За результатами пошуку знайдено:

записів - 5216

сторінок - 522

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 3 січня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 3 січня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Публікація здійснена відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 943.

Детальніше: https://bit.ly/3UblWZE, https://is.gd/aPhc8y, https://mon.gov.ua/storage/app/media/atestatsiya-kadriv-vyshchoi-kvalifikatisii/2024/01/03/Povid.pro.zakh.dysert.kand.nauk-03.01.2024.pdf, https://mon.gov.ua/storage/app/media/atestatsiya-kadriv-vyshchoi-kvalifikatisii/2024/01/03/Povidoml.pro.zakh.dysert.dok.nauk-03.01.2024.pdf

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-01-04
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В 2024 РОЦІ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В 2024 РОЦІ

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році».

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році».

Проєкт розроблений відповідно до вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 2 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року», підпункту 21 пункту 2 розділу XIV «Прикінцеві та перехідні положення», статей 13, 43 Закону України «Про фахову передвищу освіту». Цим Порядком мають керуватися суб’єкти освітньої діяльності, які здійснюють прийом на навчання для здобуття фахової передвищої освіти, усіх форм власності та сфер управління. Він містить наступні розділи: загальні положення; прийом на навчання для здобуття фахової передвищої освіти; джерела фінансування здобуття освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра; обсяги прийому та обсяги державного (регіонального) замовлення; строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання; порядок реєстрації заяв та документів для участі у конкурсному відборі на навчання до закладів фахової передвищої освіти; конкурсний відбір, його організація та проведення; спеціальні умови участі в конкурсному відборі для здобуття освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра; рейтингові списки вступників та рекомендації до зарахування; реалізація права вступників на обрання місця навчання; коригування списку рекомендованих до зарахування; переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб; наказ про зарахування, спеціальний конкурс; особливості прийому на навчання іноземців та осіб без громадянства до закладів фахової передвищої освіти України; вимоги до Правил прийому; забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти. Проєкт поширюється на соціальні групи населення та заінтересовані сторони, які відносяться до здобувачів фахової передвищої освіти, їх батьки, заклади освіти, що забезпечують здобуття фахової передвищої освіти. Реалізація проєкту дозволить забезпечити можливість: проведення вступної кампанії на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році, створення умов для проведення прозорого конкурсного відбору, сприяння забезпеченню ринку праці грамотними фахівцями. Зауваження та пропозиції до проєкту можна подати до 3 лютого 2024 року.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-poryadku-prijomu-na-navchannya-do-zakladiv-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-v-2024-roci, https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2024/01/03/HO-proyekt.Poryadku.pryyomu.do.zakladiv.FPO.2024-03.01.2024.docx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2024-01-04
Поширити
ОЕСР: ЧИ ПЕРЕРОЗПОДІЛЯЮТЬ УРЯДИ ПРІОРИТЕТИ У ВИДАТКАХ

ОЕСР: ЧИ ПЕРЕРОЗПОДІЛЯЮТЬ УРЯДИ ПРІОРИТЕТИ У ВИДАТКАХ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Чи перерозподіляють уряди пріоритети у видатках: перші висновки на основі даних COFOG про перерозподіл державних витрат у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Чи перерозподіляють уряди пріоритети у видатках: перші висновки на основі даних COFOG про перерозподіл державних витрат у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наголошується, що уряди країн ОЕСР витрачають в середньому близько 40% ВВП на надання суспільних благ, послуг та трансферти. Хоча розмір державних видатків по відношенню до ВВП є центральною економічною змінною, розподіл державних видатків між різними сферами використання має важливе значення: структура видатків визначає, які саме державні послуги та соціальні трансферти надаються. Емпіричні дослідження (Cournède, Fournier and Hoeller, 2018; Devarajan, Swaroop and Zou, 1996; Ormaechea and Morozumi, 2013; Fournier and Johansson, 2016) показали, що структура державних видатків може мати значний і тривалий вплив на рівень економічної активності та розподіл доходів. У зв’язку з цим виникають два питання: чи є перерозподіл державних видатків поширеним явищем серед країн ОЕСР; які існують перешкоди для перерозподілу. Ця робота має на меті надати нові емпіричні дані, пов’язані з цими двома питаннями. Зокрема, в роботі досліджується структура національних державних видатків та їх коригування з використанням детального набору даних про державні видатки за функціями (COFOG) від ОЕСР за період 1996-2017 років. У роботі побудовано показник ступеня, до якого уряди перерозподіляють видатки на основі варіації номінальних темпів зростання між категоріями видатків, що вимірюється як різниця для кожної категорії від медіанного темпу зростання інших категорій видатків. Цей показник можна розглядати як міру того, наскільки уряди здійснюють цільові, а не «всеохоплюючі» зміни у видатках. Дослідження також показує, якою мірою інтенсивність перерозподілу на національному рівні корелює з показниками врядування та фіскальних правил. У документі також наведено три основні емпіричні висновки: країни різняться за схильністю до перерозподілу державних видатків між функціями, і країни, які перерозподіляють більше коштів, також є країнами з ефективнішим урядуванням та жорсткішими фіскальними правилами; уряди уникають номінальних скорочень, особливо у сфері охорони здоров’я та соціальних видатків; хоча аналіз показує деякий ступінь конвергенції між країнами ОЕСР з погляду розподілу державних витрат, ця конвергенція не є універсальною. Зберігається кластер скандинавських країн.

