За результатами пошуку знайдено:

записів - 5228

сторінок - 523

ПОСИЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

ПОСИЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

Міністерство цифрової трансформації оголосило про запуск комунікаційної платформи Data+ для співпраці бізнесу і громадськості. 

Міністерство цифрової трансформації оголосило про запуск комунікаційної платформи Data+ для співпраці бізнесу і громадськості. 

Платформа покликана забезпечити системний діалог між розпорядниками та користувачами відкритих даних на регулярних тематичних зустрічах, обʼєднати усіх стейкхолдерів сфери відкритих даних (державних органів, бізнесу, медіа, експертів, громадських активістів). Ефективна комунікація між усіма зацікавленими сторонами  щодо розвитку сфери відкритих даних допоможе оперативно реагувати на проблеми і спільними зусиллями шукати найкращі рішення. Учасники платформи зможуть долучатися до розроблення політики відкритих даних; вносити пропозиції щодо вдосконалення законодавства; сприяти міжнародній співпраці та обміну досвідом у цій сфері. Платформа створена за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації» та Офісу ефективного регулювання BRDO.

Детальніше: http://surl.li/ufjpl, http://surl.li/ufjmy, http://surl.li/ufjnz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-06-07
Поширити
ОЕСР: РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ОЕСР З УПРАВЛІННЯ ВОДНИМИ РЕСУРСАМИ

ОЕСР: РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ОЕСР З УПРАВЛІННЯ ВОДНИМИ РЕСУРСАМИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Довідник того, що працює: рішення для реалізації на місцевому рівні принципів ОЕСР з управління водними ресурсами» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Довідник того, що працює: рішення для реалізації на місцевому рівні принципів ОЕСР з управління водними ресурсами» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Наголошується, що прийняття «Принципів управління водними ресурсами ОЕСР» відбулось майже десятиліття тому і відіграло важливу роль у покращанні відповідної сфери. Вони передбачають 12 «обов’язкових заходів» із управління водними ресурсами, адресованих урядовим структурам, виконання яких необхідне для  розроблення і впровадження ефективної водної політики в рамках спільної відповідальності на всіх рівнях влади та усіх зацікавлених сторін. Нинішня публікація спрямована на підтримку імплементації цих принципів на субнаціональному (муніципальному, регіональному та басейновому) рівні. Вона містить оглядові та аналітичні матеріали щодо еволюції практики управління водними ресурсами, побудовані на добірці 52-х практичних кейсів управління водними ресурсами. У ній визначаються загальні помилки, яких слід уникати під час розроблення та реалізації водної політики, враховуються уроки успішної та провальної чи неефективної практики щодо кожного принципу, показано потенціал тиражування кращих практик в інших контекстах.

Детальніше: http://surl.li/ufhvo, http://surl.li/ufhwm, https://doi.org/10.1787/bf54627e-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-07
Поширити
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ ДЕМОНСТРУЄ ПРОГРЕС У ВИКОРИСТАННІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ ДЕМОНСТРУЄ ПРОГРЕС У ВИКОРИСТАННІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

На офіційному порталі European data розміщена публікація «Зміна європейського стилю життя: як Європейська Комісія демонструє прогрес через відкриті дані», підготовлена у контексті просування Порядку денного Європейської Комісії для безпечної, здорової та справедливої Європи.

На офіційному порталі European data розміщена публікація «Зміна європейського стилю життя: як Європейська Комісія демонструє прогрес через відкриті дані», підготовлена у контексті просування Порядку денного Європейської Комісії для безпечної, здорової та справедливої Європи.

Йдеться про те, що Єврокомісія прагне забезпечити справедливість для всіх, підтримуючи фінансово та організаційно заходи із захисту громадян ЄС і цінностей ЄС через проєкти у сфері охорони здоров’я (у т.ч. шляхом реагування на транскордонні кризи), розвитку стратегії Шенгену та вирішення проблем безпеки. Кожен із цих видів діяльності має довгострокову дію, тому важливо, щоб громадяни знали про досягнутий прогрес у цій галузі. 15 травня 2024 року ЄК оприлюднила черговий сьомий звіт, в якому продемонстровано, як використання відкритих даних (набори даних щодо верховенства права, демократії та різних видів політики) підтримує пріоритети Європейської комісії. Наведені дані пов’язані з соціальними аспектами суспільного розвитку, міграцією, правами та рівністю, упровадженням політики та виконанням програм, що відповідають цінностям ЄС. Значно спрощує упровадження цих підходів розміщення загальнодоступних наборів даних з актуальних для ЄС тем здоров’я та безпеки. Єврокомісія вже заощадила 5,5 млрд євро завдяки доступу до медичних даних та обміну ними. Йдеться про доступні набори даних Європейського простору даних охорони здоров’я (EHDS).

