За результатами пошуку знайдено:

записів - 5333

сторінок - 534

UNIVERSITY IMPACT RANKINGS 2024

UNIVERSITY IMPACT RANKINGS 2024

Британська рейтингова агенція Times Higher Education презентувала результати щорічного глобального рейтингу закладів вищої освіти University Impact Rankings 2024.

Британська рейтингова агенція Times Higher Education презентувала результати щорічного глобального рейтингу закладів вищої освіти University Impact Rankings 2024.

Мета цього рейтингу полягає в узагальненні практичних результатів діяльності вищої освіти у напрямку досягнення цілей сталого розвитку ООН (ЦСР). Експерти оцінили представленість у стратегіях розвитку університетів світу ЦСР та їхні досягнення у виконанні відповідних завдань і зробили висновок, що університети переважно демонструють відданість вирішенню найактуальніших світових викликів, зокрема – щодо екологічної стійкості, соціальної інтеграції, економічного зростання та партнерства. Для побудови University Impact Rankings було проаналізовано наукові дослідження у галузі ЦСР на основі даних Elsevier, виконання соціально орієнтованих програм, вплив на управління ресурсами 2152 університетів зі 125 країн. Серед 42 українських університетів, включених до рейтингу, найкращі показники мають Сумський державний університет, Національний університет «Львівська політехніка», Міжрегіональна Академія управління персоналом, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Харківська гуманітарно-педагогічна академія.

Детальніше: http://surl.li/umftp, http://surl.li/umftw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-14
Поширити
СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД ЦЕНТРУ МЄРОШЕВСЬКОГО

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД ЦЕНТРУ МЄРОШЕВСЬКОГО

Польський Центр Мєрошевського оголосив про старт відбору на участь у стипендіальній програмі «Досліджуйте в Україні».

Польський Центр Мєрошевського оголосив про старт відбору на участь у стипендіальній програмі «Досліджуйте в Україні».

Програма має на меті надавати дієву підтримку українським науковцям, які здійснюють дослідження у галузі гуманітарних дисциплін  – історії, культури, соціальних наук та обрали для себе тематику, що дозволяє поглибити розуміння польсько-українських взаємин та сучасних викликів східноєвропейського регіону. Пріоритетними напрямками досліджень є вивчення взаємного впливу і взаємодії польської та української політичної думки й історіографії; культурної співпраці Польщі та України після 1991 року; інтеграції з Європейським Союзом; внеску Польщі у розвиток міжнародного права. Стипендія у розмірі 1,2 тис. злотих призначається терміном на чотири місяці тим, хто пройшов конкурсний відбір. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 30 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ulgjd, http://surl.li/ulgjm

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-14
Поширити
СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД В’ЄТНАМСЬКОГО УРЯДУ

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД В’ЄТНАМСЬКОГО УРЯДУ

Уряд Соціалістичної Республіки В’єтнам відповідно до Угоди з Урядом України про співробітництво у галузі освіти оголосив конкурс на отримання стипендій для навчання і наукового стажування.

Уряд Соціалістичної Республіки В’єтнам відповідно до Угоди з Урядом України про співробітництво у галузі освіти оголосив конкурс на отримання стипендій для навчання і наукового стажування.

Йдеться про 25 стипендій для здобуття вищої освіти за освітніми рівнями «бакалавр» і «магістр»; 10 стипендій для навчання в аспірантурі та 5 стипендій для здійснення наукового стажування. Стипендії покривають витрати на навчання і проживання студентів у В’єтнамі. Оскільки навчання проводиться в’єтнамською мовою, бажаючі можуть пройти однорічний курс попередньої мовної підготовки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 21 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/umdsc, http://surl.li/umdsi

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-14
Поширити
ОЕСР: МОДЕРНІЗАЦІЯ ДОСТУПУ ДО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

ОЕСР: МОДЕРНІЗАЦІЯ ДОСТУПУ ДО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Модернізація доступу до соціального захисту: стратегії, технології та розвиток даних у країнах ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Модернізація доступу до соціального захисту: стратегії, технології та розвиток даних у країнах ОЕСР».

