За результатами пошуку знайдено:

записів - 5417

сторінок - 542

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ АКТУ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ПАТЕНТНИХ ПОВІРЕНИХ

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ АКТУ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ПАТЕНТНИХ ПОВІРЕНИХ

7 червня 2023 року в онлайн-форматі відбудеться обговорення проєкту наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених) та внесення змін до положень з питань атестації та ведення державного реєстру представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених)».

7 червня 2023 року в онлайн-форматі відбудеться обговорення проєкту наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених) та внесення змін до положень з питань атестації та ведення державного реєстру представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених)».

Документ покликаний врегулювати відносини щодо правового статусу, здійснення підготовки, атестації та реєстрації представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених). Проєкт наказу розроблено на виконання вимог частини першої статті 2 законів України «Про охорону прав на промислові зразки», «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», «Про охорону прав на компонування напівпровідникових виробів», частини першої статті 3 законів України «Про правову охорону географічних зазначень», «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі». Документи для обговорення розміщені на сайті Мінекономіки. Організатори: Мінекономіки, IP офіс.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Інноваторам_обговорення
2023-06-07
Поширити
ОЕСР: ОЦІНЮВАННЯ НАВИЧОК ТВОРЧОГО ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

ОЕСР: ОЦІНЮВАННЯ НАВИЧОК ТВОРЧОГО ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Оцінювання навичок творчого та критичного мислення здобувачів вищої освіти в країнах ОЕСР: огляд політики та відповідних практик» із серії «Робочі документи OEСР з освіти».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Оцінювання навичок творчого та критичного мислення здобувачів вищої освіти в країнах ОЕСР: огляд політики та відповідних практик» із серії «Робочі документи OEСР з освіти».

Документ підготовлений у рамках проекту Центру освітніх досліджень та інновацій ОЕСР «Розвиток та оцінювання креативності та навичок критичного мислення у вищій освіті». Він містить огляд існуючих політик і практик оцінювання креативності та навичок критичного мислення студентів, що є обов’язковим елементом кваліфікаційних стандартів у багатьох країнах. Разом із тим, названі навички слабко інтегровані у виміри: експерти вважають, що на місцевому рівні через високий ступінь інституційної автономії та академічної свободи ці орієнтири майже не упроваджуються у практики оцінювання, які розробляються викладачами ЗВО. У документі надаються рекомендації для осіб, відповідальних за розробку політики та прийняття рішень в національних освітніх системах та закладах вищої освіти, щодо подальшої підтримки розроблення й впровадження стратегій оцінювання для вимірювання та розвитку креативності і критичного мислення студентів.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-07
Поширити
ОЕСР: ПЕРЕХІД КАНАДИ НА ЧИСТІ НУЛЬОВІ ВИКИДИ

ОЕСР: ПЕРЕХІД КАНАДИ НА ЧИСТІ НУЛЬОВІ ВИКИДИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Перехід Канади на чисті нульові викиди» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Перехід Канади на чисті нульові викиди» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».
У ньому наголошується, що Канада має амбітний план до 2050 року скоротити чисті викиди до нуля. Це вимагатиме поетапних змін у діях з пом’якшення наслідків зміни клімату з суттєвою економією енергії та майже повною заміною викопного палива на чисту енергію у масштабах усієї країни. Досягнути цього при мінімальному негативному впливу на рівень життя населення буде складним завданням. Наразі Канада використовує низку політичних інструментів для прискорення переходу до «зеленої» економіки, серед яких – спеціальне ціноутворення на викиди вуглецю, відповідне регулювання, інвестиційні стимули та державні закупівлі «зелених» технологій. У звіті розглядаються реформи, які могли б покращити роботу у напрямку реалізації прийнятих рішень щодо кліматичної політики, забезпечивши значне скорочення викидів та підтримуючи економічне зростання.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-06-06
Поширити
МАЙБУТНЄ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ

МАЙБУТНЄ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ

Європейська асоціація університетів опублікувала остаточний звіт «Майбутнє цифрового навчання та викладання в європейських закладах вищої освіти».

