ЛІТНЯ ШКОЛА МОЛОДОГО НАУКОВЦЯ 4.0

ЛІТНЯ ШКОЛА МОЛОДОГО НАУКОВЦЯ 4.0

Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголосила про початок реєстрації бажаючих взяти участь у проєкті «Літня школа молодого науковця 4.0».

Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголосила про початок реєстрації бажаючих взяти участь у проєкті «Літня школа молодого науковця 4.0».

Він орієнтований на аспірантів (ад’юнктів), які раніше не брали участь у аналогічних заходах. Навчання відбуватиметься в онлайн-форматі з 12 по 16 серпня 2024 року. Заявку на участь можна подати до 9 серпня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/txluzwhttp://surl.li/fvjiwn

Фото: логотип

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-07
Поширити
СКЛАДОВІ ГОТОВНОСТІ ДО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

СКЛАДОВІ ГОТОВНОСТІ ДО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

На офіційному порталі європейських даних DataEuropaEu опублікований матеріал «Політика цифрової готовності: як сумісність в обміні відкритими даними підтримує цифрову трансформацію».

На офіційному порталі європейських даних DataEuropaEu опублікований матеріал «Політика цифрової готовності: як сумісність в обміні відкритими даними підтримує цифрову трансформацію».

Йдеться про узгодження політик і формування більш досконалого законодавства у цій сфері. Наголошується, що у динамічному ландшафті цифрової трансформації європейські країни намагаються забезпечити готовність до цифрових технологій за допомогою шести ключових компонент, серед яких – принцип одноразового надання та повторного використання даних. Він передбачає, що люди та компанії повинні лише один раз надавати інформацію уповноваженим інституціям, мінімізуючи таким чином реагування на надлишкові запити на інформацію. Надалі за допомогою загальнодоступних наборів даних має відбуватися ефективний обмін інформацією між адміністративними системами. Завдяки стандартам відкритих даних перехресна сумісність між державами-членами підтримується завдяки понад 1,7 мільйонам загальнодоступних наборів даних на data.europa.eu. Інша компонента – розробка цифрових проектів. Законодавство повинно використовувати цей принцип та пам’ятати про сумісність із самого початку, щоб забезпечити узгодженість між сферами політики. Інтероперабельність повинна охоплювати кожен аспект – організаційний, семантичний, правовий, технічний. Побудова інформаційних систем повинна здійснюватися з урахуванням необхідності взаємодії та обміну відкритими даними, а органи державного управління повинні дбати про надання кращих державних послуг.

Детальніше: http://surl.li/qdpdey, https://semic2024.eu/, http://surl.li/wwxhho, http://surl.li/aijkob, https://data.europa.eu/en  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЕС #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-07
Поширити
НОВИЙ РЕСУРС ДЛЯ ОСВІТЯН

НОВИЙ РЕСУРС ДЛЯ ОСВІТЯН

У відкритому доступі на сайті Агентства із забезпечення якості вищої освіти Великої Британії (QAA) опубліковано результати дослідження «Облік успішності студентів: вимірювання освітніх здобутків».

У відкритому доступі на сайті Агентства із забезпечення якості вищої освіти Великої Британії (QAA) опубліковано результати дослідження «Облік успішності студентів: вимірювання освітніх здобутків».

У документі представлено аналіз підходів, які університети використовували для стимулювання та оцінювання здобутків в освіті (66 проектів від 146 постачальників освітніх послуг та іхніх партнерів). Крім того, подаються рекомендації щодо більш структурованого підходу до визначення та вимірювання освітніх здобутків й заохочення провайдерів надання освітніх послуг над удосконаленням власної стратегії та операційної діяльності у контексті моніторингу освітніх здобутків, розроблення планів дій та забезпечення реалістичності та прив’язки до часу конкретних цілей. Ресурс пропонує огляд відповідної літератури та корисну інфографіку освітніх досягнень.

Детальніше: http://surl.li/kvxupt, http://surl.li/amrpmo, http://surl.li/eozadh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-07
Поширити
ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ТА НЕРІВНІСТЬ

ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ТА НЕРІВНІСТЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Оподаткування та нерівність: звіт ОЕСР для міністрів фінансів і керівників центральних банків країн G20».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Оподаткування та нерівність: звіт ОЕСР для міністрів фінансів і керівників центральних банків країн G20».

