За результатами пошуку знайдено:

записів - 5422

сторінок - 543

ПРИКРАСЬТЕ ЛЕКЦІЇ, ЩОБ ЗАЦІКАВИТИ СТУДЕНТІВ

ПРИКРАСЬТЕ ЛЕКЦІЇ, ЩОБ ЗАЦІКАВИТИ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Віталії Кінах «Прикрасьте лекції, щоб зацікавити усіх студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Віталії Кінах «Прикрасьте лекції, щоб зацікавити усіх студентів».
Вона містить поради щодо того, як перетворити лекції на інтерактивний процес, який підтримуватиме інтерес студентів. Автор наводить результати опитування, опублікованого у лютому 2022 року, згідно з яким дев’ять із десяти студентів віддають перевагу очним лекціям, які також доступні для перегляду у формі записаного відео. Рекомендації, що випливають з узагальнення кращих практик, стосуються включення різноманітних видів діяльності, які допомагають учням засвоювати матеріал; задіяння ефективного зворотного зв’язку; заохочення співпраці; демонстрацію практичного застосування набутих знань завдяки аналізу реальних ситуацій. Віталія говорить про своє бачення того, як викладачі можуть зацікавити студентів. Необхідно привносити у лекції поточні події, щоб зробити матеріал більш актуальним та цікавим для студентів; включати короткі онлайн-вікторини або опитування, щоб забезпечити миттєвий зворотний зв’язок, викликати увагу та зрозуміти, які елементи навчального матеріалу або методи більше або менше ефективні; використовувати онлайн-інструменти для підтримки групової роботи під час лекцій завдяки дошці Google Jamboard (це забезпечує роботу студентів у режимі реального часу та співпрацю з віддаленими студентами); розділяти лекції на 20-хвилинні частини, використовуючи невеличкі перерви для живого спілкування. Ці та інші аналогічні прийоми дозволять підвищити залученість студентів, їх зацікавленість та врешті-решт успішність.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-17
Поширити
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВИКЛАДАННЯ

ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВИКЛАДАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Луїзи Сміт «Перевернуте навчання для покращення викладання практичних навичок».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Луїзи Сміт «Перевернуте навчання для покращення викладання практичних навичок».
У ній йдеться про те, що процес викладання та засвоєння практичних навичок може бути складним завданням як для викладача, так і для студента. Тому підхід, спрямований на подолання цих труднощів і досягнення максимальної ефективності навчання, має широко застосовуватись у різних дисциплінах. Луїза Сміт описує походження та основні риси цього підходу. Починає вона з викликів – перш, ніж студент зможе виконати практичну навичку, він повинен отримати достатньо знань про те, як її виконати, підготуватись. Яке рішення для цього? «Перевернутий клас»: інтеграція допоміжних матеріалів з покроковими інструкціями; практичні заняття, які починаються зі вступного слова викладача про структуру заняття, його організацію; перегляд навчального онлайн-контенту для закріплення вивченого; відеозапис та збереження матеріалів занять та іспитів. На думку автора, використання цього підходу полегшує отримання студентами знань, навчає долати логістичні виклики та дозволяє максимізувати час, який студенти мають для практики й удосконалення своїх навичок.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-14
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПРОГРАМИ ЄДКІ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 271 «МОРСЬКИЙ ТА ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПРОГРАМИ ЄДКІ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 271 «МОРСЬКИЙ ТА ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт програми єдиного державного кваліфікаційного іспиту зі спеціальності 271 «Морський та внутрішній водний транспорт» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт програми єдиного державного кваліфікаційного іспиту зі спеціальності 271 «Морський та внутрішній водний транспорт» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.
Метою ЄДКІ є вимірювання та оцінювання результатів навчання, досягнутих здобувачем освіти відповідно до вимог стандарту вищої освіти за спеціальністю 271 ЄДКІ для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Програма містить описи узагальненої та деталізованої структури ЄДКІ за спеціалізаціями 271.01, 271.02 і 271.03 згідно стандарту та положення, а також опис узагальненої структури та деталізованої структури ЄДКІ для здобувачів, які здобували освіту за спеціалізаціями, що не передбачають присвоєння звань осіб командного складу. ЄДКІ проводять за такими принципами: академічна доброчесність; об’єктивність; прозорість і публічність; нетерпимість до корупційних та пов’язаних з корупцією діянь; інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір; єдність методики оцінювання результатів. Прийняття документу забезпечить підтвердження достатності рівня кваліфікації випускника критичної професії для присвоєння ступеня вищої освіти. Зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна подати до 26 липня 2023 року.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення
2023-07-14
Поширити
ОЕСР: КЛІМАТИЧНА ТА ЕКОНОМІЧНА СТІЙКІСТЬ У МІНЛИВОМУ СВІТІ

