Search results found:

posts - 5417

pages - 542

ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ РОБОТИ З АКАДЕМІЧНИМИ ТЕКСТАМИ

ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ РОБОТИ З АКАДЕМІЧНИМИ ТЕКСТАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Брук Шукс «Не заміна, а покращення: використання ChatGPT для академічного тексту».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Брук Шукс «Не заміна, а покращення: використання ChatGPT для академічного тексту».
У ній наголошується, що як сам по собі генеративний штучний інтелект, так і питання його використання в академічній сфері, стали найбільш обговорюваною у вищій освіті темою. Немає сенсу заперечувати достоїнства ШІ та його зручність у роботі з текстами. Ця технологія дозволяє покращити та прискорити процес письма, якщо застосовувати її конструктивно, позитивно й відповідально. Академічний текст, написаний автором, що не має достатнього досвіду, може бути напруженим і заплутаним, особливо це проявляється у юриспруденції, медицині, безпеці та економіці. На адаптацію до різних стилів, зміну структури та урахування вимог видавця зазвичай витрачається багато часу. А із ChatGPT цей процес можна прискорити й одночасно покращати результати. У своїй роботі Брук використала декілька стратегій для удосконалення академічних статей. Вона радить ставити короткі запитання, визначати основні моменти й робити на них акцент, звертатись до ШІ за допомогою у структуруванні матеріалу, переписувати зі ШІ текст для більш чіткого вираження ідей, формувати ключові слова, перевіряти граматику. Разом із тим, не можна покладатися на ChatGPT при створенні списку посилань. Автор нагадує, що усі результати роботи із застосуванням ШІ потрібно ретельно перевіряти та прагнути отримувати конструктивний зворотний зв'язок від колег.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-27
Share
ОНЛАЙН-КУРСИ ВІД СТЕНДФОРДУ

ОНЛАЙН-КУРСИ ВІД СТЕНДФОРДУ

Стенфордський університет представляє у відкритому доступі безкоштовні масові онлайн-курси для покращення знань, набуття нових навичок, розширення освітніх горизонтів, професійного розвитку та навчання упродовж життя.

Стенфордський університет представляє у відкритому доступі безкоштовні масові онлайн-курси для покращення знань, набуття нових навичок, розширення освітніх горизонтів, професійного розвитку та навчання упродовж життя.
До них можна долучитись на платформі edX у спеціальному розділі «Stanford Online». Наразі доступні курси із різної тематики і галузей знань, зокрема: Комп'ютерні науки, Реляційні бази даних і SQL, Статистичне навчання, Алгоритми: проектування та аналіз, Основи R-програмування, Квантова механіка для вчених, Мова, доказ і логіка, Бази даних: розширені теми з SQL, Бази даних: моделювання та теорія, Майнінг масивних наборів даних, Вступ до управління ймовірністю, Алгоритми: проектування та аналіз, Основи програмної стратегії та оцінки, Термодинаміка та фазові рівноваги, Семантика логіки першого порядку, Вступ до підходу проекту природного капіталу, Бази даних: напівструктуровані дані, Співпраця з громадськістю та пацієнтами в медичних дослідженнях, Квантова механіка для вчених, Вступ до комунікації в галузі охорони здоров'я та інші.
Детальніше: https://is.gd/8ZPo5J
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн
2023-07-27
Share
ЛІДЕРСТВО ДЛЯ ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

ЛІДЕРСТВО ДЛЯ ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Українська академія лідерства та Університет Уоріка за підтримки МОН, Мінцифри, Western NIS Enterprise Fund оголосили набір на міжнародну програму «Лідерство задля освітніх трансформацій».

