Search results found:

posts - 5382

pages - 539

ТЕМНА СТОРОНА ОБІЦЯНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ШІ

ТЕМНА СТОРОНА ОБІЦЯНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ШІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Верн Глейзер «Темна сторона обіцяної ефективності ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Верн Глейзер «Темна сторона обіцяної ефективності ШІ».
Автор наголошує, що штучний інтелект може використовувати дані та алгоритми таким чином, щоб підтримувати цінності справедливості та якості освіти. Штучний інтелект безумовно стане потужним чинником трансформації університетської освіти. Він може допомогти університетам знаходити абітурієнтів; посилити утримання студентів під час навчання та допомагати їм успішно пройти весь курс підготовки; забезпечити персоналізоване викладання та навчання за допомогою віртуальних наставників; адаптувати навчальну програму до вимог ринку; оптимізувати операції для підвищення ефективності та зниження витрат. Ці можливості ШІ надзвичайно привабливі, отже адміністрація університетів та викладачі почали реалізовувати такі ініціативи. Разом із тим не можна ігнорувати «темну сторону» ШІ. Верн Глейзер звертає увагу на проблемні моменти реалізації описаних вище ініціатив. ШІ ставить раціональність та ефективність вище за людські цінності (так звана «механізація цінностей»). Пом’якшити проблеми може стратегія включення людини, створення спеціальних оціночних систем з багатьма різноплановими критеріями, критичний підхід до результатів роботи ШІ та його алгоритмів.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-23
Share
ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МІСТ МАЙБУТНЬОГО

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МІСТ МАЙБУТНЬОГО

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Фінансування міст майбутнього: звіт G20/ОЕСР для робочої групи G20 з питань інфраструктури».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Фінансування міст майбутнього: звіт G20/ОЕСР для робочої групи G20 з питань інфраструктури».
Наголошується, що до 2050 року за прогнозами населення світу, яке мешкає в містах, сягне 5 млрд (людей порівняно з 3,5 млрд у 2015 році). Ці зміни вимагатимуть масштабних інвестицій в інфраструктуру. Останні мають не лише забезпечити відповідне кількісне зростання, а й підтримувати адаптацію до зміни клімату та перехід до цифрових технологій. У звіті розглядаються три способи вирішення цього завдання. По-перше, застосування нових форм міського планування, які можуть допомогти мобілізувати приватне фінансування для інклюзивних, стійких та стійких міських інвестицій. По-друге, зміцнення потенціалу міст для підтримки необхідних інвестицій у більш жорстких фінансових умовах завдяки залученню приватних інвестицій. По-третє, використання «зелених», соціальних та стійких облігацій і кредитів, облігацій, пов’язаних із стійкістю, та облігацій на випадок катастроф для інвестицій в інфраструктуру. До звіту також включено 17 коротких тематичних досліджень із 12 країн, які демонструють інноваційні методи створення міст майбутнього.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-23
Share
МІКРООБЛІКОВІ ДАНІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА УЧНІВ

МІКРООБЛІКОВІ ДАНІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА УЧНІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мей Лім «Знайомство з мікрообліковими даними: посібник для викладачів та учнів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мей Лім «Знайомство з мікрообліковими даними: посібник для викладачів та учнів».
У ній автор наголошує, що по мірі збільшення розриву між навичками випускників та потребами ринку, а також неймовірно швидкого розвитку вимог роботодавців до нових навичок і компетенцій, мікрооблікові дані стають дедалі актуальнішими та поширенішими. Це питання обговорювалось експертами на міжнародній панельній сесії з мікрооблікових даних і мережевих зв’язків на цьогорічному заході «Digital Universities Asia 2023», організованому Times Higher Education. Учасники дискусії зосередились на понятті мікрооблікових даних та способах їх розробки, щоб вони дійсно відповідали запиту, а не випадковим чином об’єднували окремі результати навчання. Мікрооблікові дані можна описати як міні-кваліфікації або облікові дані, які демонструють навички, знання та/або досвід у певній галузі. Сінгапурський технологічний інститут розробляє мікрооблікові дані таким чином, щоб здобувачі могли отримати певні компетенції, які можна продемонструвати і які пов’язані з посадовими обов’язками. Мей Лім пропонує власне бачення ефективного процесу розроблення мікрооблікових даних, який представляє дуальним чином – з позицій викладача і того, хто навчається. Мікрооблікові дані повинні бути актуальними, гнучкими, такими, які можна підтвердити та визнати, мати оптимальний розмір. Автор вважає: замість того, щоб шукати найкоротші мікрооблікові дані, які пропонуються, і збирати безліч різних сертифікатів, необхідно зосередитись на виборі тих, які дійсно допоможуть отримати важливі компетенції.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-21
Share
ОЕСР: РЕАКЦІЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ НА КОРУПЦІЮ

