На сайті Times Higher Education опублікована стаття Роберта Хьюїша «Як виховати громадянське мислення в епоху штучного інтелекту».

У ній автор наголошує, що необхідно створювати простори, які дозволяють невеликим групам людей побачити себе у більш ширшому контексті, спонукати їх мріяти про інші можливості та допомагати їм діяти у обраному напрямку. Громадянське мислення, каже Роберт, може розвиватися двома способами: або кидаючи виклик владним структурам або знаходячи нові можливості. Перший призводить до протестних дій, а другий – до віднайдення можливостей у волонтерській та громадській діяльності. Протести та громадські роботи – це дві речі, які штучний інтелект не може зробити. Він також він не може допомогти у вихованні цінностей, необхідні для солідарності чи волонтерства. Оскільки найближчим часом ШІ буде в топі інструментів для молоді, викладачі мають виховувати у себе здатність представляти актуальні соціальні та глобальні проблеми таким чином, щоб допомогти студентам визначити свою відношення до цих проблем. Потрібно шукати способи долучити учнів до обговорення глобальних проблем; давати їм інноваційні завдання, які перевірять не лише знання, а й позицію щодо означених проблем.

Детальніше: http://surl.li/rdthv, http://surl.li/rdtih

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

ЯК ВИХОВАТИ ГРОМАДЯНСЬКЕ МИСЛЕННЯ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
2024-03-04
Поширити