Українська академія лідерства та Університет Уоріка за підтримки МОН, Мінцифри, Western NIS Enterprise Fund оголосили набір на міжнародну програму «Лідерство задля освітніх трансформацій».
Метою програми є надання інституційної підтримки провідним українським освітнім організаціям і командам шляхом обміну знаннями, наставництва та поширення найкращих британських освітніх практик та успішних історій української освітньої системи. Учасники програми візьмуть участь у літній школі в кампусі Університету Уоріка (8–15 вересня 2023 року), навчальному модулі у кампусі Університету Уоріка (12-16 днів у Великій Британії упродовж року), сесії з підготовки та презентації спільного з ментором проєкту (вирішення практичного кейсу з контексту учасника). Навчання триватиме з вересня 2023 року до серпня 2024 року. Претенденти повинні мати вищу освіту, добре володіти англійською мовою, а їх поточна професійна або громадська діяльність має бути зосереджена у сфері освіти та/або роботи з молоддю. Організатори забезпечують проведення навчальної програми та оплачують проїзд, проживання і харчування. Заявку на участь можна подати до 31 липня 2023 року.
Фото: організатори
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-27
Share
УПРАВЛІННЯ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ

УПРАВЛІННЯ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ

У блозі OpenAI опубліковано повідомлення «Просування управління ШІ».

У блозі OpenAI опубліковано повідомлення «Просування управління ШІ».
У ньому міститься інформація, що OpenAI та інші провідні компанії – Amazon, Anthropic, Google, Inflection, Meta, Microsoft, – беруть на себе добровільні зобов’язання із посилення безпеки, захисту та надійності технологій штучного інтелекту. Таких зобов'язань вісім і вони стосуються питань безпеки та довіри. Зокрема, проголошено прихильність до внутрішнього та зовнішнього об'єднання моделей або систем для запобігання неправомірного використання, соціальних ризиків та проблем національної безпеки, таких як біологічна, кібербезпека та інші галузі безпеки. Компанії працюватимуть над обміном інформацією про ризики довіри та безпеки, спроби обійти заходи безпеки. Вони інвестуватимуть у кібербезпеку та захист від інсайдерських загроз, щоб захистити пропрієтарні та невипущені моделі. Ними всіляко підтримуватиметься мотивоване стороннє виявлення та повідомлення про проблеми і вразливості. Планується розробити й упровадити механізми, що дозволять користувачам зрозуміти, чи створено аудіо- або візуальний контент за допомогою ШІ, включаючи застосування водяних знаків. Громадськість буде поінформована про можливості моделей або систем, обмеження та області належного чи неналежного використання, включно із обговоренням соціальних ризиків, таких як вплив на справедливість та упередженість. Пріоритетна увага буде приділена дослідженням соціальних ризиків, пов'язаних із системами ШІ, у тому числі щодо запобігання шкідливим упередженням, дискримінації та захисту конфіденційності. Планується розробляти і впроваджувати передові системи штучного інтелекту, щоб допомогти у вирішенні нагальних проблем.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-27
Share
ОЕСР: ТРУДОВА ТА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ

ОЕСР: ТРУДОВА ТА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Трудова та соціальна політика для зеленого переходу: концептуальна основа» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Трудова та соціальна політика для зеленого переходу: концептуальна основа» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальних питань, зайнятості та міграції».
У ньому наголошується, що підвищення глобальної температури та поширення екстремальних погодних явищ дедалі частіше ставлять питання зміни клімату у центр політичних дебатів. Відповідно багато країн реалізують свої політичні та економічні заходи з огляду на необхідність включення екологічної складової, у т.ч. – у рамках політики зайнятості. Зелений перехід, як перехід до нульових викидів парникових газів, передбачає, що темпи перетворень і, зокрема, скорочення викидів мають бути суттєво прискорені. У залежності від того, як саме здійснюються такі перетворення, вони можуть мати значні економічні та перерозподільні наслідки, оскільки взаємодіють з іншими змінами, такими як цифровізація, старіння населення та глобалізація. У документі пропонується концептуальна основа аналізу впливу зміни клімату та заходи щодо його пом'якшення на ринку праці, міграційних потоків і здоров'я. Описані ймовірні наслідки зміни клімату та політики пом'якшення наслідків для робочих місць, які відбиваються на кількості та структурі зайнятих, потребах у навичках, розподілі доходів, житловій сфері, охороні здоров'я та міграції. Розглядаються політичні інструменти, здатні прискорити процес зеленого переходу та пом'якшити наслідки для здоров'я, доходів і зайнятості.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-27
Share
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ КВЕСТІВ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ

ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ КВЕСТІВ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Монтегю-Кернса «Ви прокидаєтеся в замкненій кімнаті.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Монтегю-Кернса «Ви прокидаєтеся в замкненій кімнаті.
.. Використання цифрових квестів для залучення учнів». Наголошується, що навчання на основі ігор може підвищити мотивацію до навчання та розвинути такі навички, як критичне мислення, робота у команді та розв'язання проблем. На власному досвіді автор упевнився, що педагогічний консерватизм викладання юридичної дисципліни призвів до безликого, нудного та незв'язного навчання студентів, яке не відповідає сучасним підходам в освіті. Запровадженню ситуативного та експериментального навчання перешкоджає опір з боку органів з акредитації, обмеження у розкладі, інституційна інерція. Навчання на основі ігор (GBL) – це інноваційний педагогічний підхід до активного навчання, який використовує ігри для надання предметного контенту та досягнення ключових результатів навчання. GBL привернуло увагу викладачів-юристів завдяки здатності залучати та мотивувати учнів, сприяти їх творчості, полегшувати збереження та передачу знань, розвивати навички прийняття рішень. Стівен розглядає квест-кімнату в якості імерсивної гри, де учасники спільно розв'язують головоломки і долають труднощі продовж обмеженого часу. Чи можна використовувати цифрові квести для викладання права? Яку цінність цифровий квест може привнести у навчання? Як спроектувати освітній квест, використати його для оцінювання? На ці та інші питання відповідає автор статті, виходячи з власного досвіду та проведених досліджень. Він наголошує, що використання можливостей GBL дозволяє створювати більш динамічний та ефективний навчальний процес.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики
2023-07-26
Share
ДОДАТОК CHATGPT ДЛЯ ANDROID

ДОДАТОК CHATGPT ДЛЯ ANDROID

OpenAI оголосила про майбутній випуск безкоштовного офіційного додатку ChatGPT для Android, який буде повністю повторювати можливості веб-версії чат-боту.

OpenAI оголосила про майбутній випуск безкоштовного офіційного додатку ChatGPT для Android, який буде повністю повторювати можливості веб-версії чат-боту.
Компанія опублікувала відповідну інформацію у блозі та надала посилання для здійснення попереднього замовлення у Google Play. Це – наступний крок після виводу на ринок аналогічного додатку на iOS. Донедавна у Google Play були доступні лише неофіційні користувацькі клієнти ChatGPT із вбудованою рекламою. Для роботи з додатком ChatGPT для Android необхідний акаунт на платформі OpenAI, – застосунок буде синхронізуватися з веб-версією так, що доступ до збережених чатів можна було отримати з будь-якого мобільного пристрою. Користувачі преміальної підписки ChatGPT Plus отримають ексклюзивний доступ до моделі GPT-4, ранній доступ до нових функцій і високу швидкодію.
Фото: OpenAI
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
2023-07-26
Share
ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ДЛЯ МСП: ДОСВІД ЄС

ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ДЛЯ МСП: ДОСВІД ЄС

ІР офіс пропонує ознайомитись зі звітом EUIPO щодо впровадження інновацій, отримання фінансової вигоди від реєстрації ОПІВ та способів охорони інтелектуальної власності МСП Європейського Союзу.