ОЕСР: РЕАКЦІЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ НА КОРУПЦІЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Реакція правоохоронних органів на корупцію у надзвичайних ситуаціях: практичні рекомендації» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Реакція правоохоронних органів на корупцію у надзвичайних ситуаціях: практичні рекомендації» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».
Документ має допомогти уповноваженим органам у зміцненні потенціалу правоохоронців у боротьбі з корупцією. Він містить практичні поради по роботі з проблемами, які особливо гостро проявляються в кризових умовах. Зокрема, тут представлений опис передових методів виявлення, розслідування та судового переслідування корупційних випадків; узагальнені переваги нових технологій та інноваційних розробок, що виникли під час пандемії COVID-19, які можуть допомогти у боротьбі з корупцією. Аналіз ґрунтується на результатах консультацій та інтерв’ю з експертами. Звіт підготовлений директоратом ОЕСР зі співробітництва у сфері розвитку.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-21
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 125 «КІБЕРБЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 125 «КІБЕРБЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ»

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації» на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації» на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.
Стандарт містить загальну характеристику та вимоги до освітніх програм в частині рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання на здобуття освітньо-наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації» за відповідною освітньою програмою; опис обсягу кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття освітньо-наукового ступеня «доктора філософії», результатів навчання; перелік обов’язкових компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів доктора філософії, сформульований у термінах результатів навчання; опис форм атестації; вимоги до створення міждисциплінарних освітньо-наукових програм; перелік нормативних документів, на яких базується стандарт вищої освіти. Зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна подати до 4 вересня 2023 року.
Фото: МОН
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення
2023-08-21
Share
ПЕРЕВІРКА АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ

ПЕРЕВІРКА АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стефані Фостер та Кірка Амброуза «Перевірка активності студентів під час заняття».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стефані Фостер та Кірка Амброуза «Перевірка активності студентів під час заняття».
У ній наводяться результати дослідження залученості студентів та пропонуються способи підтримки й оцінювання такої залученості в аудиторії. Зазвичай у розмовах про покращення залученості студентів фігурує міфічний студент минулого, який завжди приходив вчасно, багато читав, відповідав на кожне складне запитання викладача та запам’ятовував усе, що говорив професор. Стефані та Кірк – реалісти: не буде класу, цілком наповненого такими учнями. Але викладач має заохочувати мотивацію, цікавість та ентузіазм до навчання у студентів. Залучені студенти не просто засвоюють зміст навчального матеріалу, вони намагаються осмислити те, що вивчають, виявляють зацікавленість у предметі, мають бажання вчитися та беруть відповідальність за своє навчання. Як цього досягти? Треба створити середовище, у якому учні відчувають себе здатними йти на ризик і робити помилки; участь у навчанні не повинна бути змагальною чи каральною; треба уважно ставитись до запитань, коректно реагувати на коментарі та зрозуміло відповідати на запитання студентів; показати їм, що помилятися – це нормально; запровадити різні форми взаємодії, які залучають когнітивні, афективні та поведінкові аспекти; доповнювати усні виступи іншими способами залучення; формулювати чітко завдання, надавати ранній та регулярний зворотний зв’язок; здійснювати на основі зворотного зв’язку від студентів коротку самооцінку, щоб дізнатися, як студенти відносяться до занять і яких змін потребують.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-18
Share
ОЕСР: ПІДТРИМКА ФІНТЕХ-ІННОВАЦІЙ У ЧЕСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ

ОЕСР: ПІДТРИМКА ФІНТЕХ-ІННОВАЦІЙ У ЧЕСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Підтримка фінтех-інновацій у Чеській Республіці: рекомендації щодо розробки регуляторної пісочниці».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Підтримка фінтех-інновацій у Чеській Республіці: рекомендації щодо розробки регуляторної пісочниці».
Створення такої пісочниці може сприяти інноваціям у фінансовому секторі, оскільки дає можливість наглядовим органам спостерігати за процесом та своєчасно усувати нові ризики, пов’язані з розгортанням інноваційних технологій у фінансах, одночасно використовуючи потенційні переваги. У фінтех-інноваціях у Чеській Республіці налічується біля сотні гравців. Експерти аналізують місцеву екосистему, виявляють перешкоди інноваційного розвитку, пропонують рекомендації щодо побудови регулятивної пісочниці, яка ураховуватиме специфіку країни. Ключові пропозиції щодо дизайну чеської регуляторної пісочниці стосуються визначення «інноваційного фінансового продукту», мети пісочниці та її масштабу, обмежень середовища тестування, здійснення регуляторного нагляду, ізольованого програмного середовища для певних типів даних, визначення кола учасників, критеріїв прийнятності та моделі авторизації.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-08-18
Share
ГРАНТИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТОРОНТО ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ МЕДИКІВ

ГРАНТИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТОРОНТО ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ МЕДИКІВ

Медичний факультет Університету Торонто і Фонд освіти та співробітництва Україна-Торонто оголосили про надання грантів на медичні освітні та дослідницькі проєкти.

