У ній автори ділиться порадами, пов’язаними з розробкою віртуальної квест-кімнати, яка прищеплює бібліотечні навички. У Монтеррейському технологічному інституті групою фахівців розроблено проєкт цифрового навчання, спрямований на допомогу студентам розвинути інформаційну грамотність, критичне мислення, співпрацю та розуміння кіберкультури. Впровадження проєкту досягається у віртуальному середовищі шляхом вирішування студентами завдань, схожими на головоломки, які пов’язані з методами виявлення та оцінки надійної інформації. На думку авторів, це привабить студентів та призведе до того, що вони майже ненавмисно відкриють/оцінять цінність бібліотеки та її ресурсів. Базуючись на власному досвіді створення віртуальної квест-кімнати, автори діляться наступними порадами, які можуть бути корисні для тих, хто прагне зробити стрибок у метасвіт в освітніх цілях: почніть з навчального рівня; вважай себе майстром гри; перейдіть від оповідання до живого життя; посилити учнів; не забудьте оцінити.
Автори сподіваються, що ці ідеї допоможуть створити основу власного проекту.
Детальніше: https://bit.ly/3ZrmqMh
Фото: ТНЕ
БІБЛІОТЕКА ТА МЕТАВСЕСВІТ: СОЮЗ, УКЛАДЕНИЙ НА НЕБЕСАХ
2023-03-31