За результатами пошуку знайдено:

записів - 5297

сторінок - 530

ОЕСР: ЕКСПЕРИМЕНТИ У СФЕРІ РЕГУЛЮВАННЯ

ОЕСР: ЕКСПЕРИМЕНТИ У СФЕРІ РЕГУЛЮВАННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Експерименти у сфері регулювання: гнучке просування вперед» із серії «Керівні документи ОЕСР з державного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Експерименти у сфері регулювання: гнучке просування вперед» із серії «Керівні документи ОЕСР з державного управління».

У ньому йдеться про те, що тестування нових продуктів, послуг або регуляторних підходів, тобто  експерименти з регулювання є надзвичайно цінними.  На цьому наголошують Рекомендації ОЕСР щодо гнучкого регуляторного управління для використання інновацій, видані у 2021 році. За умови належного використання та у поєднанні з іншими підходами та забезпеченням регуляторного співробітництва, регуляторні експерименти можуть покращити адаптивне навчання, узгодженість політики та доказову базу для регуляторної діяльності, упровадження та адаптації відповідних заходів, що призведе до більш ефективної та результативної державної політики у цій сфері. Документ допомагає урядовим інституціям конструктивно експериментувати у сфері регулювання. У ньому представлені ключові концепції, надане визначення та описані складові елементи експериментування, його чинники, вимоги до ефективного управління.

Детальніше: http://surl.li/sshvi, http://surl.li/sshvn, https://doi.org/10.1787/f193910c-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-17
Поширити
КОЖЕН ДОСЛІДНИК МАЄ ЗНАТИ ПРО СИНТЕЗ ДОКАЗІВ

КОЖЕН ДОСЛІДНИК МАЄ ЗНАТИ ПРО СИНТЕЗ ДОКАЗІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Алессіо Беллато «Чому кожен студент (і дослідник) повинен знати про синтез доказів». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Алессіо Беллато «Чому кожен студент (і дослідник) повинен знати про синтез доказів». 

У ній йдеться про те, що здатність збирати, узагальнювати та аналізувати дані особливо важлива для студентів і дослідників у сферах медицини та охорони здоров’я (включаючи психологію), оскільки робота у цих сферах безпосередньо впливає на життя та благополуччя багатьох людей. Автор пояснює, що таке «синтез доказів» та як цьому навчитись. Він зазначає, що в епоху, коли фейкові новини, фотографії та відео, створені штучним інтелектом, наповнюють цифровий світ, здатність розпізнавати, що є дійсними та надійними доказами (а що ними не є), – стає все більш важливою. Студенти та дослідники повинні вміти аналізувати дані з багатьох джерел, узагальнюючи докази, щоб дійти до коректних адекватних обґрунтованих і підтверджених висновків й надалі використовувати їх у своїй роботі. Синтез доказів являє собою процес систематичного відбору, узагальнення та оцінювання даних з багатьох джерел. Він передбачає збір даних із минулих досліджень, щоб зробити висновки, оцінити (підтримати чи спростувати теорію), виявити прогалини у дослідженнях, які необхідно усунути, перш ніж можна буде зробити переконливі висновки. Синтез доказів може здійснюватися за допомогою системного або несистемного підходів, а зображення у ньому використовуються для узагальнення даних, щоб отримати більш широку картину та відповісти на запитання. Алессіо Беллато наголошує, що знання про синтез доказів надає переваги як студентам, так і викладачам, оскільки демонструє їх навички проведення якісних досліджень, розширяє можливість бути залученим до творчих колаборацій.

Детальніше: http://surl.li/truvk, http://surl.li/truvp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-16
Поширити
TIMES HIGHER EDUCATION YOUNG UNIVERSITY RANKINGS 2024

TIMES HIGHER EDUCATION YOUNG UNIVERSITY RANKINGS 2024

Опубліковано рейтинг молодих університетів Times Higher Education Young University Rankings 2024. 

Опубліковано рейтинг молодих університетів Times Higher Education Young University Rankings 2024. 

Він охоплює найкращі університети світу, засновані не більше, як 50 років тому. Визначення найкращих базується на тих самих показниках ефективності, що й флагманський рейтинг THE World University Rankings, але вагові коефіцієнти для «новачків» скориговані у бік зниження ваги чиннику «репутація». Університети оцінюються за їх основними місіями – викладанням, дослідженнями, передачею знань і міжнародною співпрацею. Цьогорічний рейтинг охоплює 673 університети. У числі кращих українських закладів вищої освіти знаходяться Сумський державний університет, Університет Григорія Сковороди у Переяславі, Харківський національний університет внутрішніх справ, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Університет Короля Данила.

