Search results found:

posts - 6043

pages - 605

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ГШІ

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ГШІ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рені Беатріс Алкалай «Комплексний підхід до навчання за допомогою ГШІ».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рені Беатріс Алкалай «Комплексний підхід до навчання за допомогою ГШІ».

У ній представлена чотириетапна структура презентації ГШІ, яка може допомогти у навчанні студентів тому, як найкраще можна використовувати інструменти ШІ, роблячи це критично та етично, сприяючи розвитку самостійності, усвідомленню упередженості ШІ та більш глибокому залученню до філософських роздумів.  По мірі того, як ГШІ проникає у систему вищої освіти, його використання у навчальних закладах одночасно спричиняє інновації та викликає занепокоєння. Деякі викладачі прямо забороняють використання цих інструментів студентами, тоді як інші прагнуть скерувати студентів до вдумливого та відповідального використання ШІ. Як професор філософії, Рена Беатріс дотримується останнього підходу. На своїх курсах з етики та медичних гуманітарних наук вона закликає студентів ставитися до інструментів ГШІ не як до джерела істинних знань, а як до способу перевірки власних ідей. Студенти вчаться критично оцінювати тексти, згенеровані ШІ, розрізняти викривлення фактів і достовірність інформації, щоб найкращим чином формулювати власні ідеї. У своєму курсі  Алкалай заздалегідь планує дату здачі проміжної роботи і пропонує поетапну її підготовку упродовж шести-семи тижнів до її здачі. Студенти починають з вивчення можливостей та обмежень інструментів ГШІ, читають відповідну літературу, беруть участь у групових обговореннях, займаються практичним порівнянням отриманих відповідей на етичні та філософські питання, використовуючи ці вправи для вивчення упередженості і якості генерації.  Нарешті, учні застосовують інструменти ГШІ до власних текстів, переходячи від рефлексивного твору до взаємодії з ШІ та досягаючи кульмінації у критичній оцінці контенту, створеного ШІ.  Чотириетапна структура інтеграції інструментів ГШІ у навчальні завдання охоплює формування базового розуміння; експерименти зі штучним інтелектом у класі; дослідження упередженостей; творче письмо та рефлексію.  Кожен етап реалізує певні навчальні цілі, містить посилання на рекомендовані матеріали для читання, приклади і формати завдань.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/N8cLs

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-08-29
Share
ОЕСР: АДАПТАЦІЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ОЕСР: АДАПТАЦІЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  робочій документ «Адаптація учнів з особливими освітніми потребами в рамках PISA: результати пілотного дослідження» із серії «Робочі документи ОЕСР з питань освіти».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  робочій документ «Адаптація учнів з особливими освітніми потребами в рамках PISA: результати пілотного дослідження» із серії «Робочі документи ОЕСР з питань освіти».

У ньому зазначається, що Програма міжнародного оцінювання учнів (PISA) забезпечує кожні чотири роки проведення глобального оцінювання компетентності 15-річних учнів у читанні, математиці, природничих науках та інноваційній сфері. PISA дотримується суворих правил щодо участі учнів з особливими освітніми потребами, пропонуючи лише обмежений спектр інструментів (адміністрування у малих групах, використання аудіодопоміжних засобів, читання інструкцій мовою жестів). Деякі пристосування, такі як пристрої для збільшення або читання вголос, категорично заборонені, що унеможливлює участь в оцінюванні учнів з певними інвалідностями або потребами (наприклад, порушеннями зору).  Це викликає занепокоєння щодо загальної справедливості оцінювання, особливо з огляду на те, що багато з цих учнів користуються пристосуваннями під час відповідних національних оцінювань. У цьому дослідженні представлені результати оцінювання доцільності та сприйняття ефективності доступної форми PISA для учнів з помірними труднощами зору, специфічними труднощами читання та труднощами з концентрацією уваги і контролем поведінки, проведені у семи країнах. Це дослідження включало тестування, що охоплювало адаптовані завдання PISA з природничих наук та інструменти доступності для вивчення залученості учнів, використання та сприйняття пристосувань, а також їхнього впливу на успішність у навчанні. Результати показали, що учні були належним чином залучені та вважали інструменти корисними, особливо – функції читання вголос, контрастності тексту (з відмінностями у використанні інструментів та сприйнятій корисності для різних потреб). Експерти наголошують, що учні з особливими освітніми потребами можуть змістовно брати участь у PISA, якщо забезпечується їхній доступ до відповідних пристосувань.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/4QvyZ, https://qrpage.net/qr/oNoathttps://doi.org/10.1787/256c6e12-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інклюзивність  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_Інноваторам_новини

