За результатами пошуку знайдено:

записів - 5326

сторінок - 533

ЧОТИРИ СПОСОБИ РОЗВИВАТИ СПІЛЬНОТИ У СОЦМЕРЕЖАХ

ЧОТИРИ СПОСОБИ РОЗВИВАТИ СПІЛЬНОТИ У СОЦМЕРЕЖАХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррейя «Чотири способи розвивати зацікавлену спільноту у соціальних мережах».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррейя «Чотири способи розвивати зацікавлену спільноту у соціальних мережах».

Вони наголошують, що коли справа доходить до соціальних мереж, не слід забувати про силу зв’язків, треба на практиці застосовувати ефективні способи взаємодії з аудиторією. Університетське життя сьогодні – це не лише те, що відбувається у кампусі – це й широкі цифрові простори, де студенти та співробітники спілкуються та навчаються разом. Тому залучена спільнота соціальних мереж є надзвичайно важливою. Для цього використання соціальних мереж має бути правильним: тональність спілкування й забезпечення відповідності контенту та платформи – передусім, тут недоречні універсальні підходи.  Соціальні медіа швидко розвиваються, з’являються нові інструменти і площадки, старі зникають або змінюються. Отже, не можна відставати від нових тенденцій та потрібно переконатись, що спільнота залишається зацікавленою. По-перше, необхідно знати свою аудиторію в соцмережах – її глибоке розуміння робить вашу позицію кращою, забезпечує зростання присутності та взаємодії. По-друге, потрібен привабливий вміст, що має для аудиторії цінністьосвітній, надихаючий, розважальний контент. По-третє, ураховуйте, що контент, створений користувачами, є найефективнішим інструментомвпливу, оскільки надає відчуття причетності. По-четверте, важливо створити контент-стратегію, яка постійно розвивається. Ну і не можна забувати про бренд.

Детальніше: http://surl.li/wyqsrb

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

2024-07-31
Поширити
ЯК ЗАЛУЧИТИ У СТАРТАП ІНВЕСТИЦІЇ ВІД ФОНДІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

ЯК ЗАЛУЧИТИ У СТАРТАП ІНВЕСТИЦІЇ ВІД ФОНДІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Міністерство цифрової трансформації України та 1991 Accelerator оприлюднили поради щодо залучення до стартапів інвестицій від фондів Великої Британії.

Міністерство цифрової трансформації України та 1991 Accelerator оприлюднили поради щодо залучення до стартапів інвестицій від фондів Великої Британії.

Відомо, що технологічний сектор Великої Британії є найбільшим у Європі за обсягом інвестицій: вартість лондонської технологічної екосистеми перевищує 600 млрд фунтів стерлінгів. Тож вихід на британський ринок для українських стартапів – це можливість знайти нових партнерів, залучити інвестиції у власні проєкти та укласти вигідні контракти. Для підтримки вітчизняних інноваторів Мінцифри та 1991 Accelerator запустили Investment Accelerator у межах UK-Ukraine TechBridge. Нещодавно перші 20 українських стартапів, що взяли участь у проєкті, презентували свої розробки британським інвесторам на конференції London Tech Week.

Детальніше: http://surl.li/ubfdmb

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-31
Поширити
БОРОТЬБА З ПОРУШЕННЯМ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

БОРОТЬБА З ПОРУШЕННЯМ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Український центр спостереження дотримання прав інтелектуальної власності оприлюднив огляд «Боротьба з порушеннями ІР-прав в інтернеті», підготовлений за матеріалами 16-ї сесії Консультативного комітету ВОІВ (Женева, 31 січня-2 лютого 2024 року). 

Український центр спостереження дотримання прав інтелектуальної власності оприлюднив огляд «Боротьба з порушеннями ІР-прав в інтернеті», підготовлений за матеріалами 16-ї сесії Консультативного комітету ВОІВ (Женева, 31 січня-2 лютого 2024 року). 

У документі йдеться про механізми боротьби з порушенням прав інтелектуальної власності, які застосовують у Японії, Мексиці та ЄС. Наголошується на досвіді, який Україна може використати для удосконалення національних інструментів боротьби з такого роду порушеннями. Розглядаються способи протидії контрафакту,  поточна ситуація та задачі на майбутнє; роль інтернет-провайдерів і постачальників онлайн-послуг у боротьбі з порушеннями прав інтелектуальної власності; боротьба з онлайн-піратством спортивних та інших інтерактивних заходів. Наприклад, у Японії для виявлення контрафактної продукції та запобігання її появі на японському ринку застосовують зіставлення зображень об’єктів, технології друку, а також блокчейн для підтвердження автентичності. У Мексиці Інститут промислової власності має повноваження вживати тимчасових заходів для блокування вебсайтів, що порушують права інтелектуальної власності.