ОЕСР: КЛІМАТИЧНА ТА ЕКОНОМІЧНА СТІЙКІСТЬ У МІНЛИВОМУ СВІТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чистий нуль +: кліматична та економічна стійкість у мінливому світі».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чистий нуль +: кліматична та економічна стійкість у мінливому світі».
У звіті наголошується, що формування кліматичної політики вимагає балансу між необхідністю негайних, прискорених кліматичних дій та своєчасного реагування на кризові ситуації. Відповідь на нові виклики вимагає нового підходу, зосередженого на системній стійкості та розробленні перспективної кліматичної та економічної політики, здатної витримати потенційні потрясіння. Документ містить узгоджений набір рекомендацій щодо формування такої стійкості у різних сферах політики ОЕСР: економічній, податковій, фінансовій, фіскальній, науково-технічній, екологічній, щодо зайнятості. Він пропонує новий погляд на забезпечення стійкості при переході до нульових викидів, заснований на результатах проекту ОЕСР «Net Zero+», – міжгалузевої ініціативи в рамках вироблення спільного підходу ОЕСР до питань клімату.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-14
Поширити
ДЕРЖЗАМОВЛЕННЯ НА ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ

ДЕРЖЗАМОВЛЕННЯ НА ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про державне замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів у 2023 році».

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про державне замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів у 2023 році».
Ним визначено обсяги державного замовлення для здобувачів освіти усіх рівнів. Цьогоріч таке замовлення передбачає збільшення на 3,5 тисячі місць для навчання медиків, психологів, реабілітологів, соцпрацівників і робітників. Також збільшено замовлення на підготовку за інженерно-технічними, педагогічними та природничими спеціальностями. у т.ч. – автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології, робототехніка, інформаційно-вимірювальні технології, соціальна робота, озброєння та військова техніка, міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, психологія, безпека державного кордону. На 1,8 тис. зросло і держзамовлення на підготовку робітничих кадрів.
Фото: МОН
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-14
Поширити
ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

На сайті Times Higher Education розміщено матеріали Джен О’Брайен «Залучення студентів до прикладних досліджень щодо Цілей сталого розвитку».

На сайті Times Higher Education розміщено матеріали Джен О’Брайен «Залучення студентів до прикладних досліджень щодо Цілей сталого розвитку».
Автор представляє студентський педагогічний проект, який реалізується у партнерстві з зовнішніми організаціями. Він орієнтований на Цілі сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй, які пропонують план побудови кращого світу для всіх до 2030 року. Проєкт охоплює різноманітні підпроєкти, – від аналізу політики Манчестерської міської ради щодо нульових викидів вуглецю до 2038 року до політики Університету. Вони мають науковий та прикладний характер. Завдяки міждисциплінарній природі, їх можна застосувати до будь-якої освітньої програми, використовувати для навчання та оцінювання на будь-якому академічному рівні. Цей інноваційний підхід, на думку Джен О’Брайен, покращує досвід студентів, одночасно підвищуючи їхню здатність до працевлаштування. Автор надає поради, які допоможуть кращому втіленню подібних проєктів в університетах: фокусування студентської енергії на вирішенні проблем сталого розвитку; посередництво у проведенні прикладних досліджень між студентами та організаціями, які їх потребують; отримання переваг студентами, які беруть участь у прикладних дослідницьких проєктах.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-13
Поширити
ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД ЛИТВИ

ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД ЛИТВИ

Вільнюський університет підготував та оприлюднив на власному сайті зведену інформацію про програми підтримки, які надає Литва, та, зокрема, Вільнюський університет, українським науковцям та студентам.