Європейська асоціація університетів опублікувала остаточний звіт «Майбутнє цифрового навчання та викладання в європейських закладах вищої освіти».
Він підсумовує основні результати виконання проєкту DIGI-HE, розглядаючи ключові аспекти навчання у широкому контексті європейських інституцій та систем, містить висновки та питання, відкриті для подальшого обговорення. У звіті представлені дані щодо стану цифрового навчання і викладання в університетах Європи, інструментів самооцінювання для вдосконалення інституційної цифрової екосистеми, результати роботи двох циклів тематичних груп, матеріали вебінарів та ресурси для самостійного вивчення. Документ підготовлений проєктом DIGI-HE в рамках партнерства між EUA, Дублінським міським університетом (Ірландія), Кооперативним державним університетом Баден-Вюртемберга (Німеччина), Університетом Вітаутаса Магнуса (Литва) та Університетом Ювяскюля (Фінляндія). Матеріали дослідження допоможуть університетам розробити стратегічні підходи до цифрового навчання та викладання і посилити відповідний потенціал.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-06
Поширити
ЯК НЕ ПЕРЕВАНТАЖУВАТИ СТУДЕНТІВ ОНЛАЙН

ЯК НЕ ПЕРЕВАНТАЖУВАТИ СТУДЕНТІВ ОНЛАЙН

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Роса «Студенти «приголомшені» натиском змісту курсу».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Роса «Студенти «приголомшені» натиском змісту курсу».
У ній наголошується, що прагнення викладачів задовольнити різноманітні вимоги та бажання слухачів за допомогою представлення безлічі матеріалів для читання та перегляду (публікації, слайди, відео) надзвичайно втомлює та спантеличує студентів. Безмежні можливості інтернету стають жорнами для здобувачів освіти, які намагаються втриматись на плаву у зростаючому потоці навчального контенту. Тематичне дослідження, проведене австралійцями, засвідчило, що викладачі здебільшого не помічають «втоми від взаємодії в інтернеті», яка охоплює студентів. Вони, намагаючись зробити курс максимально інформативним, супроводжують лекції величезною кількістю рекомендованої літератури, додають відео, посилання на онлайн-форуми, роблять анонси додаткових курсів та розміщують щотижневі записи лекцій. Питання «Чи не переборщують викладачі?» та «Чи не втомлюються студенти від стратегій залучення, покликаних підтримати їхнє навчання?» не є зайвими. Проведене опитування студентів та викладачів показало, що студенти майже одностайно визнають це як «постійну проблему». У рамках дослідження було виявлено, що студенти, які навчаються самостійно, часто неправильно розуміють свої навчальні завдання у зв’язку з тим, що університети почали активно використовувати цифрову аналітику для вимірювання залученості, внаслідок чого відсутність «кліків» інтерпретується як апатія, небажання навчатись. Це стало причиною проксі-залучення, коли студенти формально вимушені переходити за усіма посиланнями, щоб покращити уявлення про їхню зацікавленість, але насправді не читають і не засвоюють відповідні матеріали, які насправді є надлишковими. Доцент Університету Південного Квінсленду Сюзанна Малоні вважає: «зараз студенту, здається, важче розрізнити, що вивчати, а що ні… <Під час навчання до них> надходить так багато інформації… через веб-сайти, посилання, статті, онлайн-лекції та Zoom-зустрічі. Студенту стає дедалі важче розмежувати все це…». Отже, викладачі повинні розуміти цю проблему й зосередитись на своїх освітніх цілях, чітко визначити мету й оптимізувати контент власних курсів, щоб допомогти студентам зрозуміти суть речей, не спричиняючи ще більшого стресу від освіти.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-06
Поширити
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.
У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини
2023-06-05
Поширити
ЯК ПІДТРИМАТИ ПРОЦЕС КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ

ЯК ПІДТРИМАТИ ПРОЦЕС КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Одрі Калвірд «Як підтримка викладачів і підприємницькі програми можуть сприяти комерціалізації досліджень».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Одрі Калвірд «Як підтримка викладачів і підприємницькі програми можуть сприяти комерціалізації досліджень».
Автор наголошує, що університети можуть забезпечити перехід винаходу з лабораторії до реального світу завдяки захисту інтелектуальної власності та сприяння мережевій співпраці науковців. Створення технологій суспільного призначення завдяки комерціалізації досліджень забезпечує виконання місії університетів, дозволяє інноваційним дослідженням знайти споживачів. Це практично можливо, оскільки значна частина досліджень, які проводяться в університетах, зосереджена на створенні винаходів та розробленні рішень, орієнтованих саме на задоволення суспільних потреб, а дослідні проекти фінансуються з урахуванням їх потенційного впливу. Однак інновації з університетських досліджень зазвичай знаходяться на ранній стадії технологічної готовності і потребують значних додаткових зусиль для їх доопрацювання, перш ніж вони вийдуть на стадію комерціалізації. Для формування в університетах ефективної програми комерціалізації необхідно зосередитись на декількох напрямках, вважає Одрі Калвірд. По-перше, це допомога у захисті інтелектуальної власності дослідників. По-друге, залучення студентів і викладачів до комерціалізації через дієву підтримку створення підприємницького середовища безпосередньо у лабораторіях. По-третє, підтримка дослідників у розвитку саме інноваційних досліджень завдяки постійному відслідковуванню найновіших та найкращих новинок у відповідній галузі.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-06-05
Поширити
ЗАГАЛЬНІ ДЕРЖАВНІ РАХУНКИ КРАЇН ОЕСР