Детальніше: https://www.oecd-ilibrary.org/economics/do-governments-re-prioritise-spending_56dda017-en, https://www.oecd-ilibrary.org/deliver/56dda017-en.pdf?itemId=%2Fcontent%2Fpaper%2F56dda017-en&mimeType=pdf, https://doi.org/10.1787/56dda017-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-01-04
Поширити
UNIVERSITY RANKING BY ACADEMIC PERFORMANCE (URAP) 2023-2024

UNIVERSITY RANKING BY ACADEMIC PERFORMANCE (URAP) 2023-2024

Дослідницька лабораторія IREG Близькосхідного технічного університету в Анкарі опублікувала міжнародний Рейтинг академічної ефективності – University ranking by academic performance (URAP) 2023-2024.

Дослідницька лабораторія IREG Близькосхідного технічного університету в Анкарі опублікувала міжнародний Рейтинг академічної ефективності – University ranking by academic performance (URAP) 2023-2024.

Це рейтинг, заснований на дослідженнях, який використовує дані InCites і наразі ранжує 3000 університетів. Цього року в десятку найкращих увійшли три університети материкового Китаю, а в першу сотню – двадцять три. У топ-100 також входять сім британських університетів і по п’ять університетів Франції, Німеччини, Австралії та Канади, а також Нідерландів, Італії, Японії, Сінгапуру, Данії, Бельгії. Швейцарія, Саудівська Аравія, Бразилія. Гонконг, Іспанія, Швеція та Південна Корея також включені. Рейтинг оцінювався за такими індикаторами: стаття; поточна наукова продуктивність Вага (21%); цитування; дослідницький вплив (10%); загальний документ; наукова продуктивність (21%); вплив статті загальне дослідження; якість дослідження (18%); загальний вплив цитування; якість дослідження (15%); міжнародна співпраця; міжнародне визнання (15%). П’ятіркою найкращих університетів у цілому визначені: Гарвардський університет (США); Університет Торонто (Канада); Університетський коледж Лондона (Великобританія); Оксфордський університет (Великобританія); Університет Цінхуа (Китай). До чергової версії світового рейтингу University Ranking by Academic Performance (URAP) 2023-2024 увійшли 6 ЗВО України: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Сумський державний університет, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького.

Детальніше: urapcenter.org, ireg-observatory.org, https://ireg-observatory.org/en/ranking-news/urap-announces-new-ranking/, https://urapcenter.org/Rankings/2023-2024/World_Ranking_2023-2024, https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8080

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-01-03
Поширити
НОВА РЕДАКЦІЯ ПОРЯДКУ НАДАННЯ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ УКРНОІВІ

НОВА РЕДАКЦІЯ ПОРЯДКУ НАДАННЯ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ УКРНОІВІ

Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (УКРНОІВІ/ IP офіс) повідомляє, що з 1 січня 2024 року набрали чинності: Порядок надання платних послуг УКРНОІВІ (нова редакція); Порядок та розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію.

Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (УКРНОІВІ/ IP офіс) повідомляє, що з 1 січня 2024 року набрали чинності: Порядок надання платних послуг УКРНОІВІ (нова редакція); Порядок та розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію.

Документи розроблені на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації». Звертається увага, що: копії, у тому числі електронні, документів (матеріали заявок тощо), розпорядником яких є УКРНОІВІ, можуть надаватися у порядку, встановленому Законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» тощо; безкоштовно електронна копія документа надається у разі коли УКРНОІВІ є розпорядником інформації, що міститься в електронному документі, і потреба у її створенні шляхом сканування документа відсутня; фактичні витрати на копіювання та друк копій документів обсягом понад 10 сторінок відшкодовуються запитувачем у межах граничних норм; для забезпечення реалізації права на доступ до публічної інформації необхідно заповнити запит за відповідною формою.

Детальніше: https://ukrpatent.org/uk, https://ukrpatent.org/uk/news/main/nova-redaktsiia-poriadku-platnykh-posluh-26122023, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17#n175, https://ukrpatent.org/uk/articles/UKRNOIVI-services, https://ukrpatent.org/atachs/forma-zapyt-na-informatsiiu-v1-web.pdf

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-01-03
Поширити
ДОСЛІДНИЦЬКІ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕДОВИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

ДОСЛІДНИЦЬКІ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕДОВИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Національний фонд досліджень України оголосив новий конкурс проєктів з виконання наукових досліджень і розробок «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень».

Національний фонд досліджень України оголосив новий конкурс проєктів з виконання наукових досліджень і розробок «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень».

Метою конкурсу є відбір проєктів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору, розбудови дослідницької інфраструктури як сукупності засобів, ресурсів та пов’язаних з ними послуг, які використовуються науковим співтовариством для проведення досліджень на найвищому рівні, зокрема для створення нових та підтримки наявних наукових підрозділів, їх мережевих структур, центрів колективного користування, архівів та/або бібліотек наукової інформації тощо, які в результаті виконання таких проєктів можуть досягти можливості стабільного залучення фінансування на умовах, що дозволять їм організувати самостійну роботу з проведення наукових досліджень на рівні найкращих світових стандартів. Проєкти, що фінансуватимуться за результатами цього конкурсу, повинні мати: значний досвід проведення фундаментальних та прикладних досліджень у різних галузях науки; можливість та мотивацію для роботи за найкращими світовими стандартами, а також для створення та розвитку провідних команд дослідників. Конкурс спрямований на вирішення наступних унікальних задач: створення, функціонування та забезпечення розвитку інфраструктурних центрів для вирішення мультидисциплінарних задач; залучення комерційних структур для впровадження наукоємної продукції; забезпечення уникнення фрагментації досліджень та подвійного використання коштів; об’єднання комплементарних експертиз; підготовка матеріальної бази провідних команд українських науковців, а також підвищення їхнього наукового рейтингу до найвищих світових стандартів задля їхньої подальшої участі в найбільш престижних європейських та світових конкурсах наукових проєктів; підготовка матеріальної бази провідних команд українських науковців, а також підвищення їхньої наукової та адміністративної компетентності з метою створення державних ключових лабораторій у подальшому; консолідація наукових спільнот навколо передових команд. Тематика проєктів має відповідати принаймні одному з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки (у відповідності до статті 3 Закону України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки»). Заявка на одержання грантової підтримки, що подається на Конкурс, має відповідати одному з перелічених нижче тематичних напрямів: Фундаментальні наукові дослідження в галузі природничих наук та математики; Фундаментальні дослідження в галузі наук про життя; Прикладні дослідження, що мають на меті створення технологій (включно з IT) та продуктів, які ґрунтуються на новітніх досягненнях фундаментальної науки; Фундаментальні соціо-гуманітарні дослідження з найбільш актуальних проблем сучасності; Мультидисциплінарні дослідження.

