформацією зі своєю спільнотою. Для тих самих цілей є сенс використовувати LinkedIn, хоча цей спосіб поширення інформації дослідники помилково відкидають.

Детальніше: https://surl.li/rbdycu

Фото: pixabae.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Науковцям_КращіПрактики НРАТ_ПопуляризаціяНауки

ПІДКАСТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
2025-02-03
Поширити