Search results found:

posts - 5477

pages - 548

СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ: IP&I GUIDE

СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ: IP&I GUIDE

Sorry, this entry is only available in Українська. ІР офіс спільно з головним офісом TISC в Україні презентував IP&I Guide  – інструкцію для бізнесу щодо інновацій та інтелектуальної власності.

Sorry, this entry is only available in Українська.

ІР офіс спільно з головним офісом TISC в Україні презентував IP&I Guide  – інструкцію для бізнесу щодо інновацій та інтелектуальної власності.

Документ корисний для тих, хто прагне захистити свої інновації та перетворити їх на успішний бізнес. Він містить чіткий покроковий план дій для підприємців: як захистити інтелектуальну власність, комерціалізувати свої винаходи в Україні та використати можливості для виведення їх на світові ринки. Зацікавлені читачі знайдуть тут алгоритми дій щодо захисту власних ідей, охорони інтелектуальної власності, а також упровадження інновацій; практичні приклади від представників бізнесу щодо стратегій адаптації кращих світових зразків; рекомендації  щодо IP, інновацій, інвестування, маркетингу та технологій. Використання документу у рамках розвитку бізнесу допоможе розробити надійний план охорони та захисту інтелектуальних активів; впровадити інновації на рівні світових стандартів; вивести власний продукт на ринок.

Детальніше: http://surl.li/quyqxs, http://surl.li/ronuan

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-12-27
Share
ОЕСР: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ

ОЕСР: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Якість має значення: посилення якості освіти дорослих».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Якість має значення: посилення якості освіти дорослих».

Наголошується, що  технологічний прогрес (зокрема – у сфері штучного інтелекту), глобалізація, демографічні та кліматичні зміни трансформують ринки праці, створюють проблеми та можливості для навчання дорослих, вимагають регулярного підвищення кваліфікації та перекваліфікації, що виводить на перший план потребу в інклюзивних високоякісних системах освіти. У звіті розглядається розвиток навчання дорослих в країнах ОЕСР на основі порівняних даних. Зазначається, що за останнє десятиліття кількість дорослих, що проходять навчання, – зросла. Узагальнюються тенденції та пропонуються рекомендації, спрямовані на удосконалення підготовки дорослих та розвиток інфраструктури пов’язаних з цим даних.

Детальніше: http://surl.li/cuvhjmhttp://surl.li/xirixk

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-27
Share
СТУДЕНТИ «НЕЧЕСНО» ВИМАГАЮТЬ ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ОЦІНЮВАННЯ

СТУДЕНТИ «НЕЧЕСНО» ВИМАГАЮТЬ ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ОЦІНЮВАННЯ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Студенти регулярно зловживають проханнями про продовження термінів оцінювання».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Студенти регулярно зловживають проханнями про продовження термінів оцінювання».

У ній наголошується, що оскільки все більше студентів «нечесно» вимагають продовження терміну написання есе, посилаючись на стан свого здоров’я, постійно зростає адміністративне навантаження. Студенти регулярно зловживають вразливостями університетських системам, які дозволяють їм отримувати відтермінування оцінювання. Під час вивчення відношення співробітників університетів до того, як студенти намагаються отримати відстрочку через «особисті пом’якшувальні обставини», було з’ясовано, що студенти «використовують ці процеси стратегічно, а не через непередбачувані обставини, для яких і призначені відстрочки». Широка обізнаність про процедури, які надають відстрочки тим, хто страждає від хвороби або особистих труднощів, означає, що студенти почали надмірно використовувати таку можливість: вони винахідливо вигадують різні причини щоб попросити про відстрочку за допомогою самосертифікації, причому планують це заздалегідь. Адміністративні працівники повідомляють про величезні обсяги запитів про відстрочку і говорять, що наразі потрібні автоматизовані системи, в яких автоматично схвалюється обмежена кількість запитів, щоб не потрібно було оцінювати ці запити». Багато хто стривожений і віддаленими наслідками зростаючої гнучкості у термінах оцінювання, адже численні поблажки студентам під час освіти у довгостроковій перспективі їм не допоможуть, коли вони почнуть самостійну кар’єру.

Детальніше: http://surl.li/dzygnx, http://surl.li/zrzjvm

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-26
Share
ОЕСР: ШВЕДСЬКА СИСТЕМА КВАЛІФІКАЦІЙ

ОЕСР: ШВЕДСЬКА СИСТЕМА КВАЛІФІКАЦІЙ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Посилення управління шведською системою кваліфікації».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Посилення управління шведською системою кваліфікації».