Документ підготовлений напередодні зустрічі міністрів фінансів та керівників центральних банків G20. У ньому розглядається роль податкових систем у вирішенні проблем нерівності на основі даних країн ОЕСР, зокрема – з позицій розподілу доходів і багатства, а також подаються пропозиції щодо напрямків реформ. Проаналізовано конкретні проблеми податкової політики та дотримання податкового законодавства, пов’язані з оподаткуванням заможних осіб – у національному та транскордонному вимірі. Показані варіанти дій – встановлення більш прогресивної шкали оподаткування, розширення бази прогресивних податків та зменшення можливостей для податкового арбітражу. Диференційоване оподаткування різних видів доходів та активів може знизити прогресивність та ефективність податкових систем і заохочувати переорієнтацію на ті види доходів та активів, які оподатковуються менше. Експерти розглядають режим оподаткування доходів від капіталу і трудових доходів, різних класів активів заможних домогосподарств, виявляють можливості для підвищення прогресивного характеру оподаткування, яке буде враховувати стимули до праці, заощаджень та інвестицій, а також контекст економічного зростання.

Детальніше: http://surl.li/ifkbhq, http://surl.li/bbsqaw, https://doi.org/10.1787/8dbf9a62-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-08-07
Поширити
НЕОБХІДНО ЗАОХОЧУВАТИ ШИРШИЙ, НІЖ ПУБЛІКАЦІЇ У ВИСОКОРЕЙТИНГОВИХ ЖУРНАЛАХ, ПОГЛЯД НА НАУКУ

НЕОБХІДНО ЗАОХОЧУВАТИ ШИРШИЙ, НІЖ ПУБЛІКАЦІЇ У ВИСОКОРЕЙТИНГОВИХ ЖУРНАЛАХ, ПОГЛЯД НА НАУКУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Фліндерса «Чи можна з упевненістю вважати, що наступний REF заохочуватиме ширший спектр результатів?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Фліндерса «Чи можна з упевненістю вважати, що наступний REF заохочуватиме ширший спектр результатів?».

У ній автор наголошує, що Рамкова програма наукової досконалості Великої Британії на період до 2029 має на меті реформувати оцінювання того, «який внесок роблять окремі інституції та дисципліни у здорове, динамічне та інклюзивне дослідницьке середовище». Автор задається питанням: чи справді учасники дискусій щодо оцінювання результатів наукової діяльності та керівники університетів відійдуть від уваги до одного лише результату – публікації статей у престижних наукових журналах. Звісно, простіше йти тореним шляхом і нічного не змінювати, залишившись на позиціях Рамкової програми 2021 року. Але новий REF 2029 має відмінності, суть яких – зміні загального бачення, трансформації головної рамки оцінювання, запровадження таких показників, як  «внесок у знання та розуміння», «залучення та вплив», «люди, культура та навколишнє середовище». Існує певне занепокоєння щодо того, чи можуть прямі метрики охопити такий важливий елемент академічної роботи, як культура досліджень. Але дорогу торує той, хто зробив перший крок. Джессіка Корнер вважає, що наразі настав «момент для змін, який буває раз на покоління, оскільки ми зміщуємо фокус національної оцінки досліджень з окремих особистостей на те, як інституції та дисципліни сприяють створенню здорового, динамічного та інклюзивного дослідницького середовища». Однією з потенційних проблем упровадження нових підходів буде консерватизм і протидія внутрішнього менеджменту університетів та дослідницьких центрів, бажання зберегти практику, до якої вони звикли упродовж останніх десятиліть. Метью говорить, що його спілкування з багатьма молодими науковцями  на початку академічної кар’єри показує їх зацікавленість у виході за межі дисциплінарних кордонів, бажання поширювати результати досліджень за межами традиційних видавничих рамок журнальних статей і монографій. Але як зробити чітким та прийнятним для оцінювання новий підхід? Необхідно стимулювати відповідну дискусію та розробити пропозиції для уникнення розриву між риторикою та реальністю REF 2029.