Опубліковано:

2025-08-29
Share
СЕРВІС TURNITIN

СЕРВІС TURNITIN

Sorry, this entry is only available in Українська. Turnitin являє собою американський сервіс аналізу академічних текстів, створений для всебічної підтримки академічної доброчесності.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Turnitin являє собою американський сервіс аналізу академічних текстів, створений для всебічної підтримки академічної доброчесності.

З 1998 року він надає освітянам послуги з  ідентифікації запозичень для задоволення потреб викладачів і студентів. Сервіс побудований  на сучасних технологічних і програмних рішеннях, а також використовує велику базу даних наукового контенту. Інструменти Turnitin сертифіковані за стандартом LTI та легко інтегруються з понад 100 освітніми платформами, системами управління навчанням, сервісами «єдиного входу» тощо.  Користувачам надається цілодобова технічна підтримка. Також на порталі публікуються спеціально створені освітні ресурси для забезпечення «людиноорієнтованого» використання усіх можливостей сервісу, інструментів та  ШІ для зменшення навантаження викладачів та підтримки студентів у їхньому прагненні етичного навчання. Оцінювання подібності текстів забезпечує надійна програма, доповнена можливістю виявлення текстів, згенерованих або перефразованих ШІ. Інтерфейс сервісу представлений багатьма мовами, у т.ч. англійською, іспанською, португальською, німецькою, французькою, італійською, японською, китайською, корейською, турецькою, арабською. Є можливість автоматизації процесу оцінювання, спрощення адміністративних процедур, організації зворотного зв’язку, налагодження системної аналітики результатів. Здійснюється перевірка на наявність ШІ-текстів з визначенням оригінальності стилю, рерайтингу тощо. Належним чином забезпечується конфіденційність даних, яка побудована з урахуванням  світових та національних стандартів (сертифікат SOC-2 щодо конфіденційності).  Окремим напрямком підтримки викладачів і студентів від Turnitin  є належне інформування про засоби підтримки академічної доброчесності, види академічних порушень та засоби сприяння етичній перевірці (на сайті є відповідні інструкції та «Керівництво з відповідального використання штучного інтелекту»). Інструмент Turnitin Clarity надає викладачам уявлення про розвиток навичок академічного письма студентів, щоб підтримати навчання. Компанія здійснює необхідні заходи для зменшення ризиків, які штучний інтелект створює для академічної доброчесності та репутації наукової чи освітньої установи, одночасно підтримуючи відповідальне використання ШІ.

Детальніше: https://www.turnitin.com/why-turnitin/, https://www.turnitin.com/, https://qrpage.net/qr/ju1ff, https://qrpage.net/qr/6z0Rz, https://qrpage.net/qr/32Lp4

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-08-29
Share
ПОРАДИ ЩОДО СТВОРЕННЯ Й ПІДТРИМКИ ЕКОЛОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

ПОРАДИ ЩОДО СТВОРЕННЯ Й ПІДТРИМКИ ЕКОЛОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Більш екологічне майбутнє вищої освіти».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Більш екологічне майбутнє вищої освіти».

У ній зібрані поради щодо мотивації у справі створення більш екологічних університетів. Стале майбутнє залежить від передових світових інновацій, сміливих досліджень, освіти, взаємодії з громадськістю та обміну знаннями між вченими та промисловістю. За  розумно організованого підходу університети можуть забезпечити всі ці елементи, якщо створять належні умови для педагогів та здобувачів освіти для фокусування на кліматичних цілях. Тематична підбірка ТНЕ пропонує рекомендації для світової вищої освіти щодо створення більш екологічних інститутів, досліджень і викладання. Ресурси охоплюють практичні дії з просування сталого розвитку  –  від впровадження ЦСР у навчальні курси та програми,  до скорочення відходів у кампусах та виховання наступного покоління лідерів у галузі охорони навколишнього середовища. Доступний для ознайомлення ресурс наразі містить двадцять дві статті, присвячені актуальним питанням використання Цілей сталого розвитку для сприяння інноваціям; критичним підходам до включення ЦСР до навчальних програм; подоланню розриву в обізнаності щодо ЦСР;  п’ятиетапній структурі інтеграції сталого розвитку у вищу освіту; упровадженню Цілей сталого розвитку у навчальні програми за допомогою міждисциплінарного підходу;  підготовці студентів університетів до лідерства у вирішенні проблеми зміни клімату;  залученню студентських голосів до ініціатив «зеленого» кампусу;  спільної роботі зі студентами для розроблення стандартів освіти у галузі сталого розвитку;  підтримці екологічного ШІ;  створенню «зеленого» кампусу тощо.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/gyIxc