Детальніше: https://data.europa.eu/en/news-events/news/changing-european-lifestyle-how-european-commission-shows-progress-through-open, http://surl.li/uelix, http://surl.li/ueljw, http://surl.li/uelko, http://surl.li/uelkx, http://Data.europa.eu

Фото: European data

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-05
Поширити
КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ ЗОЛОТОЇ МЕДАЛІ ІМЕНІ Б.Є. ПАТОНА

КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ ЗОЛОТОЇ МЕДАЛІ ІМЕНІ Б.Є. ПАТОНА

Оголошено конкурс на здобуття Золотої медалі імені Бориса Євгеновича Патона Національної академії наук України.

Оголошено конкурс на здобуття Золотої медалі імені Бориса Євгеновича Патона Національної академії наук України.

Медаль засновано з метою увічнення пам’яті академіка Національної академії наук України Б.Є. Патона та відзначення вітчизняних вчених за видатні досягнення у створенні та впровадженні інноваційних науково-технічних розробок, які знайшли широке практичне використання. Медаль присуджується до дня народження академіка Патона. Участь у  конкурсі можуть взяти особи, які працюють у наукових установах, закладах вищої освіти, на підприємствах і в організаціях, розташованих на території України та були рекомендовані дійсними членами, членами-кореспондентами та іноземними членами НАН України,  науковими установами, закладами вищої освіти та науковими радами НАН України,  науковими та науково-технічними товариствами, іншими громадськими об’єднаннями учених, науково-технічними радами міністерств, відомств, науково-виробничими об’єднаннями, конструкторськими бюро, промисловими підприємствами. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 10 вересня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/uehxt, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361/2022#Text

Фото: НАНУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-06-04
Поширити
ОЕСР: ПРОКОНКУРЕНТНА ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА

ОЕСР: ПРОКОНКУРЕНТНА ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Проконкурентна промислова політика» із серії «Круглі столи ОЕСР щодо політики у галузі конкуренції».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Проконкурентна промислова політика» із серії «Круглі столи ОЕСР щодо політики у галузі конкуренції».

Наголошується, що низка серйозних криз призвела до більш масштабного, ніж зазвичай, втручання урядів у соціально-економічні процеси, спричинивши дебати про необхідність переосмислення ролі промислової політики у сучасних реаліях. У документі розглядаються різні погляди на промислову політику, робиться спроба переосмислення звичних підходів, пропонуються  експертні оцінки взаємозв’язку між конкуренцією та промисловою політикою, надаються рекомендації щодо того, як антимонопольні органи можуть брати участь у розробленні ефективної, проконкурентної промислової політики. Наводиться визначення промислової політики, розглядаються плюси і мінуси регулювання промислового розвитку з урахуванням нових емпіричних даних, зроблено короткий огляд цілей конкурентної політики, розглядається вплив промислової політики на створення ринків, посилення конкуренції.

Детальніше: http://surl.li/uefhq, http://surl.li/uefih, https://doi.org/10.1787/7c6b4708-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-04
Поширити
ВИКОРИСТАННЯ ГШІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ НАВИЧОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

ВИКОРИСТАННЯ ГШІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ НАВИЧОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Урбі Гош «Використовуйте штучний інтелект, щоб навчити своїх учнів мислити критично».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Урбі Гош «Використовуйте штучний інтелект, щоб навчити своїх учнів мислити критично».

У ній наголошується, що під час навчання та створення онлайн-курсів опанування навичок критичного мислення має важливе значення. Як це зробити? Чи можуть інструменти генеративного штучного інтелекту допомогти у цьому? Як викладачі можуть заохочувати критичне мислення студентів? Як задавати аудиторії «правильні» запитання та зв’язувати різні концепції? В основі критичного мислення, вважає Урбі, лежить уміння ставити глибокі запитання, що спонукають до роздумів. У мінливому ландшафті онлайн-навчання необхідно змінювати підходи до дискусії, стимулюючи використання аналізу та синтезу. Студенти мають критично аналізувати інформацію, ефективно оцінювати джерела та самостійно приймати обґрунтовані рішення у цифровому навчальному середовищі. ГШІ здатний допомогти у створенні привабливих та ефективних навчальних програм: викладачі можуть використовувати його для адаптації інструкцій, автоматизації завдань і надання персоналізованого зворотного зв’язку, звільняючи дорогоцінний час; студенти – щоб досліджувати різноманітні точки зору та візуалізувати складні дані. Генеративний штучний інтелект може допомогти викладачам і студентам зосередитися на навичках вищого рівня, необхідних для оцінювання та міркування. Є п’ять способів зробити це: об’єднання ідей; синтез, візуалізація та практика; створення презентації на основі ШІ; розвиток віртуального навчання; дослідження.

Детальніше: http://surl.li/udhbo, http://surl.li/udhbw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-03
Поширити
НЕПРАВОМІРНА АКАДЕМІЧНА ПОВЕДІНКА

НЕПРАВОМІРНА АКАДЕМІЧНА ПОВЕДІНКА

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікований матеріал Брук Аттер «Обговорення академічної неправомірної поведінки: вивчення впливу глобальної пандемії на шахрайство».