Детальніше: http://surl.li/soqguh, http://surl.li/lpyrgc

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-06
Поширити
ДОСТУП ДО ZOOM MEETINGS FOR EDUCATION  ПРОДОВЖЕНО

ДОСТУП ДО ZOOM MEETINGS FOR EDUCATION  ПРОДОВЖЕНО

Міністерство освіти і науки України та компанія «Zoom» повідомляють, що досягли домовленості про продовження на 2024/2025 навчальний рік терміну безоплатного розширеного доступу до сервісу «Zoom Meetings for Education», широко використовуваного освітніми закладами України.

Міністерство освіти і науки України та компанія «Zoom» повідомляють, що досягли домовленості про продовження на 2024/2025 навчальний рік терміну безоплатного розширеного доступу до сервісу «Zoom Meetings for Education», широко використовуваного освітніми закладами України.

Ініціатива Large Meeting дозволяє ЗВО отримати розширений доступ до сервісів компанії, зокрема – записувати зустрічі та проводити онлайн-конференції з одночасною участю до 1000 учасників, що є важливим інструментом підтримки дистанційного і змішаного навчання. Для отримання ліцензії «Zoom Meetings for Education» потрібно подати відповідну заявку.

Детальніше: http://surl.li/ompmrk, https://mooc4ua.online/s/zoom-license

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-06
Поширити
ПРЕМІЯ ДЛЯ МОЛОДИХ ВИНАХІДНИКІВ

ПРЕМІЯ ДЛЯ МОЛОДИХ ВИНАХІДНИКІВ

Європейське патентне відомство оголосило про прийом заявок на Премію молодих винахідників «Young Inventors Prize».

Європейське патентне відомство оголосило про прийом заявок на Премію молодих винахідників «Young Inventors Prize».

Вона покликана стимулювати ініціативи, які використовують технології для практичної реалізації  Цілей сталого розвитку ООН. Претенденти на премію мають чітко продемонструвати, як саме вони збираються розв’язати певну проблему у рамках Цілей сталого розвитку ООН, використовуючи при цьому рішення з будь-якої галузі технологій. Планується обрати десять найкращих ініціатив та їх авторів – «Творців майбутнього». Основні номінації: «Розбудовники світу» – для винахідників, які роблять внесок у стале майбутнє; «Цілителі громади» – для винахідників, які працюють над усуненням соціальних проблем; «Охоронці природи» – для винахідників, які стали на захист екосистем, флори та фауни.  Розмір винагород складає 5 тис. євро. Володарі спеціальних призів отримають додатково по 15 тис. євро. Переможець у номінації «Народний вибір» отримає додатково 5 тис. євро. Участь у конкурсі можуть  взяти окремі особи чи групи осіб з усього світу, вік яких не перевищує 30 років. Подати заявку можна до 27 вересня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/njacdv, https://nominate.epo.org/,   http://surl.li/uunecu

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-08-06
Поширити
ОЕСР: ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ З ДЕФІЦИТОМ РОБОЧОЇ СИЛИ ТА НАВИЧОК

ОЕСР: ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ З ДЕФІЦИТОМ РОБОЧОЇ СИЛИ ТА НАВИЧОК

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала огляд «Вирішення проблеми з дефіцитом робочої сили та навичок у економіці, що швидко змінюється» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала огляд «Вирішення проблеми з дефіцитом робочої сили та навичок у економіці, що швидко змінюється» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наголошується, що напруженість на ринку праці різко зросла після пандемії. Зайнятість сягає рекордно високого рівня, а труднощі з набором персоналу посилилися, особливо у будівництві, інформаційно-комунікаційних технологіях та охороні здоров’я. Циклічні чинники відіграють важливу роль, структурні чинники стримують доступність робочої сили, що відображається у низькій кількості відпрацьованих годин і пізньому виході на ринок праці молоді. Структурні мегатренди пов’язані зі старінням населення, а  екологічний перехід та цифровізація змінюють попит на робочу силу та потреби в навичках. Експерти говорять про посилення напруженості на ринку праці, аналізують основні причини та пропонують шляхи збільшення пропозиції робочої сили. Зокрема, у звіті представлені стратегії розвитку та ефективного використання компетенцій робочої сили у контексті демографічних змін, цифрового та «зеленого» переходу: підвищення стимулів для роботи, стимулювання більш пізнього виходу на пенсію, залучення та інтеграцію мігрантів, заохочення молоді до більш раннього початку трудової діяльності, забезпечення необхідних навичок для успішної роботи у нових мінливих умовах, адаптацію системи освіти до майбутніх потреб ринку праці.