Вільнюський університет підготував та оприлюднив на власному сайті зведену інформацію про програми підтримки, які надає Литва, та, зокрема, Вільнюський університет, українським науковцям та студентам.
Йдеться про допомогу громадянам України, які бажають навчатися або вже навчаються у Литві, а також підтримку української академічної спільноти (продовження дослідницької діяльності у Литві та Україні) та психологічний супровід. У публікації наведено необхідні пояснення щодо умов отримання допомоги, оформлення заявок та термінів їх подання.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-13
Поширити
ДІЯ.ОСВІТА: ВСЕ ПРО ОНЛАЙН- ТА КІБЕРБЕЗПЕКУ

ДІЯ.ОСВІТА: ВСЕ ПРО ОНЛАЙН- ТА КІБЕРБЕЗПЕКУ

На платформі «ДіяОсвіта» у розділах «Онлайн-безпека» та «Перевірка конфіденційності» розміщено добірки посібників, серіалів та симуляторів з питань онлайн- та кібербезпеки.

На платформі «ДіяОсвіта» у розділах «Онлайн-безпека» та «Перевірка конфіденційності» розміщено добірки посібників, серіалів та симуляторів з питань онлайн- та кібербезпеки.
Вони розраховані на охоплення максимально широкої аудиторії та стануть у нагоді усім – від дітей та підлітків, до їхніх батьків, викладачів, людей старшого віку. У навчальних матеріалах йдеться про переваги використання онлайн-освіти; надаються поради щодо того, як не стати жертвою торгівлі онлайн і офлайн; як встигати за всіма трендами в інтернеті, робити це корисно та безпечно; як поводити себе під час онлайн-спілкування; як захиститись від шахраїв, які працюють у мережі та від хакерських атак; як перевірити усі функції безпеки мобільних застосунків та вибрати необхідний рівень приватності для чатів, дзвінків та особистої інформації; пояснюється техніка мнемонічного паролю.
Фото: «Дія.Освіта»
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн
2023-07-13
Поширити
ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У НАУЦІ

ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У НАУЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Штучний інтелект у науці: виклики, можливості та майбутнє досліджень».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Штучний інтелект у науці: виклики, можливості та майбутнє досліджень».
У ньому наголошується, що стрімкий розвиток штучного інтелекту в останні роки призвів до численних творчих його застосувань у науковій сфері. Експерти вважають, що прискорення продуктивності науки може виявитись найбільш економічно і соціально цінним результатом з усіх можливих варіантів застосування технологій штучного інтелекту. ШІ підтримуватиме здатність країн розвиватися, упроваджувати інновації та відповідати на глобальні виклики, – від зміни клімату до нових інфекційних захворювань. У документі розглядаються поточні, нові та потенційні варіанти застосування штучного інтелекту в науці, де прогрес необхідний для кращого служіння суспільству; узагальнюються заходи для прискорення інтеграції ШІ у наукові дослідження; аналізується політика щодо ШІ в науці. Констатується, що учасники дослідницьких систем та політичні актори можуть зробити багато для поглиблення використання ШІ в науці, примножуючи його позитивні ефекти та одночасно адаптуючись до швидкозмінних наслідків ШІ для управління дослідженнями.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-07-13
Поширити
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Клер Ропер-Браунінг «Цифровий маркетинг як шлях залучення іноземних студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Клер Ропер-Браунінг «Цифровий маркетинг як шлях залучення іноземних студентів».

У ній автор надає поради університетським командам щодо використання маркетингу для залучення іноземних студентів. Клер зазнає, що зазвичай навчання за кордоном приваблює молодих людей престижем, можливостями особистого розвитку, культурного обміну, набуття досвіду життя в іншій країні, потенціалом покращення мовних навичок. Для університетів залучення іноземних студентів – це не просто додаткове джерело доходу, а й можливість заявити про себе, виховати своїх «послів» та заохотити до вступу ще більше студентів з усього світу. Набір іноземних студентів стає все більш конкурентним. Щоб виділятися на ринку освітніх послуг, університети повинні розробити та реалізовувати власні стратегії цифрового маркетингу. Зокрема, необхідно ретельно вивчити та чітко визначити цільову аудиторію; широко використовувати соціальні мережі; оптимізувати сайт університету; зрозуміти потреби та очікування іноземних студентів; розширити контекст – представляти не лише ЗВО, а й місто, регіон, країну, культурні особливості та пам’ятки.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики
2023-07-12
Поширити