Детальніше: http://surl.li/akpjqh, http://surl.li/mtdxoy

Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-31
Поширити
ОЕСР: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ

ОЕСР: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Порівняльна оцінка ефективності культури безпеки пацієнтів у країнах ОЕСР: висновки на основі опитування лікарень» із серії «Робочі документи ОЕСР з охорони здоров’я».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Порівняльна оцінка ефективності культури безпеки пацієнтів у країнах ОЕСР: висновки на основі опитування лікарень» із серії «Робочі документи ОЕСР з охорони здоров’я».

Наголошується, що безпека є основним виміром якості медичної допомоги. Вимірювання культури безпеки пацієнтів у країнах ОЕСР дедалі частіше проводиться у рамках моніторингу безпеки пацієнтів та оцінювання ефективності  системи охорони здоров’я. Під час чотирирічного дослідження, проведеного за підтримки членів експертної групи ОЕСР з культури безпеки пацієнтів, було зібрано великий масив даних від майже 650 тис. медичних працівників з понад 3 тис. різних лікарень у 14 країнах. Задокументовано сучасний стан безпеки пацієнтів. Незважаючи на багато спільного між країнами у впровадженні вимірювань, залишаються відмінності у масштабах охоплення. Результати опитування показують серед працівників лікарень загальний дефіцит сприйняття персоналом безпечності робочого середовища та реагування на помилки.

Детальніше: http://surl.li/znxdry, http://surl.li/jeccjc, https://doi.org/10.1787/d0552328-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-07-31
Поширити
ЯК НАВЧИТИ СПІЛКУВАННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З НУЛЯ

ЯК НАВЧИТИ СПІЛКУВАННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З НУЛЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Каталін Фогараші «Як навчити медиків спілкуванню іноземною мовою з нуля».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Каталін Фогараші «Як навчити медиків спілкуванню іноземною мовою з нуля».

У ній представлений практичний підхід до об’єднання спеціальних знань та мовних практик, що дозволяє місцевим та іноземним студентам набувати комунікативних навичок і розширювати свій словниковий запас під час проходження медичної практики. Чому іноземні студенти приїжджають до Університету Земмельвайса вивчати медицину? Очевидно, не для того, щоб вчити угорську. Цей університет, історія якого налічує понад 250 років, може похвалитися практичним навчальним планом із 40-річним досвідом іноземних (англійської та німецької) програм навчання. У 2019 році університет здійснив комплексну реформу клінічної навчальної програми, надавши пріоритет практичному навчанню, щоб озброїти студентів навичками успішної участі у клінічній роботі відразу після закінчення навчання. Цей практичний етап починається на третьому році навчання. Програма  містить наступні складові: лінгвістична практика у навчанні догляду за пацієнтами; стратегічний підхід до вивчення мови в практичному контексті; вивчення анамнезу; обстеження пацієнта та надання інформації; вимірювання прогресу. Підхід Університету Земмельвейса до навчання навичок клінічного спілкування для іноземних студентів-медиків узгоджує оволодіння мовою з практичною медичною діяльністю. Інтеграція мови та клінічної практики краще готує студентів до викликів, пов’язаних з іншомовними пацієнтами, забезпечуючи ефективне спілкування та співчутливий догляд із самого початку їхньої клінічної практики. Ця нова мовна навчальна програма забезпечує однаково високу якість клінічної підготовки як за угорською, так і за міжнародною програмою навчання, дозволяючи іноземним студентам ефективно брати участь у практично-орієнтованій клінічній освіті, незважаючи на міжкультурні відмінності.

Детальніше: http://surl.li/jwufbw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-07-30
Поширити
ЛІДЕРСТВО ТА ОСВІТА

ЛІДЕРСТВО ТА ОСВІТА

Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) оприлюднила інформацію про підготовку всесвітньої доповіді з моніторингу освіти за 2024/25 роки «Лідерство та освіта». 

Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) оприлюднила інформацію про підготовку всесвітньої доповіді з моніторингу освіти за 2024/25 роки «Лідерство та освіта». 