ІР офіс пропонує ознайомитись зі звітом EUIPO щодо впровадження інновацій, отримання фінансової вигоди від реєстрації ОПІВ та способів охорони інтелектуальної власності МСП Європейського Союзу.
Рівень інноваційності малих і середніх підприємств є ключовим показником для формування політики охорони інтелектуальної власності. Це пояснюється тим, що чим вищий рівень інновацій, тим більшою є потреба в тому, щоб підприємства малого і середнього бізнесу мали доступ до ефективних засобів захисту своєї інтелектуальної власності. Як свідчить статистика, упродовж останніх трьох років 60% МСП країн ЄС упровадили інновації, з них 77% мали зареєстровані права інтелектуальної власності. МСП обирають різні способи охорони інтелектуальної власності: 75% використовували для цього інтернет-домен, 62% – конфіденційність, 61% – торгові назви, тоді як патенти використовують лише 19%. Як правило, європейські МСП реєструють свої права інтелектуальної власності, щоб запобігти копіюванню їхніх рішень, продуктів та послуг іншими особами (66%), а також задля підвищення цінності компанії (65%) і збільшення її вартості та іміджу (65%), для визначення обсягу захисту прав ІВ (63%). До переваг реєстрації прав інтелектуальної власності належать: покращення репутації та іміджу (60%); забезпечення кращого захисту прав інтелектуальної власності (58%); покращення довгострокової перспективи бізнесу (48%). 45% МСП, які володіють зареєстрованими правами інтелектуальної власності, спробували комерціалізувати свою інтелектуальну власність та отримали фінансову вигоду від інтелектуальних активів безпосередньо шляхом продажу чи ліцензування. Більше третини МСП, які володіють зареєстрованими правами інтелектуальної власності, успішно досягли фінансової вигоди саме завдяки тому, що вони здійснили охорону ІВ.
Фото: ІР офіс
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-07-26
Share
ОЕСР: СТАЛЕ ЗРОСТАННЯ КОСМІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: СТАЛЕ ЗРОСТАННЯ КОСМІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала результати дослідження «Використання «нового простору» для сталого зростання космічної економіки», підготовленого директоратом з питань науки, технологій та інновацій.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала результати дослідження «Використання «нового простору» для сталого зростання космічної економіки», підготовленого директоратом з питань науки, технологій та інновацій.
Наголошується, що «новий простір» характеризується появою нових комерційних гравців, які привносять передові методи ведення бізнесу і методи фінансування космічної діяльності, забезпечує революційні інновації та більш широкий доступ до космосу. Але є причини для занепокоєння сучасним станом: активна діяльність у космосі призвела до більш інтенсивного використання орбітального середовища, збільшення заторів і появи великої кількості космічного сміття. У цьому документі G20 розглядається формування екосистеми «нової простору» за останні 15 років, її вплив на космос та суспільство, а також роль урядів у забезпеченні сталого зростання. У документі наводиться визначення «нового простору» та показані напрямки діяльності, що мають забезпечити цілеспрямоване реагування, пропонуються варіанти політики для вирішення наявних проблем.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-26
Share
ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Міріам Ферт «Що потрібно і чого не можна робити під час дуального навчання: підтримка викладачів закладів вищої освіти».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Міріам Ферт «Що потрібно і чого не можна робити під час дуального навчання: підтримка викладачів закладів вищої освіти».
Наголошується, що дуальна форма навчання, коли лектори проводять заняття зі студентами, присутніми особисто та онлайн, потребує ретельного планування для організації ефективної роботи. Змішаний підхід стає дедалі важливішим: «Студенти хочуть змішаного навчання, але нам ще належить пройти довгий шлях», говорить президент Universities UK Стів Вест. Гнучкий підхід до навчання має передбачати й підтримку викладачів, допомогу їм у вигляді добре продуманих ресурсів та інструментів, що в решті-решт покращує навчальне середовище. Це охоплює все: від вивчення того, як цифрові матеріали можуть поліпшити навчання в кампусі, до того, як можна розробляти навчальні програми й підтримувати педагогічні знання. При подвійному навчанні може бути складно забезпечити учням, які приєднуються онлайн, рівний досвід порівняно з тими, хто навчається очно у кампусі. Міріам надає поради для підтримки підготовки викладачів до занять синхронного подвійного навчання, ґрунтуючись на особистому досвіді. Зокрема: дайте зрозуміти учням, якщо це ваш перший досвід подвійного навчання; використовуйте подвійне навчання для семінарів у малих групах; надавайте учням рекомендації та підтримку щодо технологій, які вони використовують; повідомте учням про подвійну систему навчання заздалегідь; підготуйте заходи, під час яких обговорення у невеликих групах можуть бути об'єднані в єдиний онлайн-простір або репозиторій; майте план на випадок непередбачуваних обставин, якщо технологія вийде з ладу. Також автор наводить поради стосовно того, що не можна робити під час змішаного навчання.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-25
Share