На сайті Times Higher Education опублікована стаття Поли Лем «Які уроки може надати Сінгапур щодо навчання упродовж життя?».
У ній наголошується, що по мірі розвитку новітніх цифрових технологій, який відбувається гігантськими темпами та може загрожувати цілій низці професій, стає надзвичайно актуальним питання систематичного підвищення кваліфікації та перепідготовки співробітників. Сінгапур є однією з перших країн у світі, де запроваджено систему масового навчання упродовж життя. Чи може досвід цієї країни бути корисним у глобальному масштабі? У 2014 році уряд Сінгапуру запровадив програму SkillsFuture під девізом «Розвивайте наших людей», яка покликана надати населенню можливість «максимально розвинути свій потенціал». Кожен громадянин Сінгапуру віком від 25 років має можливість отримати кредит FlexiMasters на подальшу освіту та навчання, у т.ч. для повноцінної магістерської програми. Автор наводить приклади організації навчання дорослого населення, порівнює відношення до навчання упродовж життя у Сінгапурі та Великій Британії, а також демонструє на конкретних прикладах, що ситуація у Британії почала змінюватись після рішення уряду зі скасування заборони на доступ до державного фінансування для курсу на еквівалентному або нижчому рівні, ніж кваліфікація, яку вже має студент (правило ELQ, що було бар’єром для перекваліфікації).
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
СІНГАПУРСЬКІ УРОКИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ УПРОДОВЖ ЖИТТЯ
2023-05-03
Поширити