Search results found:

posts - 5220

pages - 522

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ПРЕДСТАВНИКІВ УКРАЇНИ ДО КОМІТЕТІВ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА МОНІТОРИНГ ВИКОНАННЯ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ З ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ПРЕДСТАВНИКІВ УКРАЇНИ ДО КОМІТЕТІВ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА МОНІТОРИНГ ВИКОНАННЯ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ З ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

Міністерство освіти і науки України оголошує конкурсний відбір представників України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа».

Міністерство освіти і науки України оголошує конкурсний відбір представників України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа».

Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу з відбору представників України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа», затвердженого Комісією з відбору представників України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» від 28.09.2023, протокол № 1, утвореною наказом Міністерства освіти і науки України від 16.03.2023 № 288 (зі змінами). Мета Конкурсу – відбір представників України до програмних комітетів. У конкурсі можуть брати участь представники наукової спільноти та центральних органів виконавчої влади. Вимоги до кандидатів: вища освіта або науковий ступінь у галузі, що відповідає напряму діяльності комітету; наявність наукового ступеня; досвід наукової роботи – не менше 5 останніх років; володіння англійською мовою на рівні не нижче В2; досвід керівництва міжнародними науково-дослідними проєктами. Якщо кандидат в представники України у комітетах, відповідальних за моніторинг виконання Програми” Горизонт Європа”, працює в центральних органах виконавчої влади, то до нього встановлюються такі вимоги: досвід роботи у центральному органі виконавчої влади за напрямом діяльності комітету – не менше 3 років; володіння англійською мовою на рівні не нижче В2; обізнаність структурою Програми «Горизонт Європа», правилами участі в ній, механізмами фінансування проєктів та пошуку партнерів. Діяльність представника програмного комітету за тематичним напрямом стосується аналізу результатів моніторингу виконання проєктів за тематичними напрямами, підготовки робочих програм, визначення пріоритетів наукових досліджень щодо яких оголошуватимуть майбутні конкурси у межах програми «Горизонт Європа». Передбачено, що представники репрезентуватимуть національні інтереси України, привертатимуть увагу до актуальних питань у сфері науки та інновацій. Перелік програмних комітетів, на які оголошено конкурс: Стратегічна конфігурація: стратегічний огляд упровадження всієї програми, узгодженість окремих робочих програм, різних частин програми, зокрема місії; Європейська дослідницька рада; Дії Марії-Склодовської Кюрі; Дослідницькі інфраструктури; Здоров’я; Культура, креативність та інклюзивне суспільство; Цивільна безпека для суспільства; Цифровізація, промисловість і космос; Клімат, енергетика та мобільність. Харчування, біоекономіка, природні ресурси, сільське господарство та довкілля; Європейська інноваційна рада та європейські інноваційні екосистеми; Розширення участі та зміцнення Європейського дослідницького простору; Євратом — розщеплення (поділ); Євратом — термоядерний синтез. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 9 листопада 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/L9xCeyhttps://is.gd/kcYLzvhttps://is.gd/qZIFTe

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-23
Share
ОЕСР: ХІРОСІМСЬКИЙ ПРОЦЕС G7 ЩОДО ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ХІРОСІМСЬКИЙ ПРОЦЕС G7 ЩОДО ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Хіросімський процес G7 щодо генеративного штучного інтелекту (AI): на шляху до спільного розуміння G7 щодо генеративного ШІ», підготовлену Директоратом з науки, технологій та інновацій ОЕСР.

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Хіросімський процес G7 щодо генеративного штучного інтелекту (AI): на шляху до спільного розуміння G7 щодо генеративного ШІ», підготовлену Директоратом з науки, технологій та інновацій ОЕСР.

