Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко поінформував громадськість стосовно забезпечення соціального захисту населення під час дії заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції, а саме: щодо здійснення виплати та доставки пенсій і соціальних допомог й житлових субсидій в умовах попереджувальних заходів у зв’язку з коронавірусом COVID-19.
Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко поінформував громадськість стосовно забезпечення соціального захисту населення під час дії заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції, а саме: щодо здійснення виплати та доставки пенсій і соціальних допомог й житлових субсидій в умовах попереджувальних заходів у зв’язку з коронавірусом COVID-19.
Одержувачі пенсій та соціальних допомог жодних змін не відчуватимуть. Оскільки приблизно дві третини отримують свої виплати на банківські картки, інша третина користується послугами Укрпошти, працівники якої працюють у звичайному режимі. Укрпошта відповідно до графіка здійснюватиме доставку пенсій та соціальних допомог маломобільним групам населення безпосередньо додому.
Рівень оплати за житлово-комунальні послуги і наявність або відсутність заборгованості не впливає на право отримання пільг або житлової субсидії протягом терміну їх отримання, тобто до завершення поточного опалювального сезону. Прострочена понад два місяці заборгованість впливатиме на право одержання житлових субсидій тільки на наступний період їх отримання і визначатиметься з травня 2020 року. Самотнім громадянам, які перебувають на соціальному обслуговуванні у територіальних центрах соціального обслуговування, допомогу із оплатою рахунків за житло надаватимуть соціальні працівники.
17 березня 2020 року Верховна Рада України ухвалила законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
17 березня 2020 року Верховна Рада України ухвалила законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Медпрацівникам, які задіяні на роботах з ліквідації з коронавірусу в Україні, доплачуватимуть до 200% зарплати. Також будуть здійснені доплати окремим категоріям працівників, які забезпечують основні сфери життєдіяльності.
Встановлюється відповідальність за порушення санітарних норм під час поширення коронавірусної інфекції. Для осіб, які можуть бути інфіковані COVID-19, за самовільне залишення місця обсервації (карантину) передбачена адміністративна відповідальність. А за порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням буде підвищено кримінальну відповідальність.
Спрощено процедуру державних закупівель товарів для боротьби із коронавірусом. Зокрема, буде звільнено від сплати ввізного мита та ПДВ лікарські засоби, медичні вироби та медичне обладнання, призначені для запобігання виникненню і поширенню COVID-19. Ціни на товари медичного призначення та соціально значущі товари контролюватиме Кабінет Міністрів України.
Запроваджується комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме:
– можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки;
– надання права власникам змінювати режими роботи органів, закладів, підприємств, установ, організацій, зокрема, щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб з обов’язковим інформуванням населення про це через веб-сайти та інші комунікаційні засоби;
– заборона на скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (на період карантину та на 30 днів після його відміни);
– заборона на притягнення до адміністративної відповідальності іноземців та осіб без громадянства, які не змогли виїхати за межі України або не змогли звернутися до територіальних органів/підрозділів Державної міграційної служби України із заявою про продовження строку перебування на території України, у зв’язку із введенням карантинних заходів;
– віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин;
– продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг;
– низка заходів, спрямована на захист прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, недопущення припинення надання житлових субсидій, реєстрації безробітних тощо;
– заборона на проведення органами державного нагляду планових заходів із здійснення державного контролю у сфері господарської діяльності.
– послуги ScienceDirect ArticleChoice Компанії Elsevier B.V. (Нідерланди);
– продукти ACS Американського хімічного товариства (American Chemical Society);
– контент цифрової бібліотеки IEEE Xplore Інституту інженерів з електротехніки та електроніки (Institute of Electrical and Electronics Engineers – IEEE, США);
– електронні продукти онлайн-бібліотеки Wiley Компанії John Wiley & Sons Inc. (США).
На 2020-2021 роки – до Програми Всесвітньої організації інтелектуальної власності “Доступ до досліджень про розробки та інновації” (ARDI).
Використання зазначених Інтернет-ресурсів надзвичайно важливе для проведення якісного інформаційного пошуку, зокрема в контексті виконання Укрпатентом функцій Міжнародного пошукового органу та Органу міжнародної попередньої експертизи в рамках PCT.
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти України стало повноправним членом Міжнародної мережі агентств із забезпечення якості у вищій освіті (INQAAHE).
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти України стало повноправним членом Міжнародної мережі агентств із забезпечення якості у вищій освіті (INQAAHE).
Повноправними членами INQAAHE є близько 300 організацій, відповідальних за оцінку якості закладів вищої освіти або освітніх програм. Мережа включає як асоційованих членів, так і інші організації, які зацікавлені у забезпеченні якості вищої освіти.
Повне членство НАЗЯВО в INQAAHE надає ряд переваг та можливостей для міжнародного співробітництва у галузі забезпечення якості вищої освіти. Йдеться про доступ до служби запиту підтримки і бази даних консультантів; можливість отримувати періодичні видання INQAAHE й документації Генеральної Асамблеї (протоколи, додатки, інші документи тощо). Подібна співпраця допоможе Національному агентству України рухатись у напрямку забезпечення та покращення якості вищої освіти в Україні.