Детальніше: http://surl.li/trpyd, http://surl.li/trpzg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-05-16
Поширити
ОЕСР: ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД У ГАЛУЗІ ЯКІСНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

ОЕСР: ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД У ГАЛУЗІ ЯКІСНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила «Збірник передового досвіду у галузі якісної інфраструктури 2024: підвищення стійкості до стихійних лих».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила «Збірник передового досвіду у галузі якісної інфраструктури 2024: підвищення стійкості до стихійних лих».

У ньому зазначається, що у період гострої кліматичної кризи, непередбачуваних погодних умов і дедалі більш частими стихійними лихами, забезпечення стійкості інфраструктури має першорядне значення. Експерти розглядають способи підвищення потенціалу урядів щодо запобігання, реагування на стихійні лиха та відновлення після них, що дозволить мінімізувати негативний вплив на інфраструктурні активи та операції. Дані, співробітництво й технології вони називають рушійними силами підвищення стійкості, а фінансові ресурси, технічні навички та нормативно-правову базу – ключовими чинниками. У збірнику описано сім принципів забезпечення стійкості інфраструктури, що випливають з досвіду реалізації інфраструктурних проєктів у США, Японії, Індії, Індонезії, Колумбії, Мозамбіку, Гані. Йдеться про використання підходу життєвого циклу проектів (від планування та проектування до експлуатації та обслуговування); поєднання інтересів шляхом співпраці між зацікавленими сторонами для забезпечення колективних дій щодо стійкості; проведення комплексної оцінки ризиків для виявлення вразливих місць; прогнозування та оцінювання наслідків стихійних лих для ефективного управління та прийняття зважених рішень; інвестування у розвиток потенціалу та управління знаннями, щоб надати людям та інституціям навички та інформацію, необхідні для планування, впровадження й експлуатації стійкої інфраструктури; проводьте стратегічне профілактичне обслуговування, щоб збільшити термін служби інфраструктурних активів і забезпечити стійкість; застосування передових технологій та інновацій для підвищення стійкості інфраструктури і адаптації до мінливих умов навколишнього середовища.

Детальніше: http://surl.li/sqrgz, http://surl.li/sqrxa, https://doi.org/10.1787/54d26e88-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-16
Поширити
ДОПОМОЖІТЬ ПЕДАГОГАМ ПОКРАЩИТИ ОЦІНЮВАННЯ

ДОПОМОЖІТЬ ПЕДАГОГАМ ПОКРАЩИТИ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

У ній автор говорить про те, як можна використовувати найсучасніші інструменти оцінювання, зокрема – у дисциплінах STEM. Наразі попит на надійні системи оцінювання надзвичайно високий, у т.ч на знання класичної теорії тестів (CTT) і теорії відповіді на завдання (IRT). CTT є традиційною статистичною системою, що покладена в основу традиційного тестування студентів (оцінювання загальної якості підготовки), тоді як IRT – більш сучасна статистична структура (моніторинг прогресу). Також викладачі використовують практичні приклади, групову роботу, візуалізацію, багаторівневе моделювання. Для інтеграції в освітній курс сучасних інструментів оцінювання потрібно, на думку Метью, по-перше, визначити його структуру; по-друге, посилити залучення студентів до процесу навчання; по-третє, використовувати візуалізацію для роботи зі складними концепціями; по-четверте, запровадити моделювання Rasch; по-п’яте, розглядати суспільні наслідки.

Детальніше: http://surl.li/tqzbv, http://surl.li/tqzcg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-15
Поширити
ЦИФРОВІ РІШЕННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОСТІ

ЦИФРОВІ РІШЕННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОСТІ

Презентовано сервіс «Доступно!», який надає людям з інвалідністю, особам літнього віку та іншим маломобільним групам населення можливість пошуку найближчих безбар’єрних локацій.

Презентовано сервіс «Доступно!», який надає людям з інвалідністю, особам літнього віку та іншим маломобільним групам населення можливість пошуку найближчих безбар’єрних локацій.

Для цього команда сервісу проаналізувала відкриті дані понад 5 тисяч об’єктів (відомості реєстру ЦНАПів на порталі «Дія», інформацію онлайн-ресурсів місцевої влади, об’єктів міського простору Києва, Тернополя, Вінниці, Рівного, Дніпра, Хмельницького, Чернівців згідно мапи ГО «ЛУН Місто»). Розробники – громадські організації «Український центр суспільних даних» та «Доступно.UA за участі ГО ЛУН.Місто». Фінансову підтримку надав проєкт TAPAS «Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах» і Фонд «Східна Європа», організаційну – Міністерство цифрової трансформації України.