У ній наголошується, що генеративний ШІ швидко увійшов у суспільну свідомість і все частіше присутній у повсякденних розмовах людей в усьому світі. Кількість новинних статей і твітів, пов’язаних з генеративним ШІ, зросла у вісім разів лише за шість місяців. Зростання досліджень у галузі генеративного ШІ, включно з розробкою його відкритого коду, передувало сплеску інвестицій. Широка обізнаність і швидке освоєння генеративного ШІ стали можливими завдяки стабільному, поступовому прогресу як у дослідженнях, так і в розробці коду. Фундаментальні інновації, такі як «Трансформери архітектури, внесок спільноти з відкритим вихідним кодом», а також покращення обчислювальних потужностей проклали шлях до поширення великих мовних моделей, а також інших типів генеративних моделей ШІ. У роботі зазначається, що лідери G7 визначили теми для обговорення в рамках Хіросімського процесу і закликали до якнайшвидшого підбиття підсумків можливостей і проблем, пов’язаних із генеративним ШІ. У ній представлені результати анкетування, проведеного на підтримку підготовки підсумків для обговорення загальних пріоритетів політики G7 щодо генеративного ШІ. Також представлено короткий огляд розвитку генеративного ШІ з плином часу і в різних країнах. Звіт і результати анкетування слід сприймати як короткий огляд: вони свідчать про тенденції, виявлені влітку 2023 року в галузі технологій, що швидко розвиваються. Звіт допоміг в інформаційному забезпеченні та структуруванні дискусій у рамках Хіросімського процесу МА G7. Документ був підготовлений ОЕСР для Японії, яка головує в G7 у 2023 році..

Детальніше: https://is.gd/vRNhNshttps://is.gd/tD5Bsc

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-10-23
Share
СЕРТИФІКАТ ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК

СЕРТИФІКАТ ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК

Мережа відкритої освіти (Open Education Network) оголосила конкурс заявок на навчальну програму з відкритих освітніх практик (ООП).

Мережа відкритої освіти (Open Education Network) оголосила конкурс заявок на навчальну програму з відкритих освітніх практик (ООП).

Мета проєкту – надати можливість викладачам та бібліотекарам закладів вищої освіти підвищити професійний розвиток та сприяти створенню доступної, інклюзивної, студентоцентрованої інноваційної педагогіки. Планується ознайомити слухачів з відкритими освітніми практиками та навчити створювати індивідуальний план дій. Він стане індивідуальною картою для реалізації ефективного проєкту відкритої освітньої практики для роботи зі студентами. За результатами навчання учасники: опанують практику відкритої освіти, включаючи основні переваги, виклики та потенціал; визначать синергію між принципами соціальної справедливості та відкритої освіти; створять персоналізований план дій, який забезпечить складові елементи освітнього досвіду (модуль, урок, розділ тощо), що будуть трансформовані завдяки використанню відкритих освітніх практик; навчаться: врахувати кращі практики доступності при розробці плану дій; зосереджувати увагу на потребах студентів та розглядати питання розширення їхніх прав і можливостей, а також їхньої активності; розробляти стратегії оцінювання ефективності реалізації публiчного освiтнього простору; налагоджувати зв’язки та співпрацю з групою викладачів та бібліотекарів, які займаються розвитком відкритої освіти з метою створення більш доступного, інклюзивного навчання. Вимоги до заявників: повинні бути бібліотекарами та викладачами закладів вищої освіти, які викладають або мають інший освітній досвід, який вони хотіли б трансформувати за допомогою використання відкритих освітніх практик. По закінченню програми слухачі отримають сертифікат відкритих освітніх практик. Заявку на участь у програмі можна подати до 27 жовтня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/8nih2Ghttps://docs.google.com/…/1yPCDyosRYNO2Pd…/edithttps://is.gd/bFpOiq

Фото: логотип

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2023-10-20
Share
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ: ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ: ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ібхам Веза та Мохд С’яйфуддін Мохд «Впровадження проектного навчання: практичний посібник».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ібхам Веза та Мохд С’яйфуддін Мохд «Впровадження проектного навчання: практичний посібник».