Наголошується, що лідерство є основою якісної освіти, воно є другим за значимістю чинником, який визначає результати навчання. Важливим є лідерство на різних рівнях – як безпосередньо у закладах освіти (управлінці середньої ланки), так і за межами системи освіти – в урядових, законодавчих та наглядових органах. Тому у доповіді будуть розглянуті вимоги до управління освітою, загальне бачення лідерства, його цілі, методи покращення результатів навчання, чинники (у т.ч. зовнішні –  соціальні, культурні) розглядатимуться у контексті їх впливу на ефективне лідерство, політичні важелі, які сприяють розвитку лідерських навичок у різних контекстах, питання політики щодо відбору, підготовки та підвищення кваліфікації керівників системи освіти. Група з підготовки доповіді наразі проводить серію тематичних регіональних консультацій з основними зацікавленими сторонами та групами бенефіціарів в освітніх установах та за їх межами для збору фактичних даних і прикладів політики й практики розвитку та зміцнення лідерства в освіті з різних країн світу.

Детальніше: http://surl.li/nardqb, https://education-profiles.org/, http://surl.li/bpionn

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_UNESCO #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-30
Поширити
ЩО ТАКЕ РЕЦЕНЗУВАННЯ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ РЕДАКЦІЇ

ЩО ТАКЕ РЕЦЕНЗУВАННЯ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ РЕДАКЦІЇ

У блозі платформи відкритого доступу «Open Research Europe» опублікована стаття  Джека Неша «Що таке рецензування під керівництвом редакції та що це означає для авторів?».

У блозі платформи відкритого доступу «Open Research Europe» опублікована стаття  Джека Неша «Що таке рецензування під керівництвом редакції та що це означає для авторів?».

У ній висвітлюються сучасні зміни, які трансформують традиційну модель рецензування на основі відгуків рецензентів та їх вплив на автора, який подає заявку до Open Research Europe. Раніше ORE дотримувалася моделі рецензування під керівництвом автора, згідно з якою автори, які надсилали свої роботи, пропонували відповідних рецензентів серед відомих експертів у своїй галузі. Однак для деяких авторів, таких як дослідники на початку кар’єри, визначення відповідних експертів могло бути проблемою. Наразі це змінено на рецензування під керівництвом редакції, що означає наступне: внутрішня редакційна команда оптимізує процес подання роботи автором, визначивши та запросивши відповідних рецензентів від імені авторів. Процес рецензування залишається відкритим, а ім’я рецензента та звіт про рецензування можна прочитати разом зі статтею. Автори мають повне розуміння того, з ким відбувалась комунікація з питань  рецензування їхніх статей, можуть надавати пропозиції щодо того, кого запросити. Решта процесу подання залишається незмінною. Автори продовжуватимуть надсилати свої статті через систему подання, після чого надіслана стаття проходитиме всі звичайні перевірки, щоб переконатися, що політика та етичні принципи Open Research Europe були дотримані належним чином. Це має спростити процес подання роботи до Open Research Europe, забезпечить більш швидший розгляд – процес рецензування під керівництвом редакції значно скорочує час рецензування.

Детальніше: http://surl.li/hwuepl, http://surl.li/nnuzvp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_НауковіВидання_новини #НРАТ_ВідкритаНаука

2024-07-30
Поширити
ОЕСР: ЗВІТ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО В ГАЛУЗІ РОЗВИТКУ 2024

ОЕСР: ЗВІТ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО В ГАЛУЗІ РОЗВИТКУ 2024

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Звіт про співробітництво у галузі розвитку 2024: подолання бідності та нерівності через «зелений» перехід» із серії «Співробітництво у галузі розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Звіт про співробітництво у галузі розвитку 2024: подолання бідності та нерівності через «зелений» перехід» із серії «Співробітництво у галузі розвитку».