Детальніше: https://nrfu.org.ua/news/uvaga-28-12-2023-naczionalnyj-fond-doslidzhen-ukrayiny-uhvalyv-rishennya-pro-ogoloshennya-novogo-konkursu-proyektiv-z-vykonannya-naukovyh-doslidzhen-i-rozrobok-doslidnyczki-infras/, https://nrfu.org.ua/wp-content/uploads/2023/12/umovy-konkursu_infrastuktura-1.pdf, https://coara.eu/app/uploads/2022/09/2022_07_19_rra_agreement_final.pdf

Фото: НФДУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-01-03
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В 2024 РОЦІ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В 2024 РОЦІ

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.

Проєкт підготовлено відповідно до вимог абзацу другого підпункту 1 частини 1 розділу І Закону України № 3438-IX від 08.11.2023 «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року». Порядком керуються суб’єкти освітньої діяльності усіх форм власності та сфер управління, які здійснюють прийом на навчання для здобуття ступеня бакалавра, магістра та доктора філософії / доктора мистецтва. Він містить наступні розділи: загальні положення; прийом на навчання для здобуття вищої освіти; джерела фінансування здобуття вищої освіти; обсяги прийому та обсяги державного (регіонального) замовлення, розміщення державного (регіонального) замовлення; строки реєстрації заяв, конкурсного відбору та зарахування на навчання; порядок реєстрації заяв для участі у вступних випробуваннях та конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої освіти; конкурсний відбір, його організація та проведення; спеціальні умови участі у вступній кампанії; рейтингові списки вступників та рекомендації до зарахування; реалізація права вступників на обрання місця навчання; коригування списку рекомендованих до зарахування; переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб; наказ про зарахування; особливості прийому на навчання до закладів вищої освіти іноземців та осіб без громадянства; вимоги до Правил прийому; забезпечення відкритості та прозорості під час проведення прийому до закладів вищої освіти. Проєкт поширюється на соціальні групи населення та заінтересовані сторони, які відносяться до здобувачів вищої освіти та закладів вищої освіти. Реалізація проєкту дозволить забезпечити можливість: вступу фізичних осіб на навчання для здобуття вищої освіти у 2024 році; здобувати вищу освіту у закладі вищої освіти за кошти державного бюджету за прозорими механізмами; проведення закладами вищої освіти вступної кампанії у 2024 році, а також діяльності цих закладів. Зауваження та пропозиції до проєкту Порядку можна подати до 31 січня 2024.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-poryadku-prijomu-na-navchannya-dlya-zdobuttya-vishoyi-osviti-v-2024-roci, https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2023/12/29/HO-proyekt.Poryadku.pryyomu.na.navchannya.dlya.zdobuttya.VO.v.2024-29.12.2023.docx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2024-01-03
Поширити
ОЕСР: ДОВГОСТРОКОВІ СЦЕНАРІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПЕРЕХОДУ

ОЕСР: ДОВГОСТРОКОВІ СЦЕНАРІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПЕРЕХОДУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Співробітництво Китаю в галузі розвитку» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва з метою розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Співробітництво Китаю в галузі розвитку» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва з метою розвитку».

У документі наголошується, що глобальний ландшафт співпраці у сфері розвитку швидко змінюється, а кількість учасників зростає. Більш ефективний обмін знаннями та досвідом офіційних донорів має важливе значення для поширення міжнародних стандартів для досягнення кращих результатів, просування спільних цілей Порядку денного до 2030 року та підвищення прозорості політики. У цьому контексті цей документ робить внесок у покращення міжнародних знань про Китайську Народну Республіку, як офіційного постачальника допомоги в цілях розвитку. Після надання «зовнішньої допомоги» в рамках співпраці Південь-Південь продовж десятиліть, Китай нещодавно здійснив інституційні та політичні зміни, створивши спеціальне агентство з міжнародного співробітництва у сфері розвитку. Окрім аналізу цих змін та їхнього впливу на практику, в роботі також розглядаються розбіжності у впровадженні встановлених міжнародних норм і практик. З іншого боку, в документі окреслюються варіанти майбутньої взаємодії між Китаєм та іншими постачальниками допомоги, в тому числі з Комітетом сприяння розвитку ОЕСР, з метою підвищення ефективності глобальної архітектури співробітництва в галузі розвитку і посилення впливу колективних дій. Базуючись на дослідженні, проведеному продовж 2022 та 2023 років, цей документ є внеском у Стратегію глобальних відносин Комітету сприяння розвитку ОЕСР на 2021-22 роки, яка закликає до взаємодії з іншими офіційними провайдерами співробітництва в галузі розвитку.