Наголошується, що незважаючи на наявність передових систем соціального захисту, країни ОЕСР все ще стикаються з проблемами у визначенні, реєстрації та наданні послуг усім тим, хто їх потребує. Навіть якщо програми добре розроблені та фінансуються належним чином, громіздкі процеси реєстрації й проблеми з наданням пільг можуть бути перешкодою для повноцінного використання наявних соціальних програм. Розвиток цифрових технологій і даних може значною мірою допомогти зробити соціальний захист більш доступним і максимально ефективним. У звіті надано огляд урядових стратегій країн-членів ОЕСР щодо виявлення осіб і груп, які потребують соціального захисту і підтримки, практики збору та зв’язування даних (потенційних) бенефіціарів з різних адміністративних джерел та за результатами опитування, застосування аналітики даних і запровадження новітніх технологій для покращення реалізації програм, повного охоплення людей, які потребують підтримки.

Детальніше: http://surl.li/ulzun, http://surl.li/ulzxz, https://doi.org/10.1787/af31746d-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-14
Поширити
ОПИТУВАННЯ ЩОДО ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

ОПИТУВАННЯ ЩОДО ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ДАНИХ

Міністерство цифрової трансформації запрошує усіх охочих взяти участь в опитуванні щодо досвіду використання відкритих даних.

Міністерство цифрової трансформації запрошує усіх охочих взяти участь в опитуванні щодо досвіду використання відкритих даних.

Це необхідно для побудови у подальшому системного діалогу між розпорядниками й користувачами відкритих даних в Україні. Анкета містить питання щодо наборів відкритих даних, які цікавлять користувачів і є для них пріоритетними; оцінювання доступності та якості даних; пропозицій щодо покращання роботи порталу відкритих даних та зацікавлених осіб, співпраця з якими зробить відкриті дані ще більш доступними, дозволить максимально ефективно їх використовувати на благо суспільства. Зокрема, від респондентів очікують пояснення щодо мети їх роботи з даними, основних наборів даних, з якими вони зазвичай працюють та які їм потрібні, але ще не представлені на порталі data.gov.ua, стосовно використання ними АРІ, якості роботи порталу, своєчасності оновлення даних та вичерпності пояснень щодо них. Окремим блоком анкети представлені запитання щодо зацікавленості у роботі комунікаційної платформи Data+, покликаної  об’єднати представників державних органів, бізнесу та громадськості.

Детальніше: http://surl.li/ukoha, http://surl.li/ukodf, http://surl.li/ukocn

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-13
Поширити
НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПОРІВНЯННЯ ЯКОСТІ ПУБЛІКАЦІЇ DIAMOND OPEN ACCESS

НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПОРІВНЯННЯ ЯКОСТІ ПУБЛІКАЦІЇ DIAMOND OPEN ACCESS

Проект DIAMAS розробив новий інструмент для підвищення якості видавництва – Diamond OA Standard (DOAS).

Проект DIAMAS розробив новий інструмент для підвищення якості видавництва – Diamond OA Standard (DOAS).

Йдеться про посібник, який поєднує рекомендації з практичним інструментом оцінювання, використання яких сприятиме підвищенню стандартів наукових публікацій.  DOAS базується на важливих критеріях щодо семи ключових компонент – фінансування; юридичні аспекти (власність, місія, управління); відкрита наука;, редакційне керівництво, редакційна якість і цілісність досліджень; ефективність технічного обслуговування; видимість, комунікація, маркетинг і вплив; справедливість, різноманітність, інтеграція, багатомовність. Критерії для них з відповідними поясненнями були розроблені експертами на основі аналізу існуючих стандартів і найкращих практик, а також рекомендацій спільноти (проект DIAMAS, Extensible Quality Standard in Institutional Publishing (EQSIP) для Diamond Open Access). Отже, DOAS виступає за модель публікації, яка є доступною та керованою представниками академічного сектору. Цей інструмент дозволяє видавцям оцінити відповідність стандартам, забезпечує чітке розуміння напрямків удосконалення власних публікаційних практик.

Детальніше: https://diamasproject.eu/, http://surl.li/uknkn, https://zenodo.org/records/10726732, http://surl.li/uknkr

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-13
Поширити
ПРОЄКТ ЗАКОНУ «ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ»

ПРОЄКТ ЗАКОНУ «ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ»

Верховна Рада України прийняла за основу проект Закону «Про академічну доброчесність».

Верховна Рада України прийняла за основу проект Закону «Про академічну доброчесність».