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2025-08-28
Share
ОНОВЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ОНОВЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство освіти і науки України інформує, що Кабінет Міністрів України схвалив  законопроєкт  «Про підтримку та розвиток інноваційної діяльності».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство освіти і науки України інформує, що Кабінет Міністрів України схвалив  законопроєкт  «Про підтримку та розвиток інноваційної діяльності».

Очікується, що його прийняття дозволить створити сучасні механізми підтримки науки й бізнесу, ліквідувати зайву бюрократію та запровадити нову інституційну структуру управління у сфері інновацій. Йдеться про комплексне оновлення інноваційної політики в частині інструментів підтримки (гранти, інноваційні ваучери, державне замовлення, пільгове кредитування (повне чи часткове безвідсоткове, компенсація відсотків до 50%), державно-приватне партнерство, фінансування R&D); зняття бюрократичних бар’єрів завдяки скасуванню обов’язкової експертизи та реєстрації інноваційних проєктів; визначення цілей державної політики для підвищення конкурентоспроможності економіки, розвитку стартап-екосистем, підтримки науки та бізнесу; розмежування повноважень між МОН, Мінекономіки, Мінцифри, МОЗ, Міноборони та іншими ЦОВВ. Будуть створені відповідні стимули для бізнесу – фінансові інструменти для зменшення ризиків, створення гарантованого попиту через державно-приватне партнерство, розвиток інноваційної інфраструктури. Розробники документу наголошують, що за рахунок запропонованих змін збільшиться кількість інноваційно активних підприємств і обсяг виробленої інноваційної продукції; посилиться взаємодія науки й бізнесу, зокрема завдяки новим методам державної підтримки та ефективній інноваційній інфраструктурі; буде створено цілісний комплекс інструментів та механізмів для відновлення економіки на основі сучасних, екологічно чистих, енерго- та ресурсоефективних технологій; це стане фундаментом для розвитку наукомістких стартапів та інноваційних екосистем, інтегрованих у європейський і світовий простір. Законопроєкт підготовлений у межах стратегії WINWIN 2030, що охоплює розвиток стартап-шкіл, наукових парків, ініціативи Science.City та нових механізмів фінансування, щоб об’єднати науку, бізнес і державу в єдину інноваційну систему.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/0uarN, https://winwin.gov.ua/, https://qrpage.net/qr/NTvUq

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_Інноваторам_новини 

2025-08-28
Share
ОЕСР: ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ БЕЗПЕРЕРВНИМ ДЛЯ ВСІХ 

ОЕСР: ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ БЕЗПЕРЕРВНИМ ДЛЯ ВСІХ 

Sorry, this entry is only available in Українська. У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття Андреаса Шлейхера «Як зробити навчання безперервним для всіх».

Sorry, this entry is only available in Українська.

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття Андреаса Шлейхера «Як зробити навчання безперервним для всіх».

