Search results found:

posts - 5321

pages - 533

ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ПІД ЧАС «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ПІД ЧАС «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Заблукали у «зеленому переході»? Вимірювання та факти» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Заблукали у «зеленому переході»? Вимірювання та факти» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР». 

Наголошується, що «озеленення» економіки тягне за собою скорочення робочих місць у високозабруднюючих видах економічної діяльності та розширення робочих місць в екологічно чистих видах діяльності. Мінімізація відповідних витрат під час «зеленого переходу» має вирішальне значення для прискорення процесу декарбонізації. Дані про зайнятість і робочі місця європейських країн засвідчцють, що частка «зелених» і високозабруднювальних робочих місць залишалась стабільною у період з 2009 до 2019 року і вказують на те, що поки не відбувся «зелений перехід» на ринку праці. Разом із тим, «зелені» та високозабруднювальні робочі місця нерівномірно розподілені за соціально-економічними групами: «зелені» робочі місця пов’язані з вищим рівнем освіти, а робочі місця з високим рівнем забруднення довкілля зосереджені у сільській місцевості. Отже, для підтримки ефективного та інклюзивного «зеленого переходу» на ринку праці в умовах екологізації економіки необхідна добре продумана та цілеспрямована політика. Вона має передбачати мінімізацію наслідків для переміщених працівників, допомогу у підвищенні кваліфікації та перекваліфікації, підтримку відповідності між працівниками й робочими місцями, що користуються підвищеним попитом.

Детальніше: http://surl.li/topby, http://surl.li/topci, https://doi.org/10.1787/dce1d5fe-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-13
Share
ЯК ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЯК ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Поради щодо вирішення проблем, пов’язаних із вищою освітою».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Поради щодо вирішення проблем, пов’язаних із вищою освітою».

Вона містить поради для різних категорій зацікавлених сторін – дослідників, робота яких піддається суворій експертизі; викладачів, що розробляють навчальні програми в умовах цифрового середовища, яке постійно змінюється; фахівців, робота яких полягає у пошуку нових способів спілкування зі студентами. Шістнадцять статей, доступних для ознайомлення, стосуються академічних ризиків, відношення до критики, побудови стратегії та розвитку академічної кар’єри, рефлексивної практики, забезпечення балансу між роботою та особистим життям, збереження психічного здоров’я тощо.

Детальніше: http://surl.li/tnvzy

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-10
Share
ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ «ІНКЛЮЗИВНА МОЛОДІЖНА РОБОТА»

ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ «ІНКЛЮЗИВНА МОЛОДІЖНА РОБОТА»

На порталі «ДіяОсвіта» доступний новий освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота», орієнтований на працівників молодіжних просторів – місць, де можна безоплатно, цікаво й змістовно провести час (відвідати лекцію, завітати на показ фільму чи пограти в настільні ігри). 

На порталі «ДіяОсвіта» доступний новий освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота», орієнтований на працівників молодіжних просторів – місць, де можна безоплатно, цікаво й змістовно провести час (відвідати лекцію, завітати на показ фільму чи пограти в настільні ігри). 

Серіал навчає інклюзивності та надає поради щодо взаємодії з різними молодіжними групами, він поєднує теорію, практичні інструменти та цікаві рішення щодо розроблення сценаріїв молодіжної роботи. У рамках 13-ти серій розглядаються права та можливості молоді; інклюзивний підхід у роботі з людьми; організація онлайн-заходів тощо. Серіал створений з ініціативи Мінцифри за підтримки Міністерства молоді та спорту України з фінансуванням UNFPA і Фонду ООН у галузі народонаселення.

Детальніше: http://surl.li/tnwri, http://surl.li/tnwsg

Фото: Дія.Освіта

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність

2024-05-10
Share
ОЕСР: РАМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ

ОЕСР: РАМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Рамки навчального плану та візуалізації за межами національних рамок: узгодженість з ОЕСР Learning Compass 2030» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Рамки навчального плану та візуалізації за межами національних рамок: узгодженість з ОЕСР Learning Compass 2030» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Документ продовжує обговорення, розпочате у 2021 році публікацією «Національні або регіональні рамки навчального плану та візуалізації». У ньому представлено добірку отриманих від різних країн та проаналізованих експертами ОЕСР структур навчальних програм, основних компетенцій і стратегічних схем, які узгоджуються з «OECD Learning Framework – OECD Learning Compass 2030».

Детальніше: http://surl.li/togqw, http://surl.li/togrk, https://doi.org/10.1787/2a4bdce6-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-10
Share
НАЦІОНАЛЬНА ПРЕМІЯ «ЗА ВНЕСОК У РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА»

НАЦІОНАЛЬНА ПРЕМІЯ «ЗА ВНЕСОК У РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА»

Міністерство економіки України, Міністерство цифрової трансформації України, а також Офіс з розвитку підприємництва та експорту оголосили про старт відбору претендентів на отримання премії за внесок у розвиток підприємництва – Ukrainian Enterprise Promotion Awards (UEPA).