Наголошується, що упродовж 60 років підготовка звітів про співробітництво з метою розвитку надає міжнародному співтовариству дані, аналітичні матеріали та ідеї,  які визначають політичні реформи та формують зміни, просуваючи найкращі практики у сфері такого співробітництва. У доповіді аналізується цілий комплекс питань бідності та нерівності у контексті імперативу «зеленого» переходу; визначаються ключові виклики; розробляються пропозиції щодо рішень, здатних принести позитивний синергетичний ефект. Звіт містить огляд можливостей та проблем, з якими стикаються постачальники послуг у сфері співробітництва щодо офіційної допомоги з метою розвитку; констатацію нагальності, масштабності й складності проблем зростаючої бідності та нерівності; пропонує політичні рішення для виправлення ситуації й прискорення прогресу у досягненні таких ЦСР, як  викорінення злиднів (1) і скорочення нерівності (10). Описано та проаналізовано передовий досвід, спрямований на викорінення бідності та скорочення нерівності, показані конкретні способи виконання зобов’язань щодо покращення життя людей без шкоди екологічному розвитку.

Детальніше: http://surl.li/spldqm, http://surl.li/qokbxa, https://doi.org/10.1787/357b63f7-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-07-30
Поширити
ДАЙТЕ ПЕДАГОГАМ НАВИЧКИ ОЦІНЮВАННЯ

ДАЙТЕ ПЕДАГОГАМ НАВИЧКИ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

У ній автор пропонує свій погляд на те, як викладачі можуть використовувати найсучасніші інструменти оцінювання в освітньому процесі, зокрема – у галузі STEM.  Він наголошує, що наразі попит на надійні системи оцінювання високий як ніколи раніше.  І на прикладі нещодавно проведеного для викладачів STEM-дисциплін курсу з класичної теорії тестів  і теорії відповідей на завдання демонструє, як потрібно розробляти та проводити курс із застосуванням інноваційних підходів, як використовувати практичні приклади, групову роботу та візуалізацію, як залучати практичні приклади та здійснювати багаторівневе моделювання. Необхідно продумати структуру курсу й розпочати з вивчення класичної теорії тестів, забезпечивши міцну основу для розуміння основ побудови тестів, надійності та валідності, дозволивши учасникам зрозуміти фундаментальні концепції перед тим, як заглиблюватись у більш просунуті аспекти теорії оцінювання. Надалі слід запропонувати інноваційні педагогічні методики щоб посилити залученість та сприяти глибокому навчанню, – командну роботу та дискусію між людьми з різними поглядами та досвідом. Потрібно використовувати візуалізацію для навчання складним концепціям – поєднання теорії з практичним застосуванням для розуміння абстрактних понять.  Слід розширити горизонт навчання, пропонуючи розуміння потенційних сфер розвитку студентів. Корисно звернутися до екологічних та атомістичних помилок у заключному компоненті багаторівневого моделювання курсу. Оскільки попит на найсучасніші системи оцінювання продовжує зростати, Метью вважає, що необхідно активно упроваджувати інновації, спрямовуючи педагогів у майбутнє, де оцінювання – це не просто тести, а потужні інструменти для покращення результатів навчання.

Детальніше: http://surl.li/birpmp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-29
Поширити
ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВІД GRAMMARLY

ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВІД GRAMMARLY

Міністерство освіти і науки України та компанія Grammarly оголосили про запуск із наступного навчального року 6-місячного пілотного проєкту безоплатного доступу українських закладів вищої освіти до продукту Grammarly for Education.

Міністерство освіти і науки України та компанія Grammarly оголосили про запуск із наступного навчального року 6-місячного пілотного проєкту безоплатного доступу українських закладів вищої освіти до продукту Grammarly for Education.

Ініціатива має сприяти підвищенню рівня англійської мови у студентів і викладачів, оскільки надає доступ до передових інструментів удосконалення навичок англійської мови. Йдеться про комплексну підтримку, більш широку, ніж виправлення орфографічних і граматичних помилок у текстах англійською мовою. Вона забезпечить надання рекомендацій щодо поліпшення чіткості, лаконічності та тону текстів; покращання навичок письма; запропонує додаткові інструменти й функції на основі генеративного штучного інтелекту, зокрема – генерування цитат і детектор плагіату. Grammarly – заснована в Україні компанія, яка створила комунікаційного асистента на основі ШІ для  спілкування англійською мовою. Її послугами користується понад 30 мільйонів людей у всьому світі та більше 3 тисяч освітніх установ. Компанія дотримується принципів безпечного та відповідального використання штучного інтелекту. Вона розробила курс «ШІ для студентів» з рекомендаціями щодо застосування технологій ГШІ в освіті.

Детальніше: http://surl.li/kmjovk, https://www.grammarly.com/edu, https://mooc4ua.online/products/9, https://www.grammarly.com/ai-for-students

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-29
Поширити