У ньому наголошується, що для ефективної політики розвитку та використання навичок необхідні надійні механізми управління, які ураховують усі види зв’язків та впливів.  «Зелений» та цифровий перехід впливає на економіку, суспільство та ринки праці, вимагаючи упровадження відповідних заходів для адаптації знань, навичок та  кваліфікації. Швеція відчуває на собі наслідки такого подвійного переходу та докладає значних зусиль для подолання невідповідності кваліфікації, яка тягне за собою відставання у продуктивності праці та економічному зростанні. Необхідні скоординовані дії багатьох учасників –  міністерств, урядових установ, неурядових організацій, зацікавлених осіб. ОЕСР надає цільову допомогу Швеції у рамках фінансованого Європейським Союзом проекту «Посилення управління шведською системою навичок», який реалізується у рамках інструменту технічної підтримки. У звіті представлено чотири ключові результати проекту: аналіз поточної ситуації, дослідження можливостей удосконалення інфраструктури даних про навички, узагальнення відповідних міжнародних практик у сфері управління навичками та рекомендації з удосконалення системи управління навичками у Швеції. У ньому також пропонуються напрямки покращення координації та забезпечення співпраці між державними установами, міністерствами, регіонами, секторами, зацікавленими сторонами та іншими суб’єктами у рамках реформування шведської Міжвідомчої структури співпраці з питань навичок і навчання упродовж життя.

Детальніше: http://surl.li/wtknuc, http://surl.li/npwsjt

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-26
Share
ДОДАНО НОВУ РУБРИКУ ПРЕСА ПРО НРАТ

ДОДАНО НОВУ РУБРИКУ ПРЕСА ПРО НРАТ

Sorry, this entry is only available in Українська. На офіційному веб-порталі Національного репозитарію академічних текстів започатковано нову рубрику «Преса про НРАТ».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На офіційному веб-порталі Національного репозитарію академічних текстів започатковано нову рубрику «Преса про НРАТ».

Вона призначена для інформування відвідувачів і користувачів Нацрепозитарію про публікацію на зовнішніх ресурсах (офіційний сайт Міністерства освіти і науки України, інтернет-ресурси партнерських організацій тощо) матеріалів, присвячених функціонуванню та розвитку Національного репозитарію академічних текстів. Наразі тут зібрані архівні публікації за період з 2016 року по теперішній час.  

Детальніше: https://nrat.ukrintei.ua/pro-nrat/presa/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини   НРАТ_ВідкритаНаука

2024-12-26
Share
СТИПЕНДІЇ BRIDGE FELLOWSHIPS

СТИПЕНДІЇ BRIDGE FELLOWSHIPS

Sorry, this entry is only available in Українська. Фонд Гумбольдта оголосив про старт конкурсу тимчасових стипендій Bridge Fellowships, які призначатимуться у рамках Ініціативи Філіпа Шварца.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Фонд Гумбольдта оголосив про старт конкурсу тимчасових стипендій Bridge Fellowships, які призначатимуться у рамках Ініціативи Філіпа Шварца.

Ці стипендії забезпечать підтримку дослідників із групи ризику, які вже перебувають у Шенгенській зоні. Взяти участь у конкурсі можуть представники академічної спільноти, кандидатури яких номіновані німецькими університетами або дослідницькими установами, які приймають на себе зобов’язання щодо фінансування ініціативи Шварца. Стипендіати отримають стипендію у розмірі 2,7 тис. євро на місяць на період з 01.03.2025 до 30.06.2025, покриття транспортних витрат, медичне страхування. Заявки на конкурс приймаються до 3 січня 2025 року.

Детальніше: http://surl.li/giglwi,   http://surl.li/rtvruf

Фото: Фонд

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-25
Share
РЕКОМЕНДАЦІЇ ENAI ЩОДО ЕТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ENAI ЩОДО ЕТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Європейської мережі академічної доброчесності (ENAI) представлені рекомендації щодо етичного використання штучного інтелекту.

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Європейської мережі академічної доброчесності (ENAI) представлені рекомендації щодо етичного використання штучного інтелекту.