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікований матеріал Брук Аттер «Обговорення академічної неправомірної поведінки: вивчення впливу глобальної пандемії на шахрайство».

У ній йдеться про дослідження поведінки студентів, які припускаються академічної недоброчесності в умовах і зростання масштабів онлайн-навчання. Брук мала намір встановити, як саме обмежений контроль за студентською роботою може вплинути на списування. У центрі уваги було онлайн-тестування, яке з одного боку сприяє списуванню, а з іншого – не дозволяє студентам брати участь у змістовному творчому діалозі. Під час опитування студентів було встановлено, що вони мають власну ієрархію прийнятності обману під час навчального процесу. Побудована піраміда типів оцінювання, стосовно яких студенти будуть вдаватись до обману більшою чи меншою мірою. Беручи до уваги цю поведінкову модель, пропонується відмовитись від онлайн-тестів  для оцінювання; обов’язково навчати студентів першого курсу академічній етиці; використовувати групові онлайн-чати для протидії недоброчесній поведінці. Брук Аттер наголошує, що онлайн-навчання сприяє шахрайству і тому треба ретельно підходити до організації навчального процесу.

Детальніше: http://surl.li/udftu, http://surl.li/udftz

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-03
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 228 «ПЕДІАТРІЯ»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 228 «ПЕДІАТРІЯ»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкти стандартів вищої освіти освітніх ступенів магістра та доктора філософії зі спеціальності 228 «педіатрія».

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкти стандартів вищої освіти освітніх ступенів магістра та доктора філософії зі спеціальності 228 «педіатрія».

Стандарти містять вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за відповідною освітньою програмою; обсягу кредитів ЄКТС, необхідного для здобуття освітнього ступеня «магістр» та «доктор філософії»; результатів навчання; перелік обов’язкових компетентностей випускника; нормативного змісту підготовки здобувачів; форм атестації; вимог до створення міждисциплінарних освітньо-наукових програм. Дія стандартів поширюється на здобувачів вищої освіти та заклади вищої освіти. Очікується, що упровадження цих стандартів унормує рамкові вимоги до освітніх програм, компетентностей та результатів навчання. Зауваження та пропозиції до проєктів стандартів можна подати до 14 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ucxsp, http://surl.li/ucxtb

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення

2024-06-03
Поширити
ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙ І ЗАНЯТЬ

ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙ І ЗАНЯТЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Конкуренція та регулювання у сфері професій і занять» із серії «Круглі столи ОЕСР щодо політики у галузі конкуренції».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Конкуренція та регулювання у сфері професій і занять» із серії «Круглі столи ОЕСР щодо політики у галузі конкуренції».

Наголошується, що регулювання професійної діяльності поширюється не лише на представників вільних професій, таких як юристи та інженери, а й на більш широке коло інших видів зайнятості. Антимонопольні органи ведуть активну роботу, спрямовану на підтримку конкуренції за допомогою відповідних нормативних рішень, правових заходів і сприятливого для конкуренції регулювання. Звіт містить оглядові матеріали щодо наслідків регулювання професійних послуг, пропонує аналітичні рамки (розроблені експертами ОЕСР та  Австралії і ЄС) для оцінювання регуляторних бар’єрів на шляху конкуренції.

Детальніше: http://surl.li/ucwyi, http://surl.li/ucwys, https://doi.org/10.1787/218869f5-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-03
Поширити
НАВЧАННЯ Й СТАЖУВАННЯ У ПОЛЬЩІ

НАВЧАННЯ Й СТАЖУВАННЯ У ПОЛЬЩІ

Міністерство освіти Республіки Польща відповідно до Угоди про співробітництво із Міністерством освіти і науки України та Національне агентство академічних обмінів Польщі оголосило конкурс на отримання стипендій на навчання та стажування у 2024/2025 навчальному році у рамках програми «Zawacka NAWA».

Міністерство освіти Республіки Польща відповідно до Угоди про співробітництво із Міністерством освіти і науки України та Національне агентство академічних обмінів Польщі оголосило конкурс на отримання стипендій на навчання та стажування у 2024/2025 навчальному році у рамках програми «Zawacka NAWA».

Очікується, що реалізація таких стипендіальних можливостей сприятиме поглибленню міжнародної академічної співпраці студентів, докторантів, викладачів і науковців. Громадяни України можуть претендувати на стипендії на навчання за терміном до 10 місяців для часткового / семестрового навчання магістрів та до 40 стипендіальних місяців для стажування викладачів. Долучитись до конкурсного відбору можуть випускники середньої школи, студенти, випускники закладів вищої освіти, а також докторанти, науковці і викладачі, які проводять дослідження або здійснюються викладання. Стипендія передбачає безкоштовне навчання, можливість платного проживання у гуртожитку та медичне обслуговування згідно з законодавством Польщі. Заявку на участь можна подати до 17 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ubocq, http://surl.li/ubocz

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-31
Поширити