ЗАГАЛЬНІ ДЕРЖАВНІ РАХУНКИ КРАЇН ОЕСР

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Національні рахунки країн ОЕСР: загальні державні рахунки 2022».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Національні рахунки країн ОЕСР: загальні державні рахунки 2022».
Це – щорічне видання, присвячене державним фінансам, яке базується на Системі національних рахунків 2008 (СНР 2010). Звіт містить таблиці з державними агрегаторами та балансами виробничих, доходних і фінансових рахунків, інформацію про надходження податків і соціальних внесків, а також детальну розбивку видатків загального державного управління за функціями відповідно до узгодженої міжнародної класифікації COFOG. Інформація стосується сектору загального державного управління та охоплює наступні підсектори – центральний уряд, державний уряд, місцеве самоврядування, фонди соціального страхування для 29 із 30 країн ОЕСР. Усі відомості подані у національних валютах.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-06-05
Поширити
ПРИЗУПИНЕНЕ ПРЕМІЮВАННЯ НАЙКРАЩИХ УЧАСНИКІВ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

ПРИЗУПИНЕНЕ ПРЕМІЮВАННЯ НАЙКРАЩИХ УЧАСНИКІВ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Верховна Рада України прийняла Постанову «Про деякі питання реалізації у 2023 році Постанови Верховної Ради України «Про Премію Верховної Ради України найкращим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти».

Верховна Рада України прийняла Постанову «Про деякі питання реалізації у 2023 році Постанови Верховної Ради України «Про Премію Верховної Ради України найкращим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти».
Цією постановою у 2023 році призупинені норми Постанови Верховної Ради України від 29 січня 2021 року № 1157-IX як такі, що неможливо реалізувати належним чином через особливості організації вступної кампанії 2023 року. Таке рішення дозволить використати вивільнені кошти у розмірі 5 млн грн на здійснення заходів, пов’язаним із захистом держави.
Фото: логотип
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-05
Поширити
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВИЛ СТОСОВНО ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВИЛ СТОСОВНО ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК

Національний орган інтелектуальної власності (IP офіс) пропонує для обговорення пропозиції щодо удосконалення «Правил складання, подання заявки на торговельну марку, заявки на міжнародну реєстрацію торговельної марки та проведення експертизи заявки на торговельну марку, міжнародної реєстрації торговельної марки з поширенням на Україну».

Національний орган інтелектуальної власності (IP офіс) пропонує для обговорення пропозиції щодо удосконалення «Правил складання, подання заявки на торговельну марку, заявки на міжнародну реєстрацію торговельної марки та проведення експертизи заявки на торговельну марку, міжнародної реєстрації торговельної марки з поширенням на Україну».
Правила визначають вимоги до документів заявок на торговельні марки, заявок на міжнародні реєстрації торговельних марок, заперечень проти заявок на торговельні марки чи дії міжнародних реєстрацій в Україні щодо невідповідності наведених у них позначень умовам надання правової охорони та регулюють відносини, що виникають у зв’язку з поданням заявок, заперечень, проведенням експертизи заявок на торговельні марки, міжнародних реєстрацій торговельних марок з поширенням на Україну, прийняттям рішень за ними, а також з виконанням Національним органом інтелектуальної власності функцій національного відомства, передбачених Протоколом до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків. Документ розроблено відповідно до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» з урахуванням міжнародних договорів України у сфері правової охорони торговельних марок, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2022 р. № 943-р «Деякі питання Національного органу інтелектуальної власності». Зауваження та пропозиції можна подати до 14 червня 2023 року.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Інноваторам_обговорення
2023-06-05
Поширити