Зазначається, що інструменти штучного інтелекту постійно стають більш відкритими та вживаними. Як завжди з будь-якими новими технологічними інноваціями, розповсюдження ШІ створює низку можливостей і одночасно – викликів, зокрема  для освітян. В академічній спільноті зростає інтерес до використання різноманітних інструментів, побудованих на технологіях штучного інтелекту в освіті для створення контенту. Це  несе з собою і ризики для академічної й дослідницької доброчесності. ENAI пропонує набір рекомендацій, покликаних надати допомогу та підтримати освітян, вчених, дослідників, здобувачів освіти, університети, студентські організації тощо в частині етичного використання інструментів ШІ. Ці рекомендації виходять з розуміння важливості набуття усіма зацікавленими сторонами навичок і знань для етичного та ефективного використання інструментів штучного інтелекту, а також на необхідності розроблення й упровадження відповідної освітньої політики.

Детальніше: https://www.academicintegrity.eu/wp/, http://surl.li/ydctkb

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-25
Share
СТВОРЕННЯ GOVTECH АЛЬЯНСУ УКРАЇНИ

СТВОРЕННЯ GOVTECH АЛЬЯНСУ УКРАЇНИ

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство цифрової трансформації України разом з провідними ІТ-компаніями  започаткувало професійну спільноту з підтримки державної цифровізації – GovTech Альянс України (GTA UA).

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство цифрової трансформації України разом з провідними ІТ-компаніями  започаткувало професійну спільноту з підтримки державної цифровізації – GovTech Альянс України (GTA UA).

Її місія полягає в об’єднанні зусиль  уряду, ІТ-компаній та міжнародних партнерів для упровадження прозорих інноваційних та ефективних цифрових рішень задля підтримки сталого розвитку GovTech-екосистеми України. Мінцифри очікує, що цей крок не лише сприятиме ефективній співпраці держави та бізнесу, а й створить можливості для залучення міжнародних контрактів. GTA UA підтримуватиме безпечне середовище для розвитку IT-компаній, стимулюватиме експорт українських технологічних рішень на міжнародні ринки. Наразі до альянсу увійшли п’ять IT-компаній, що спеціалізуються на розробленні цифрових рішень для держави – AMEDIA, Kitsoft, MK-Consulting, Prozori Solutions Strimco.

Детальніше: http://surl.li/qcspbv

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-12-25
Share
ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ПРО НАВИЧКИ ДОРОСЛИХ 2023

ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ПРО НАВИЧКИ ДОРОСЛИХ 2023

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чи володіють дорослі навичками, необхідними для процвітання у світі, що змінюється?

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чи володіють дорослі навичками, необхідними для процвітання у світі, що змінюється?

Опитування про навички дорослих». Наголошується, що другий цикл опитування навичок дорослих у рамках Програми з міжнародного оцінювання компетентностей дорослих (PIAAC) проводився після пандемії COVID-19, яка мала значний вплив на індивідуальний та суспільний розвиток. Змінилося ставлення до участі в опитуваннях, скоротилась  кількість респондентів порівняно з попереднім циклом. Загалом у дослідженні взяла участь 31 країна. Опитування дозволило визначити загальну картину грамотності, рівності та навичок адаптивного вирішення проблем (навичок, які є фундаментальними для особистого, економічного та суспільного розвитку) на основі міжнародної оцінки компетенцій дорослих. Експерти звертають увагу на неоднозначну глобальну картину грамотності у галузі математики і навичок адаптивно вирішувати проблеми. Фінляндія, Японія, Нідерланди, Норвегія та Швеція досягли успіхів у всіх цих сферах. Проте у середньому по країнах ОЕСР майже п’ята частина дорослих демонструє відсутність цих знань і навичок.

Детальніше: http://surl.li/ymizrl, http://surl.li/tfovkn

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-25
Share
ДОБІРКА ПОРАД ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕТРОНАС

ДОБІРКА ПОРАД ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕТРОНАС

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Університету технологій Петронас у Малайзії.

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Університету технологій Петронас у Малайзії.

ЗВО пропонує здобувачам освіти широкий спектр галузевих інженерних та науково-технічних програм, прагне забезпечити інклюзивне навчальне середовище для підготовки всебічно розвинених інноваційних випускників із сильними лідерськими навичками. Доступний для ознайомлення ресурс наразі містить сімнадцять статей, які присвячені актуальним питанням організації навчання з використанням міждисциплінарного підходу, надання допомоги студентам, які мають психологічні проблеми, управління лабораторіями для кращого навчання і досліджень, розумне сприйняття невдач під час навчання та поза університетом, аналітичне тестування – що це і для чого, як пов’язати дослідження з потребами ринку, як підтримати студентів під час дистанційного навчання.

Детальніше: http://surl.li/spzvid

Фото: UTP

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-24
Share