Детальніше: https://www.oecd-ilibrary.org/development/china-s-development-co-operation_2bbe45d2-en, https://www.oecd-ilibrary.org/deliver/2bbe45d2-en.pdf?itemId=%2Fcontent%2Fpaper%2F2bbe45d2-en&mimeType=pdf, https://doi.org/10.1787/2bbe45d2-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-01-03
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПЛАНУ ЗАХОДІВ НА 2024-2026 РОКИ З РЕАЛІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПЛАНУ ЗАХОДІВ НА 2024-2026 РОКИ З РЕАЛІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року.

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року.

Проєкт включає три стратегічні цілі: отримання кожною особою гарантованих державою освітніх послуг, спрямованих на розкриття її потенціалу, максимальний розвиток і соціалізацію, з урахуванням її індивідуальних можливостей та потреб; отримання кожною особою якісних освітніх послуг відповідно до індивідуальних потреб у комфортному, безпечному, безбар’єрному, дружньому до кожного учасника освітнього процесу інклюзивному освітньому середовищі; прийняття українським суспільством різноманіття та врахування потреб усіх учасників освітнього процесу. Кожна стратегічна ціль містить перелік операційних цілей з визначенням термінів виконання та відповідальними центральними органами виконавчої влади. Результатом затвердження заходів є: забезпечення доступу до якісної освіти кожній особі з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей, із створенням умов для розвитку її потенціалу. Зауваження та пропозиції до проєкту Плану заходів можна подати до 29 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/BEPUNj, https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2023/12/28/HO-proyekt.Planu.zakhodiv.na.2024-2026.realiz.Nats.strateh.rozv.inklyuzyv.navch.28.12.2023.docx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2023-12-29
Поширити
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМСИСТЕМУ НАЦПРОГРАМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМСИСТЕМУ НАЦПРОГРАМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою затверджено Положення про Єдину інформаційну систему Національної програми інформатизації.

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою затверджено Положення про Єдину інформаційну систему Національної програми інформатизації.

Відповідна постанова від 27 грудня 2023 р. № 1400 розміщена на урядовому порталі. Положення визначає структуру, основні завдання та функціональні можливості Єдиної інформаційної системи обліку Національної програми інформатизації, регулює порядок її функціонування та використання. Основними завданнями Єдиної системи є: організаційно-технічне забезпечення та автоматизація процесів взаємодії між авторизованими користувачами, що беруть участь у формуванні та виконанні Національної програми інформатизації; забезпечення розгляду науково-технічною (експертною) радою Національної програми інформатизації завдань, програм, проектів, робіт з інформатизації, експертних висновків до них, інших матеріалів з питань інформатизації для надання обґрунтованих пропозицій та рекомендацій щодо них; забезпечення можливості здійснення генеральним державним замовником Національної програми інформатизації моніторингу та проведення оцінки результативності виконання Національної програми інформатизації, збору та узагальнення інформації про стан виконання завдань, програм, проектів, робіт з інформатизації; забезпечення публічних користувачів Єдиної системи інформацією про перебіг і результати формування та виконання Національної програми інформатизації. Положенням також визначені: основні функції системи; складові системи; взаємодія системи з державними електронними інформаційними ресурсами, іншими інформаційно-комунікаційними системами; функціональні можливості; суб’єкти системи; авторизовані користувачі; публічні користувачі; держатель системи; захист інформації; фінансове забезпечення заходів, пов’язаних із створенням, модернізацією (модифікацією), розвитком системи, а також адмініструванням, забезпеченням функціонування, супроводженням та технічним обслуговуванням, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, фінансових ресурсів міжнародної технічної допомоги та інших джерел. Упровадження системи надасть змогу зробити проєкти інформатизації публічними, а також — формувати аналітичні звіти та статистичні дані. Очікується, що в системі працюватиме понад 41 000 юросіб.

Детальніше: https://is.gd/yt73xJ, https://is.gd/NaO5pJ, https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uploads/public/658/d94/be7/658d94be7438c393528374.doc

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-29
Поширити