Міністерство економіки України, Міністерство цифрової трансформації України, а також Офіс з розвитку підприємництва та експорту оголосили про старт відбору претендентів на отримання премії за внесок у розвиток підприємництва – Ukrainian Enterprise Promotion Awards (UEPA).

Ця премія фактично є національним етапом відбору кандидатів на участь у європейській премії European Enterprise Promotion Awards (EEPA). Вона присуджується ініціативам з підтримки розвитку українського малого і середнього підприємництва на національному, регіональному та місцевому рівнях. Основні номінації цього року: сприяння підприємницькому духу; інвестування в підприємницькі навички; підтримка цифрових технологій; покращення бізнес-середовища та підтримка інтернаціоналізації бізнесу; підтримка сталої трансформації; відповідальне та інклюзивне підприємництво. Критерії відбору претендентів: оригінальність та реалістичність ініціатив; вплив на місцеву економіку; покращення відносин з місцевими зацікавленими сторонами; можливість масштабування проєкту за кордоном. Заявку на участь можна подати до 30 червня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/tnukw, http://surl.li/tnulm,

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-05-09
Share
ОЕСР: ОНОВЛЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ОНОВЛЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила інформаційний матеріал «ОЕСР оновлює Принципи штучного інтелекту, щоб обути в курсі стрімкого технологічного розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила інформаційний матеріал «ОЕСР оновлює Принципи штучного інтелекту, щоб обути в курсі стрімкого технологічного розвитку».

У ньому повідомляється, що Рада міністрів ОЕСР на засіданні 5 березня 2024 року прийняла зміни до «Принципів ОЕСР щодо штучного інтелекту», які є відповіддю на новітні розробки у технологіях штучного інтелекту, зокрема – на появу штучного інтелекту загального призначення та генеративного штучного інтелекту. Оновлені принципи стосуються таких викликів, пов’язаних зі штучним інтелектом, як конфіденційність, права інтелектуальної власності, безпека та цілісність інформації. Вони фактично створюють політичні рамки для усунення ризиків штучного інтелекту та можуть слугувати основою для формування політики щодо ШІ. Як перший міжурядовий стандарт стосовно ШІ, вони націлені на вирішення проблем безпеки, оскільки системи штучного інтелекту несуть ризик завдати суттєвої шкоди суспільству, отже необхідні надійні механізми та запобіжні заходи для їх налаштування та/або виведення з експлуатації (протидія дезінформації, необхідність збереження цілісності інформації, відповідальна ділова поведінка упродовж усього життєвого циклу системи ШІ, співпраця з постачальниками знань і ресурсів ШІ, взаємодія з користувачами систем ШІ та іншими зацікавленими сторонами; прозорість та відповідальне розкриття інформації щодо систем ШІ; екологічна стійкість; необхідність спільної роботи різних юрисдикцій для сприяння взаємосумісному управлінню та належному політичному середовищу для ШІ).

Детальніше: http://surl.li/tnucx, http://surl.li/tnucz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-05-09
Share
КОНКУРС СТАРТАП-ПРОЄКТІВ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

КОНКУРС СТАРТАП-ПРОЄКТІВ У ГАЛУЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Sikorsky Challenge Ukraine оголосив про старт конкурсу стартап-проєктів у галузі штучного інтелекту.

Sikorsky Challenge Ukraine оголосив про старт конкурсу стартап-проєктів у галузі штучного інтелекту.

Його мета полягає у пошуку відповідних інноваційних рішень, які у подальшому можна упроваджувати для забезпечення зростання української економіки. Пріоритет надаватиметься ідеям та розробкам у фармакології; сервісах телемедицини та діагностики; сервісах ІТ-підтримки та створення персональних пошукових систем; в агроінженерії; в інструментах розпізнавання об’єктів та маркування даних технічного зору; у маркетингу, сервісах маркетплейсів та ПО для продажів; у рішеннях з удосконалення систем дистанційного навчання; відео- та кіновиробництві. Учасники конкурсу зможуть пройти навчання за програмою «Інноваційне підприємництво та практика запуску стартапу» (липень 2024 року), інкубування та акселерацію своїх стартап-проєктів (серпень 2024 року); взяти участь у «Sikorsky Challenge 2024» (жовтень 2024 року); отримати фінансову підтримку для розвитку кращих стартап-проєктів. Заявку на участь можна подати до 20 травня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/tmwpy, https://bit.ly/44pqEZ2

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-08
Share
НАБРАЛИ ЧИННОСТІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ І ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ПРОМИСЛОВИЙ ЗРАЗОК

НАБРАЛИ ЧИННОСТІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ І ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ПРОМИСЛОВИЙ ЗРАЗОК

1 травня 2024 року набрав чинності наказ Міністерства економіки України від 07.03.2024 №6237 «Про затвердження Правил складання і подання заявки на промисловий зразок та проведення експертизи заявки на промисловий зразок і міжнародної реєстрації промислового зразка» (зареєстрований у Міністерстві юстиції Україні 16 квітня 2024 року за N 547/41892).