Національний фонд досліджень України формує реєстр експертів для проведення наукової та науково-технічної експертизи проєктних пропозицій, що будуть подаватися на конкурс проєктів з виконання наукових та науково-технічних досліджень і розробок для отримання грантової підтримки.
Національний фонд досліджень України формує реєстр експертів для проведення наукової та науково-технічної експертизи проєктних пропозицій, що будуть подаватися на конкурс проєктів з виконання наукових та науково-технічних досліджень і розробок для отримання грантової підтримки.
Фонд запрошує українських та іноземних вчених, які мають науковий ступінь, наукові публікації та досвід дослідницької діяльності, долучитися до формування реєстру експертів. При цьому реєстрація в якості експерта не обмежує право науковця подавати проєктні пропозиції на конкурси.
Оцінку проєктів експерти здійснюватимуть як на безоплатній основі, так і з оплатою відповідно до «Норм оплати праці експертів, які залучаються для проведення державної наукової та науково-технічної експертиз, що проводяться за рахунок коштів державного бюджету», затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 20.03.2017 № 434.
Реєстрація експертів здійснюється на офіційному сайті Національного фонду досліджень України.
Кожен держслужбовець матиме безкоштовний доступ до освітнього серіалу з цифрової грамотності для держслужбовців на онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта.
Кожен держслужбовець матиме безкоштовний доступ до освітнього серіалу з цифрової грамотності для держслужбовців на онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта.
Після перегляду всіх серій бажаючі зможуть навчитись редагувати документи онлайн, користуватись онлайн-сервісами, налаштовувати сповіщення для обраних ключових слів, створювати Google-форми, використовувати глобальні статистичні дані, застосовувати лайфхаки у користуванні електронною поштою та ефективно організовувати роботу за допомогою цифрових рішень.
Відповідно до рішень Президента, РНБО, Уряду та столичної влади Міністерство освіти і науки переводить частину працівників на дистанційний режим роботи та призупиняє прийом громадян. Водночас уся кореспонденція буде опрацьовуватись у звичному режимі. Про це йдеться у наказі МОН № 406 від 16.03.2020 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19”.
Відповідно до рішень Президента, РНБО, Уряду та столичної влади Міністерство освіти і науки переводить частину працівників на дистанційний режим роботи та призупиняє прийом громадян. Водночас уся кореспонденція буде опрацьовуватись у звичному режимі. Про це йдеться у наказі МОН № 406 від 16.03.2020 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19”.
Скасовуються або відтерміновуються раніше заплановані наради, перевірки, атестаційні та акредитаційні експертизи. На час призупинення прийому громадян відправити звернення можна на поштову чи електронну адресу МОН або залишити у скриньці для прийому кореспонденції. Уся важлива інформація буде розміщуватись на офіційному сайті МОН та у соціальних мережах.
Сторінка публікації у пошуковій системі Open Ukrainian Citation Index (OUCI) відтепер містить бейдж PlumX. Це допоможе користувачам оцінювати впливовість конкретної наукової роботи, а також швидше знаходити важливі актуальні дослідження.
Сторінка публікації у пошуковій системі Open Ukrainian Citation Index (OUCI) відтепер містить бейдж PlumX. Це допоможе користувачам оцінювати впливовість конкретної наукової роботи, а також швидше знаходити важливі актуальні дослідження.
Класифікація відбувається за 5-ма категоріями:
– Usage – вказує на те, хто читає, або якимсь іншим чином використовує дослідження;
– Captures – вказує на те, що хтось з користувачів планує повернутися до даної публікації;
– Mentions – кількість згадок про дослідження у новинних публікаціях або в записах блоґів;
– Social Media – допомагає виміряти увагу в соціальних мережах;
– Citations – для збору традиційних цитувань, а також нових типів цитувань, що дозволяє краще оцінити впливовість публікації.
Користувачі OUCI можуть переглядати додаткову статистику використання публікації серед інтернет-користувачів.
Міністерством освіти і науки України 17 березня 2020 р. відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Міністерством освіти і науки України 17 березня 2020 р. відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Saving a scientific data set occurs in two stages:
1.) Creating a data set
Enter the name of the set, a brief description of the set (annotation), and click the “Create set” button. After that, a draft data set will be automatically created, which you can save for further work with the set. The system will redirect you to the “Data set information” page.
2.) Filling in the data
On the “Data set information” page, you need to fill in all the fields related to the data set and upload the files.
Please note! Each file is uploaded separately. This is done to ensure the stable operation of the system.
Once you have filled in the information about the scientific data set and added the necessary files, you can save the draft or send the data to the system.
Please note! Once the data has been sent, you cannot change it.
Drafts are necessary for storing the data set and editing it before sending.
Account verification by affiliation
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.