Детальніше: http://surl.li/tqxca, http://www.viber.com/uadostupnobot, https://t.me/uadostupnobot

Фото: Мінцифра

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_ВідкритіДані

2024-05-15
Поширити
ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПРОЕКТАХ З ШІ

ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПРОЕКТАХ З ШІ

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Рози Марії Моралес Валери «Вирішити питання академічної доброчесності у практичних проектах з використанням штучного інтелекту». 

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Рози Марії Моралес Валери «Вирішити питання академічної доброчесності у практичних проектах з використанням штучного інтелекту». 

У ній автор пояснює, як можна інтегрувати інструменти штучного інтелекту у студентські проекти, не поступаючись при цьому принципам академічної доброчесності. В якості прикладу пропонується урок з економетрики для студентів, що навчаються економіці в Університеті Монтеррея: здобувачам освіти пропонується вправа для вирішення практичних проблем з прогнозного моделювання. В якості інструменту дослідження використовується ШІ (пошук інформації, урізноманітнення підходів та вмісту тощо), але студенти мають зберігати критичне мислення, перевіряти інформацію на надійність, покращувати навички пошуку джерел інформації, осмислено ставитись до літературних оглядів, згенерованих ШІ та обговорювати отримані результати в групах.

Детальніше: http://surl.li/tqyow, http://surl.li/tqyev

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-15
Поширити
ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оподаткування заробітної плати 2024: податки через призму доходу» із серії «Оподаткування заробітної плати».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оподаткування заробітної плати 2024: податки через призму доходу» із серії «Оподаткування заробітної плати».

У цій щорічній публікації представлена детальна інформація про податки, що сплачуються із заробітної плати у країнах ОЕСР. Цьогоріч основну увагу приділено податковим стимулам для тих, хто отримує другий дохід; отриманню працівниками грошової допомоги; відрахуванням на соціальне забезпечення, що сплачуються працівниками і роботодавцями. Показано, як відповідні податки, відрахування та пільги визначаються у кожній країні ОЕСР та як вони впливають на доходи домогосподарств. Наведені результати кількісного міжкраїнного порівняння витрат на робочу силу; пільг для самотніх осіб і сімей з різним рівнем доходів; податкового навантаження; середніх ставок податку на витрати на робочу силу для восьми типів домогосподарств як частини валового доходу до та після грошових допомог, а також та граничних ефективних ставок податку як частки збільшення валового доходу або витрат на робочу силу.

Детальніше: http://surl.li/tqmuw, http://surl.li/tqmxf, https://doi.org/10.1787/dbcbac85-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-15
Поширити
ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

У ній наголошується, що підвищення показників цитування публікацій не обов’язково відбувається чесно. Адріан розмірковує над питанням «чи можна поліпшити показники цитування, не ставлячи під загрозу як саме дослідження, так і академічні принципи?». Адже деякі з його найкращих статей мали дуже скромні показники цитування, тоді як інші доволі тривіальні публікації досягли успіху. Він провів невеличке дослідження у сфері наукометрії для вивчення впливу своїх друзів на цитування і зробив висновок, що продумані дії з підвищення показників цитування мають неприємні наслідки, а незначні зміни у фокусі та стратегії автора публікацій можуть принести серйозні плоди. Ось 10 основних висновків/порад Адріана Фернхема: публікація у впливових журналах може справити враження на колег і комітети, але жодним чином не гарантує високих цитувань; інноваційні дослідження, які часто високо цитуються, важче опублікувати; чим вужчим є фокус журналу на методи чи теорію, тим менше цитувань може залучити його зміст; не орієнтуйтесь у власному дослідницькому процесі на конкретний журнал; остерігайтесь хижацьких журналів; прагніть публікувати гарні наукові огляди так само часто, як і дослідницькі статті; публікації повинні бути різнобічними – підручник, тест, методика тощо; проявляйте зваженість при виході на нове поле досліджень; будьте обережні з книгами, оскільки це важка і самотня робота. Те, що вас цитують (незалежно від кількості співавторів), приваблює соціальних ледарів, але в академічних колах завжди є циніки. Щоб не програти їм, зберігайте прагнення до знань, не робіть самоціллю здобуття кредитних балів.

Детальніше: http://surl.li/tqibh http://surl.li/tqiii

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-14
Поширити
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 24 квітня 2024 року. Актуальний перелік наукових фахових видань, таким чином, містить 151 друкованих і 8 електронних видань категорії «А» та 1391 друкованих і 116 електронних категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/3Oc9zIz, http://surl.li/tqfrp, http://surl.li/tqfsk, https://is.gd/T05Y7j

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-05-14
Поширити