На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Тримайте вчених, які не вміють працювати з людьми, подалі від докторської дисертації».
У ній наголошується, що Європейські університети планують поліпшити підготовку докторантів, але визнають, що деякі професори не зможуть або не захочуть змінити свій підхід. Автор наводить приклад вирішення цієї проблеми, який розглядається у документі Лігі європейських дослідницьких університетів (Leru). У ньому пропонується, що дослідники повинні пройти обов’язкову підготовку з керівництва кандидатами наук і що успіх тих, ким вони керують, має бути ключовим фактором в оцінці їх діяльності. Але автори цього документу Хельке Хіллебранд і Клодін Лейзінгер також визнають, що, можливо, варто подумати про «встановлення дослідницької кар’єри з одним учасником, коли талановиті дослідники, які не мають достатніх навичок роботи з людьми, можуть переслідувати свої дослідні цілі, і не повинні контролювати молодших колег». У документі також описується ключова частина підготовки докторантів, особливо коли вчені набирають студентів та узгоджують тему дисертації. Автори схвалюють використання угод про нагляд, що встановлюють зобов’язання як з боку наглядового органу, так і з боку супервізованого, які набули широкого поширення, зокрема, у Німеччині. За словами доктора Лейсінгер, незважаючи на те, що супервізія вже набула популярності під час найму на роботу в сфері оцінки досліджень, настав час поглянути на неї «з якісної точки зору».
Детальніше: https://bit.ly/3MP5Hju
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ТРИМАЙТЕ ВЧЕНИХ, ЯКІ НЕ ВМІЮТЬ ПРАЦЮВАТИ З ЛЮДЬМИ, ПОДАЛІ ВІД ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ
2023-04-18
Поширити