Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Аміна Абуаомара «Як галузева сертифікація може активізувати навчання».

У ній наголошується, що швидкі перетворення, які відбуваються в ІТ-секторі, кидають виклик традиційному університетському викладанню, оскільки воно має встигати за нововведеннями, але не завжди це спрацьовує. Отже, чому б не спробувати сертифікацію, узгоджену з ІТ-галуззю, запитує автор публікації? Він вважає, що в його університеті  знайшли ефективне рішення, запровадивши схеми сертифікації, визнані галуззю, у  освітню програму з інформаційних технологій.  Це дозволило не лише подолати розрив між академічним навчанням і практикою, але й надав студентам надзвичайно цінні для майбутньої  роботи навички.  Отже, важливо не лише якісно навчати фундаментальних питань, а й забезпечувати гнучкість у навчальних планах. Для підсилення досвіду потрібні майстер-класи та конкурси, які виявилися надзвичайно цінними для підвищення залученості здобувачів освіти. Семінари стають мостом між концепціями класу та практичним застосуванням. Також не можна нехтувати таким аспектом, як   академічне оцінювання – його потрібно переосмислювати: традиційних письмових іспитів недостатньо для вимірювання технічної кваліфікації студента. Завдяки галузевим партнерствам та інтеграції сертифікації у навчальні програми академічне навчання стає дуже гнучким та сприйнятливим до актуальних вимог реальної економіки.  На науково-педагогічних працівниках  лежить відповідальність за постійну адаптацію, упровадження інновації та збереження відкритості до нових способів навчання. Застосовуючи гнучкий, інклюзивний галузевий підхід, університети можуть надати своїм студентам не лише дипломи, але й надзвичайно корисні знання й навички, які підкріплюють перспективи їхнього процвітання у світі, що постійно змінюється.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/dar0K

Фото: pixabaу.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

ГАЛУЗЕВА СЕРТИФІКАЦІЯ  І  НАВЧАННЯ
2025-04-07
Share