У ній зазначається, що у світі, який швидко змінюється, навчання упродовж життя стало ключем до збереження актуальності набутих знань і навичок.  Воно дає людям змогу відповідати новим вимогам роботодавців, змінювати роботу та повноцінно брати участь у житті суспільства. Саме тому експерти ОЕСР зосереджують свою увагу на питаннях мобільності кваліфікованих кадрів та забезпечення навчання упродовж життя. Важливо, щоб кожен дорослий мав можливість продовжувати навчання, однак у країнах ОЕСР та за їх межами участь у навчанні стагнує й залишається дуже нерівною. Виявляється, що дорослі з нижчим рівнем освіти та доходу найменш схильні брати участь у такому навчанні. Але за допомогою відповідної політики можна побудувати ефективні системи навчання дорослих. Андреас Шлейхер систематизує основні проблеми розвитку систем навчання упродовж життя у світі та пропонує огляд засобів й інструментів їх вирішення. Серед проблем особливо гострими є застій та нерівна участь. Якщо навчання дорослих залишатиметься привілеєм небагатьох (40% дорослих щороку беруть участь у формальному або неформальному навчанні), то соціальна нерівність поглиблюватиметься, а економіка відчуватиме нестачу критично важливих навичок. Головна причина, яку дорослі називають для відмови від навчання – брак часу. Щоб вирішити цю проблему, деякі країни надали працівникам захищений час для навчання. Наприклад, Швеція дозволяє працівникам середньої ланки пройти до 44 тижнів оплачуваної освіти упродовж кар’єри для перепідготовки. Ще однією перешкодою навчання є його  вартість. Для підтримки перекваліфікації у Франції Служба кадрів надає працівникам щорічну допомогу на навчання, яку вони можуть використовувати для визначених курсів. Ще одна проблема – маргіналізація: ті, хто найбільше потребує навчання, часто його не отримують. За останнє десятиліття розрив в участі серед малозабезпечених груп загалом зменшився, але щоб змінити курс на цілеспрямоване навчання, доступ до нього має бути інклюзивним. Це означає пропонування гнучких, локальних варіантів та усунення практичних і мотиваційних бар’єрів. Одним із прикладів вирішення цієї проблеми є норвезька ініціатива Skills Plus, яка просуває базову грамотність, математику та цифрове навчання на робочих місцях. Основний посил – «Короткострокові курси, довгострокові шляхи». Сьогоднішній освітній ландшафт дедалі більше наповнений короткостроковими курсами та мікросертифікатами. Один із способів підтримки навчання – офіційне визнання мікроакредитацій та їхня інтеграція у національні рамки кваліфікацій. Так, у Новій Зеландії діє система, яка дозволяє ураховувати короткострокові курси при отриманні більших кваліфікацій, отже умовний тижневий курс навчання може стати важливим кроком до отримання повної кваліфікації. Очевидно, що інвестування у навчання упродовж життя – це не просто економічна необхідність, а й соціальний імператив. Політикам необхідно зробити навчання дорослих центральним елементом порядку денного освіти та забезпечити його доступність для всіх. Нагородою стане більш кваліфіковане, інклюзивне та адаптивне суспільство.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/7okrD, https://g20.org/track/education/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інклюзивність  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-08-28
Share
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Sorry, this entry is only available in Українська. Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.

Детальніше: http://www.ukrbook.net/https://qrpage.net/qr/lO5Xh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2025-08-27
Share
ОЕСР: РОБОТА САМОЗАЙНЯТИХ У ЄВРОПІ

ОЕСР: РОБОТА САМОЗАЙНЯТИХ У ЄВРОПІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  робочій документ «Якість роботи самозайнятих осіб у Європі» із серії «Документи ОЕСР щодо МСП та підприємництва».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  робочій документ «Якість роботи самозайнятих осіб у Європі» із серії «Документи ОЕСР щодо МСП та підприємництва».

У ньому аналізуються основні тенденції у сфері самозайнятості на основі даних 28 європейських країн за період з 1995 по 2021 рік, зібраних під час відповідного опитування щодо умов праці, сприйняття працівниками різних аспектів ключових вимірів «Рамки якості робочих місць ОЕСР» (заробіток, безпека ринку праці та якість робочого середовища). Встановлено, що самозайняті особи загалом мають дещо гірший рівень якості роботи, ніж наймані працівники. Показники соціального середовища та робочої автономії для самозайнятих осіб останнім часом дещо покращилися, тоді як умови охорони здоров’я та безпеки погіршилися, а тиск – збільшився. Розриви в якості роботи між самозайнятими та найманими працівниками незначним чином зменшилися, але розбіжності в гарантіях зайнятості та фінансовому благополуччі збільшилися. Існує зв’язок між якістю підприємницького середовища та якістю роботи самозайнятих осіб, – отже політики мають зосередити свої зусилля на покращенні якості самозайнятості за допомогою адаптованої політики підтримки підприємництва, спрямованої на загальне та суттєве покращення бізнес-середовища.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/QbQpk, https://qrpage.net/qr/BQV1thttps://doi.org/10.1787/646e6778-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини  #НРАТ_Інноваторам_новини 

2025-08-27
Share
ПОМИЛКОВІ УЯВЛЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ПОМИЛКОВІ УЯВЛЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хелен Пакер  «Опитування показало, що громадськість сильно переоцінює рівень «жалю про закінчення вишу»».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хелен Пакер  «Опитування показало, що громадськість сильно переоцінює рівень «жалю про закінчення вишу»».

