На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Ліньцзя Чжан та Інчан Луо «Використовуйте гейміфікацію для навчання складним концепціям міжнародних відносин».

У ній наголошується, що симуляції та ігри можуть значно покращити розуміння студентами складних тем і допомогти їм застосовувати відповідні теорії у контексті реального світу. Гейміфікація є безцінною для ілюстрації процесів прийняття рішень і для навчання студентів тому, як саме на практиці працюють складні теорії. Автори наводять приклад застосування у модулі міжнародної політичної економії педагогіки, заснованої на іграх, що дозволило студентам отримати більш глибоке розуміння проблеми, підвищити залученість, підтримати взаємне навчання, стимулювати творчість, використовувати платформу  для дослідження різноманітних культурних поглядів. Дається покрокова схема гейміфікації за допомогою інтеграції безкоштовної онлайнової гри-симулятора NationStates, у якій гравці створюють віртуальні країни та керують ними. На початковому етапі студенти аналізують настільні ігри (Risk, Settlers of Catan), вивчають навчальні посібники, проводять мозковий штурм (обговорюють ідеї ігрового дизайну), роблять презентацію власної гри, зосереджуючись при цьому на академічних цінностях та результатах навчання, готують звіт. Автори упевнені, що такий підхід до навчання приносить гарні результати для залученості студентів та розуміння ними складних наукових концепцій.

Детальніше: http://surl.li/ffnisl, https://www.nationstates.net/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГЕЙМІФІКАЦІЮ
2024-07-23
Share