Медичний факультет Університету Торонто і Фонд освіти та співробітництва Україна-Торонто оголосили про надання грантів на медичні освітні та дослідницькі проєкти.
Підтримку отримають: проєкти, які будуть реалізовані спільно дослідниками з України; візити під керівництвом викладачів факультету, здійснені з метою розбудови потенціалу охорони здоров’я; діяльність зі створення та розбудови медичної спільноти, зацікавленої у співпраці з канадськими колегами та інституціями для розвитку дистанційних освітніх проєктів і підтримки професійних асоціацій. Особлива увага надаватиметься заявкам, що стосуються ортопедичної допомоги, розвитку адміністративних навичок у системі охорони здоров’я. Вітається розвиток співпраці з національними університетами. Проєкти, що претендують на грант, повинні мати потенціал масштабування, залучення додаткових донорів, охоплювати значну кількість людей. Максимальна сума гранту – 75 тис. канадських доларів, тривалість проєкту – до двох років. Заявку на грант можна подати до 30 вересня 2023 року.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-17
Share
ПРИНЦИПИ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

ПРИНЦИПИ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Андреа Фельдман «Справедливі підходи до оцінювання багатомовних студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Андреа Фельдман «Справедливі підходи до оцінювання багатомовних студентів».
У ній автор пояснює, що застосування принципів універсального дизайну для навчання може забезпечити більш справедливі підходи до оцінювання результатів навчання багатомовних іноземних студентів. Універсальний дизайн для навчання (UDL) дозволяє розробляти стратегії, які підтримують багатомовних іноземних студентів поряд з усіма іншими, не розробляючи для цього окремі курси та не пристосовуватись до них як до «особливих випадків». Універсальний дизайн надає гнучкість розробці навчального плану від початку його складання і до завершення. В частині складних питань, таких як оцінювання та плагіат, стратегія роботи з багатомовними студентами потребує саме принципів UDL. Перший з них – справедливі, зрозумілі та прозорі засоби оцінювання. Другий принцип – робота з недопущення порушень академічної етики, роз’яснення недопустимості плагіату. Зазвичай кількість іноземних студентів, стосовно яких повідомляється про порушення кодексу честі, перевищує кількість вітчизняних, хоча багато з них шахраюють ненавмисно. Андреа надає поради щодо того, як допомогти учням уникнути плагіату і наголошує на важливості нагадування про правила, чіткого формулювання завдань, представлення прикладів готових завдань із роз’ясненням правил і формату цитування, опису змісту запозичених ідей та постійної підтримки навчальних цілей.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-17
Share
ОЕСР: ПЕНСІЙНІ РИНКИ У ЦЕНТРІ УВАГИ

ОЕСР: ПЕНСІЙНІ РИНКИ У ЦЕНТРІ УВАГИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Пенсійні ринки у центрі уваги».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Пенсійні ринки у центрі уваги».
У ньому наголошується, шо останнім часом у світі здійснювались інтенсивні реформи пенсійної системи, що переважно було пов’язано з більш широким використанням накопичувальних пенсійних програм, керованих приватним сектором. Накопичувальні механізми, ймовірно, відіграватимуть дедалі важливішу роль у забезпеченні пенсійного доходу, а приватні пенсійні активи – на фінансових ринках, особливо як джерело довгострокових заощаджень. Звіт надає уявлення про забезпечені активами пенсійні угоди у країнах ОЕСР і ряді країн, що не входять до ОЕСР. Вартість цільових активів для виходу на пенсію знижується, що значною мірою пояснюється негативними ставками доходу, інфляцією, зростанням відсоткових ставок і падінням на ряді фондових ринків. У звіті містяться докладні зіставні статистичні дані про пенсійні накопичення, доступні для вивчення відповідно до Основних принципів регулювання приватних пенсій ОЕСР. Це дає можливість регулюючим органам і зацікавленим сторонам оцінити структуру та функціонування пенсійних систем.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-17
Share