На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лорен Аспері «Як спільно зі студентами створювати навчальні ресурси».

У ній наголошується: для підвищення ефективності і рівня залученості навчальних ресурсів, залучайте студентів на кожному етапі процесу їх розробки. Ніхто краще за самих студентів не знає, чого вони хочуть. Щоб навчальні ресурси використовувалися і цінувалися, залучення студентів до процесу розробки ресурсів може значно підвищити їхню ефективність. Прислухаючись до думки студентів, можна переконатися, що робота викладача того варта, і бути впевненими, що він на правильному шляху. Автор в якості прикладу наводить реалізацію проєкту під керівництвом студентів «Подолання розриву» у бібліотеці Університету Ньюкасла з 2022 року, який об’єднує команди по роботі з питань освіти та академічних навичків для створення онлайн-ресурсів з навичок навчання для підтримки студентів у перехідний період. Виходячи з цього досвіду, Лорен Аспері радить розпочати роботу з ознайомлення зі своєю аудиторією; сприймати студентів як рівноправних партнерів; враховувати правки та відгуки студентів; надавати можливість студентам представляти контент. Також автор ділиться висновками, зробленими за результатами проєкту: планування має вирішальне значення. – записуючи зустрічі в щоденниках студентів заздалегідь, можна майже гарантувати кращу відвідуваність і залученість; спілкування є ключовим моментом – щоб успішно залучити студентів у свою роботу, важливо залишатися на зв’язку та бути відкритими для змін; необхідно визнання цього процесу непростим та використовувати метод проб і помилок; ведення чесних розмов – надавати можливість студентам поділитися своїми почуттями; варто спробувати залучати студентів скрізь, де тільки можете.

Детальніше: https://is.gd/U6yNlo, https://is.gd/Isc44q

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ЯК СПІЛЬНО ЗІ СТУДЕНТАМИ СТВОРЮВАТИ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ
2023-12-11
Поширити