У ній обговорюються результати нового дослідження Інституту політики при Королівському коледжі Лондона та Інституту політики вищої освіти, яке вивчало суспільні уявлення про значимість вищої освіти. За його даними, по факту менше випускників шкодують про вступ до університету, ніж прийнято вважати, також громадськість ставиться до університетів більш прихильно, ніж люди собі уявляють.  В опитуванні взяли участь понад 2 тис. осіб, які висловились, що 40 % випускників не вступили б до університету, якби заздалегідь точно оцінювати значення вищої освіти, але фактична частка тих, хто висловлює жаль про набуте навчання – лише 8 %. Випускники  також  менше стурбовані «освітніми» боргами, ніж прийнято вважати: про те, що борги негативно вплинули на життя вважали 49%, а реально такі оцінки надали лише 16% респондентів.  Більшість людей знають, що англійські студенти беруть багато кредитів, вони недооцінюють їх розмір десь на 10 тис. фунтів стерлінгів (в середньому 53 тис. фунтів стерлінгів).  Виявлено помилкові уявлення про надбавку за вищу освіту (суму, яку заробляють ті, хто закінчив університет, у порівнянні зі своїми однолітками, які цього не зробили). Більшість людей висловились, що плата за навчання зростала швидше за інфляцію з 2012 року, хоча насправді це не так. Люди недооцінюють частку іммігрантів за навчальними візами, не мають достеменного уявлення про те, що роблять іноземні студенти через три роки після закінчення навчання (найпопулярнішою відповіддю було те, що вони залишилися у Великій Британії працювати, хоча насправді більшість виїхала). «Люди, очевидно, не приділяють сектору вищої освіти стільки уваги, скільки ми», – заявив виданню Times Higher Education Боббі Даффі, директор Інституту політики. Насправді вони сприймають інформацію від ЗМІ, від політиків. Однак враження, що люди негативно ставляться до університетів, – навіть якщо це неправда, буде «визначати пріоритети і реакцію» політиків, які прагнуть отримати голоси виборців, додав Даффі. 

Детальніше: https://qrpage.net/qr/yYNoV

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2025-08-26
Share
ЗАПУСК РОБОТОТЕХНІЧНИХ ЛАБОРАТОРІЙ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

ЗАПУСК РОБОТОТЕХНІЧНИХ ЛАБОРАТОРІЙ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Sorry, this entry is only available in Українська. Асоціація робототехніки та автоматизованих систем, Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство освіти і науки України, Ukraine-Moldova American Enterprise Fund, Ajax Systems та Deus RoboticsПроєкт RoboLab оголосили про старт прийому  заявок від університетів, які прагнуть долучитись до створення роботизованих рішень та перевірки власних ідей у першій київській лабораторії RoboLab.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Асоціація робототехніки та автоматизованих систем, Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство освіти і науки України, Ukraine-Moldova American Enterprise Fund, Ajax Systems та Deus RoboticsПроєкт RoboLab оголосили про старт прийому  заявок від університетів, які прагнуть долучитись до створення роботизованих рішень та перевірки власних ідей у першій київській лабораторії RoboLab.

Йдеться про лабораторію з робототехніки на 30 робочих місць зі спеціалізованим обладнанням та комплектами мехатроніки, програмним забезпеченням для 3D-моделювання та проєктування, роботизованими платформами та інструментами зі штучним інтелектом. Взяти участь у відборі можуть взяти ЗВО, які мають освітні програми за спеціальностями «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» або суміжними, кваліфікованих викладачів, мотивованих студентів і базову інфраструктуру для інженерних експериментів. Заявку на участь у конкурсному відборі можна подати до 14 вересня 2025 року.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/03Yu7, https://qrpage.net/qr/Ou957https://cutt.ly/vrJPhmBj, https://cutt.ly/zrJPkYUA

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2025-08-26
Share