У ній автори надають практичні рекомендації та методології для впровадження проєктного навчання та описують його потенційний вплив на студентів. «Проектне навчання» (PBL) являє собою значне зрушення в освітній методології, яке фундаментально змінює підхід до процесів викладання та навчання. PBL перетворює студентів із пасивних одержувачів знань на активних учасників, які активно аналізують та оцінюють інформацію. Цей підхід заохочує навички критичного мислення, усуваючи розрив між теоріями, які викладають в академічних колах, та їхнім практичним застосуванням у реальних сценаріях. Це допомагає студентам активно займатися предметом, що зрештою призводить до глибшого і ретельнішого розуміння предмета. У статті надаються роз’яснення щодо PBL та процесу його реалізація. Автори розглядають основні процедури ефективної інтеграції PBL в освітнє середовище та надають поради щодо їх реалізації, зокрема: визначення проекту: створення плану навчання (переконайтеся, що цілі проєкту збігаються з освітніми цілями курсу і будь-якими застосовними реальними контекстами, керуйте очікуваннями – дуже важливо точно встановити графік проєкту, важливі моменти прогресу і кінцеві результати, розробіть критерії оцінювання, що охоплюють як кінцевий результат, так і процедурні аспекти (процес), щоб створити середовище, що сприяє всебічному навчанню); сприяння співпраці та груповій роботі (щоб виховати почуття причетності та відповідальності, бажано розподіляти обов’язки, що відповідають унікальним талантам кожного учня; розвивайте командну атмосферу, яка сприяє відкритому спілкуванню та інклюзивним протоколам прийняття рішень; розвивайте культуру, яка сприяє взаємній повазі між людьми, цінує різноманітні точки зору та сприймає конструктивну критику як невід’ємну частину обговорення); встановлення зв’язку теорії та практики (переконайтеся, що теми проєктів відповідають змісту курсу та сприяють використанню теоретичних знань учнів; заохочуйте участь студентів у рефлексивних практиках, пропонуючи їм можливість встановити зв’язок між своїм проєктним досвідом та академічним навчанням); сприяння самосвідомості та розвитку критичного мислення за допомогою зворотного зв’язку (доцільно включати періодичні цикли зворотного зв’язку протягом усього проєкту, надаючи учням можливість брати участь у роздумах та ітераціях; одним із потенційних підходів до поліпшення досвіду навчання та глибшого розуміння цілей проєкту є інтеграція механізмів зворотного зв’язку між колегами); використання технологій (використовуйте онлайн-інструменти спільної роботи для управління проєктами та проведення досліджень; щоб підвищити якість результатів проєкту, рекомендується мотивувати учнів використовувати інструменти та програмне забезпечення візуалізації. Наприкінці статті, Ібхам та Мохд наводять висновок: назустріч майбутньому з PBL. PBL – це багатообіцяючий підхід до майбутнього. Значна увага приділяється розвитку навичок критичного мислення, здатності розв’язувати проблеми, спільній роботі та розвитку творчих здібностей, що сприяє набуттю знань. Крім того, він підходить для всіх форм навчання, даючи змогу всім студентам досягти успіху та продемонструвати своє розуміння. PBL – це дуже корисний підхід, який пропонує винагороду як викладачам, так і студентам. Сприяння їх зусиллям і спостереження за набуттям ними ідей, здібностей і впевненості в собі – це надзвичайно приємний аспект викладання.

Детальніше: https://is.gd/0aI8dEhttps://is.gd/OsQnRbhttps://is.gd/dtkQxX

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-20
Share
ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка викидів парникових газів та енергоспоживання в МСП: на шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка викидів парникових газів та енергоспоживання в МСП: на шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

У ньому наголошується, що зміна клімату є глобальним пріоритетом, який привертає дедалі більшу увагу громадськості після прийняття Паризької угоди 2015 року, в рамках якої 196 країн зобов’язалися знизити зростання глобальної температури до рівня менш як 2˚ Цельсія порівняно з доіндустріальним рівнем. Для досягнення цієї мети уряди зобов’язалися забезпечити «чистий нуль» викидів вуглецю до 2050 року. Шляхи досягнення цієї мети викладено в національних цільових внесках, що подаються кожні п’ять років до Рамкової конвенції ООН з клімату. Однак глобальна траєкторія викидів парникових газів поки що не відповідає досягненню вуглецевої нейтральності. У звіті представлено перші оцінки проєкту ОЕСР «На шляху до пілотної панелі показників екологізації МСП і «зеленого» підприємництва», який є частиною роботи Комітету ОЕСР з МСП і підприємництва (CSMEE), спрямованої на підтримку урядів у перетворенні МСП на активних учасників «зеленого» переходу. У документі пояснюється значення цього проєкту, пов’язаного з важливістю моніторингу викидів вуглецю та енергоспоживання в діловому секторі, включно з МСП, в умовах, коли уряди прагнуть досягти своїх кліматичних цілей. Наводиться огляд методології проєкту з отримання оцінок екологічного сліду МСП. Представлено оцінки для перших п’яти показників панелі моніторингу: частка МСП у викидах парникових газів у діловому секторі; частка МСП в енергоспоживанні в діловому секторі; інтенсивність викидів парникових газів (вуглецю) МСП; енергоємність МСП; цінове навантаження на енергоносії МСП. У звіті також представлено дані щодо реального споживання електроенергії та газу МСП у Данії. У заключному розділі детально описано методологія проекту.