Детальніше: http://surl.li/uswkre, http://surl.li/lxgrdp, https://doi.org/10.1787/757311cb-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-08-06
Поширити
ЖИТТЄЗДАТНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТІВ: «КРИТИЧНИЙ» РАУНД  ЦЬОГОРІЧНОГО НАБОРУ АБІТУРІЄНТІВ

ЖИТТЄЗДАТНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТІВ: «КРИТИЧНИЙ» РАУНД  ЦЬОГОРІЧНОГО НАБОРУ АБІТУРІЄНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джульєтти Роусел «Життєздатність університетів залежить від «критичного» раунду набору».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джульєтти Роусел «Життєздатність університетів залежить від «критичного» раунду набору».

Наголошується, що майбутнє фінансове здоров’я британських закладів вищої освіти залежить від збільшення кількості студентів, що особливо критично після відхилення лейбористами запитів на фінансування. Перегони тривають, каже Джульєтта: нинішній рік буде висококонкурентним для ЗВО внаслідок реформ UCAS та об’єктивно меншій кількості абітурієнтів. Університети Великої Британії стикаються з проблемами у наборі студентів, що у поєднанні зі скороченням фінансування змушує ректорів очікувати найгіршого розвитку подій. Новий міністр освіти пообіцяла підтримати залучення іноземних студентів, спростивши регулювання у цьому сегменті. Отже, університети будуть боротися за збільшення кількості студентів в складних умовах: «фінансові труднощі, що спостерігаються в багатьох університетах, зробили цей раунд набору «абсолютно життєво важливим» вважає проректор Лондонського університетіу Метрополітен; «університети вважають вирішальною для них успішність вступної кампанії цього року» говорить Головний операційний директор Університету Глостершира; «на цьому етапі вступного циклу більшість університетів отримають чітке уявлення про те, якою буде система вищої освіти, бо їхня кількість, ймовірно, зменшиться» пророкує директор відділу набору, прийому та участі Кембриджського університету. Згідно офіційної статистики цього року відбувається зниження кількості студентів, які подали документи до університетів: рівень заявок для 18-річних впав до 41,8 % порівняно з 44,1 % у 2022 році. Для ЗВО із більш низькою платою за навчання, які також зазнають фінансового тиску, кількість заявок скоротилася до 27,6 % порівняно із 28,9 % у 2022 році. Разом із тим ЗВО з високою та середньою платою отримали трохи більшу кількість заявок. За даними  Інституту політики вищої освіти майже третина вступників розглядають можливість відкликати свою заявку, причому найбільш розповсюджений мотив – фінансовий тиск.

Детальніше: http://surl.li/yfcadm, http://surl.li/btdzku

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-05
Поширити
ІНСТРУМЕНТИ ШI  ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

ІНСТРУМЕНТИ ШI  ДЛЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» підготувала добірку AI-інструментів, які допоможуть викладачам зменшити робочий час для підготовки власних освітніх матеріалів.

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» підготувала добірку AI-інструментів, які допоможуть викладачам зменшити робочий час для підготовки власних освітніх матеріалів.

Зокрема, пропонується використовувати Synthesia – платформу для створення відео з синтетичним голосом, який озвучує текст, що стане у нагоді для створення навчальних відео з автоматичними субтитрами; Lumen5 – онлайн-конструктор, який дозволяє автоматично перетворювати текстовий контент на відео з використанням шаблонів та інструментів ШІ для підбору візуального контенту;  платформу Canva  із великою палітрою інструментів для створення відео та аудіо; VEED.IO – онлайн-платформу для створення й редагування відео; EdApp – платформу для створення навчальних курсів на мобільних пристроях для потреб мікронавчання і розвитку обізнаності та навичок персоналу.

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/759, https://www.synthesia.io/, https://lumen5.com/, https://www.canva.com/your-apps, https://www.veed.io/, https://training.safetyculture.com/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-05
Поширити