1 травня 2024 року набрав чинності наказ Міністерства економіки України від 07.03.2024 №6237 «Про затвердження Правил складання і подання заявки на промисловий зразок та проведення експертизи заявки на промисловий зразок і міжнародної реєстрації промислового зразка» (зареєстрований у Міністерстві юстиції Україні 16 квітня 2024 року за N 547/41892).

Наказом визначаються правила подачі заявки на промисловий зразок; перелік документів, які потрібно надати; процедура проходження експертизи. Також правила визначають додаткові компетенції IP-офісу під час проведення експертизи заявки. Запровадження нового порядку допоможе виробникам продукції зареєструвати її дизайн, убезпечивши його від копіювання.

Детальніше: http://surl.li/tmwfs, http://surl.li/tmvzv, http://surl.li/tmwco

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-05-08
Share
ОЕСР: РОБОЧІ МІСЦЯ З ВИСОКИМ РІВНЕМ ЗАБРУДНЕННЯ ДОВКІЛЛЯ

ОЕСР: РОБОЧІ МІСЦЯ З ВИСОКИМ РІВНЕМ ЗАБРУДНЕННЯ ДОВКІЛЛЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Новий підхід до вимірювання робочих місць із високим рівнем забруднення довкілля в європейських країнах» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Новий підхід до вимірювання робочих місць із високим рівнем забруднення довкілля в європейських країнах» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

У ньому представлена нова класифікація професій з високим рівнем забруднення довкілля. На відміну від попередніх досліджень у новій класифікації використовуються дані про інтенсивність викидів забруднювальних речовин в атмосферу за галузями (на рівні країн). Це дозволяє визначити важливі відмінності між державами, зумовлені різним рівнем технологій та виробничої структури. Встановлено, що у середньому по країнах ОЕСР близько 4% працівників зайняті на робочих місцях з високим рівнем забруднення: від 9% у Чехії та Словаччині, – до 2% в Австрії. Причому аналіз даних за останнє десятиліття засвідчує відсутність чіткої тенденції до зниження цього показника. Робочі місця з високим рівнем забруднення довкілля розподілені нерівномірно, вони більшою мірою представлені зайнятістю чоловіків, працівників з низьким і середнім рівнем освіти та жителів сільських районів.

Детальніше: http://surl.li/tmpyc, http://surl.li/tmpys, https://doi.org/10.1787/f5127e4c-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-08
Share
ІНТЕГРУЙТЕ УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ У НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ

ІНТЕГРУЙТЕ УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ У НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Підготуйте робочу силу завтрашнього дня, інтегрувавши знання щодо даних у навчальну програму».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Підготуйте робочу силу завтрашнього дня, інтегрувавши знання щодо даних у навчальну програму».

Автори наголошують, що навички грамотного використання даних стають все більш важливими на сучасному робочому місці. Відтак вони пропонують своє бачення та надають поради щодо підготовки студентів. Результати глобального опитування понад 2 тис. роботодавців, проведене на замовлення компанії Tableau, виявило, що 82% очікують від співробітників володіння базовими навичками використання даних. Експерти вважають, що у сучасному цифровому світі здатність аналізувати й інтерпретувати дані є обов’язковою умовою конкурентоспроможності: співробітники повинні вміти використовувати технології, орієнтовані на дані, а також автоматизацію та штучний інтелект. Зокрема, застосування генеративного штучного інтелекту призвело до підвищення продуктивності працівників на 40% порівняно з тими, хто цим інструментом не користується. Цифрові технології вимагають кардинального переосмислення сучасних робочих місць, і університети повинні це ураховувати, змінюючи відповідним чином методи викладання та навчальні програми, щоб підтримати зростаючий попит на фундаментальні навички грамотного використання даних. Поняття грамотності даних є багатогранним і включає кілька ключових нетехнічних і технічних навичок. Зокрема, йдеться про володіння навичками критичного мислення, інтерпретувати дані, здійснювати коректний аналіз і візуалізацію даних. Автори статті рекомендують дотримуватися практичного підходу до навчання і вважають, що базовий рівень інформаційної грамотності перетворюється з розкоші на норму.

Детальніше: http://surl.li/tmgcz

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-07
Share