Детальніше: https://is.gd/atZIcl, https://is.gd/T2Brk5, https://doi.org/10.1787/ac8e6450-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-20
Share
КОНКУРС НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МОН

КОНКУРС НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МОН

Розпочався другий етап конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Розпочався другий етап конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Конкурс проводиться відповідно до наказу МОН від 11.09.2023 № 1113. Цьогоріч конкурс відбувається в оновленому форматі – на спеціальному модулі Національної електронної науково-інформаційної системи. Це дозволяє ідентифікувати учасників й експертів та захистити дані. Заявку на участь у другому етапі можна подати до 12 грудня 2023 року. Продовж першого етапу, з 12 вересня до 12 жовтня, учасники надіслали близько 750 досліджень. Найбільше досліджень надіслали ЗВО Києва – понад 200, а також Харківської, Дніпропетровської, Одеської, Львівської та Сумської областей. Проєкти переважно стосуються актуальних проблем оборони, безпеки, економіки та суспільного життя України. Фінансування проєктів розпочнеться вже з початку 2024 року, воно буде розподілене відповідно отриманим експертним оцінкам.

Детальніше: https://is.gd/KouchN, https://nauka.gov.ua/, https://is.gd/M79YEF, https://is.gd/IxVXzU

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-20
Share
ОЕСР: БЕЗПРОГРАШНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я

ОЕСР: БЕЗПРОГРАШНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Безпрограшні рішення для забезпечення благополуччя та психічного здоров’я» із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Безпрограшні рішення для забезпечення благополуччя та психічного здоров’я» із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

У ньому наголошується, що хороше психічне здоров’я є життєво важливою складовою благополуччя людей і необхідне для процвітання окремих людей і суспільства в цілому. Визнання того, що успішні стратегії охорони психічного здоров’я залучати низку секторів, окрім охорони здоров’я, не є чимось новим, однак на практиці формування коаліцій часто залишається обмеженим і не реалізується в широких масштабах. У цьому аналітичному матеріалі представлено основні висновки, зроблені у звіті «Як зробити суспільство процвітаючим? Координація підходів до забезпечення добробуту і психічного здоров’я», в якому на основі концепції добробуту ОЕСР розглядається взаємозв’язок економічного, соціального, реляційного, цивільного та екологічного досвіду людей з їхнім психічним здоров’ям. Також використовуються отримані дані для визначення політики, здатної спільно покращити як психічне здоров’я, так і ширші показники добробуту. Розглядаються окремі ініціативи в галузі охорони психічного здоров’я в країнах ОЕСР, щоб проілюструвати, які елементи політичної екосистеми можуть сприяти співпраці між урядами та суспільством загалом.