Законодавці вважають, що його прийняття стане історичним кроком для усієї академічної спільноти, дозволить підняти на більш високий рівень наукову культуру, утвердити цінності академічної доброчесності. У тексті документу, зокрема, розкривається зміст академічної доброчесності через базові цінності (чесність, довіра, повага, справедливість, відповідальність, стійкість, рішучість); декларуються принципи і правила дотримання академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу та наукової діяльності; визначається зміст та основні види порушень академічної доброчесності, а також правові наслідки  її порушення;  врегульовані процедури реагування на порушення академічної доброчесності; чітко розмежовано питання захисту академічної доброчесності і захисту авторських прав і суміжних прав.

Детальніше: http://surl.li/uldwz, http://surl.li/uleaj

 Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-13
Поширити
ОЕСР: ЕКОЛОГІЧНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ

ОЕСР: ЕКОЛОГІЧНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Екологічна справедливість: контекст, виклики та національні підходи».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Екологічна справедливість: контекст, виклики та національні підходи».

Експерти звертають увагу на те, що наразі з’являється все більше доказів непропорційного впливу стану навколишнього середовища на окремі громади, які змушені нести несправедливу частку витрат, пов’язаних з екологічною політикою, або стикаються з надмірними перешкодами щодо їх участі в ухваленні екологічних рішень. По мірі нарощування зусиль окремих країн у справі  боротьби з деградацією навколишнього середовища, забрудненням і зміною клімату, набуває більшої ваги концепція екологічної справедливості. У звіті розглядається сутність та множинність тлумачень цієї концепції, міститься політичний аналіз того, як власне уряди країн ОЕСР намагаються працювати з проблемами екологічної справедливості, наведені дані опитування щодо екологічної справедливості.

Детальніше: http://surl.li/ukzty, http://surl.li/ukzup, https://doi.org/10.1787/57616eb4-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-13
Поширити
СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТУРІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТУРІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олександри МакГорін Кросс «Як використовувати технологію 3D-сканування для створення віртуальних турів для студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олександри МакГорін Кросс «Як використовувати технологію 3D-сканування для створення віртуальних турів для студентів».

У ній йдеться про те, що  Манчестерський університет використовує технологію 3D-сканування для створення платформ віртуальної реальності, які використовуються у навчальних закладах. Технологія віртуальної реальності (VR) швидко стає звичним явищем у закладах вищої освіти, університети активно працюють над тим, щоб надати її студентам, однак багато можливостей VR для покращення навчання ще не використовуютья. Команда з електронного навчання проводить щотижневі семінари зі студентами, навчає педагогів та студентів застосовувати нові можливості у дизайні навчання. 3D-модель можна використовувати, щоб допомогти людям з обмеженими можливостями, проводити онлайн «дні відкритих дверей», створювати імітацію лабораторій, проводити екскурсії.

Детальніше: http://surl.li/ukosw, http://surl.li/ukotv

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-12
Поширити
ВАЛІДАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

ВАЛІДАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

На сайті European Education Area опубліковано звіт «Валідація неформального та інформального навчання у вищій освіті у Європі».

На сайті European Education Area опубліковано звіт «Валідація неформального та інформального навчання у вищій освіті у Європі».

У ньому розглядаються системи вищої освіти в країнах Європи з позицій керівних документів ЄС і принципів Болонського процесу. Увага зосереджена на процедурах підтвердження неформального та інформального навчання як альтернативного шляху доступу до освіти та способу виконання вимог до навчання у вищій освіті. Також представлені типи навчальної діяльності, які можуть бути перевірені  і  механізми забезпечення якості, що лежать в основі практики перевірки. Звіт містить висновки стосовно цінності процесу валідації неформального та інформального навчання як способу розширення вступу та участі у системі вищої освіти. У країнах Західної та Північної Європи студенти мають законну можливість отримати доступ до вищої освіти першого ступеня через валідацію неформального та інформального навчання. Разом із тим, навіть у системах, де можлива перевірка неформального та неофіційного навчання для доступу до вищої освіти, існують певні правові обмеження. Багато освітніх систем пропонують альтернативні способи вступу через іспити, тестування, проходження пробних чи підготовчих програм тощо.  Звіт охоплює 37 освітніх систем, які входять до мережі Eurydice та містить дані за 2023/2024 навчальний рік.

Детальніше: http://surl.li/ukbgn, http://surl.li/ukbhj

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-12
Поширити