Детальніше: https://is.gd/onVtk5, https://is.gd/QoJ42v, https://doi.org/10.1787/93b79ccf-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-19
Share
НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Конкурс проводиться з метою винагороди академічної спільноти, особливо молодих дослідників, та покращення спілкування між науковцями. Вимоги до учасників: кандидат має бути аспірантом або нещодавно кваліфікованим доктором філософії, який підготував дисертацію з великим академічним потенціалом; кандидатська дисертація має бути оригінальною роботою; дисертація необхідно бути захищена у 2023 році. Критерії відбору роботи: якість резюме та публікацій; релевантність кандидата та опису дослідження; новизна кандидатської дисертації; сила рекомендаційного листа; очікуваний академічний потенціал; оригінальність та результативність дослідження. Призи конкурсу: 800 швейцарських франків; сертифікат; пропозиція безкоштовно опублікувати одну статтю в матеріалах після рецензування до кінця 2024 року. Заявку на участь можна подати до 31 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/0h5O5q, https://is.gd/uTkA3O, https://is.gd/z7E7ga, https://is.gd/uNXrZT

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-19
Share
ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що штучний інтелект швидко змінює економіку та суспільство. Він все більше проникає у продукти та послуги, якими споживачі користуються щодня, і може допомогти у вирішенні суспільних проблем, таких як зміна клімату чи доступ до медичної допомоги, водночас створюючи виклики як для урядів, так і для громадян. Незважаючи на трансформаційний потенціал ШІ для підвищення ефективності та інноваційного розвитку, якщо його не контролювати, це викликає занепокоєння, яке підкреслює важливість того, щоб людський фактор був на першому плані в управлінні цими досягненнями. Звіт зосереджено на людському факторі, що стоїть за ШІ, досліджуючи останні тенденції попиту на навички, пов’язані зі штучним інтелектом, у різних країнах і використовує вичерпну інформацію з онлайн-розміщень вакансій, надану Lightcast1 за період 2019-22 років. Ці дані об’єднують інформацію 14 країн ОЕСР, доступних окремих англомовних (Австралія, Канада, Нова Зеландія, США, Велика Британія) та європейських (Австрія, Бельгія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Іспанія, Франція, Швеція, Швейцарія) країн. Встановлено, що, незважаючи на швидке зростання попиту на навички штучного інтелекту, онлайн-вакансії, пов’язані зі штучним інтелектом, становили менш ніж 1% усіх вакансій і переважно були знайдені в таких секторах, як ІКТ і професійні послуги. Навички, пов’язані з машинним навчанням, були найбільш затребуваними. Частина дослідження, орієнтована на США, показує постійний попит на соціально-емоційні, базові та технічні навички серед усіх роботодавців, що займаються штучним інтелектом. Однак провідні фірми, які розмістили найбільше вакансій у сфері ШІ, продемонстрували вищий попит на спеціалістів у сфері ШІ, які поєднують технічні знання з лідерськими, інноваційними та навичками розв’язання проблем, що підкреслює важливість цих компетенцій у сфері ШІ.

Детальніше: https://is.gd/G2QwwR, https://is.gd/aTlbCQ, https://doi.org/10.1787/7c691b9a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-10-18
Share
КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Метою конкурсу є популяризація розробок українських студентів, аспірантів, молодих учених серед ділової та наукової спільноти Сполучених штатів; пошук та заохочення потенційних інвесторів для реалізації проєктів; стимулювання інноваційної діяльності та рішень, спрямованих на відновлення та сталий розвиток України. Проєктні концепції мають відповідати наступним напрямкам: відновлення й модернізація виробничої та соціальної інфраструктури; відновлення природного середовища та розвиток відновлюваних джерел енергії; розвиток безпілотної авіації та ракетно-космічних технологій. Критерії відбору: актуальність проєкту, наукова та практична цінність; узгодженість цілей проекту з завданнями відбудови України від наслідків війни; інноваційний потенціал проєкту; наявність сучасних технологій; економічна та технологічна обґрунтованість. У конкурсі можуть брати участь студенти, які навчаються на денній або заочній формі у закладах вищої освіти та наукових установах України, аспіранти та молоді учені. Окрім стипендій Фонд надасть переможцям та фіналістам конкурсу правовий та організаційний супровід для отримання грантової підтримки від уряду США та реєстрації патентів в United States Patent and Trademark Office, USPTO. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/mflqu, https://www.facebook.com/youngscientists.ua/posts/pfbid0odpwW8g5xm6duei6vndpbzLzfDB1aYsSawCWXbjLxRyhpiFuJqyR7KBh7bkE3vUil, https://forms.gle/dEQwFxq5gvVqN1ty6

Фото: РМУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-18
Share