Search results found:

posts - 5093

pages - 510

ДОПОМОЖІТЬ ПЕДАГОГАМ ПОКРАЩИТИ ОЦІНЮВАННЯ

ДОПОМОЖІТЬ ПЕДАГОГАМ ПОКРАЩИТИ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Метью Кортні «Дайте педагогам навички, щоб перенести оцінювання у майбутнє».

У ній автор говорить про те, як можна використовувати найсучасніші інструменти оцінювання, зокрема – у дисциплінах STEM. Наразі попит на надійні системи оцінювання надзвичайно високий, у т.ч на знання класичної теорії тестів (CTT) і теорії відповіді на завдання (IRT). CTT є традиційною статистичною системою, що покладена в основу традиційного тестування студентів (оцінювання загальної якості підготовки), тоді як IRT – більш сучасна статистична структура (моніторинг прогресу). Також викладачі використовують практичні приклади, групову роботу, візуалізацію, багаторівневе моделювання. Для інтеграції в освітній курс сучасних інструментів оцінювання потрібно, на думку Метью, по-перше, визначити його структуру; по-друге, посилити залучення студентів до процесу навчання; по-третє, використовувати візуалізацію для роботи зі складними концепціями; по-четверте, запровадити моделювання Rasch; по-п’яте, розглядати суспільні наслідки.

Детальніше: http://surl.li/tqzbv, http://surl.li/tqzcg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-15
Share
ЦИФРОВІ РІШЕННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОСТІ

ЦИФРОВІ РІШЕННЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОСТІ

Презентовано сервіс «Доступно!», який надає людям з інвалідністю, особам літнього віку та іншим маломобільним групам населення можливість пошуку найближчих безбар’єрних локацій.

Презентовано сервіс «Доступно!», який надає людям з інвалідністю, особам літнього віку та іншим маломобільним групам населення можливість пошуку найближчих безбар’єрних локацій.

Для цього команда сервісу проаналізувала відкриті дані понад 5 тисяч об’єктів (відомості реєстру ЦНАПів на порталі «Дія», інформацію онлайн-ресурсів місцевої влади, об’єктів міського простору Києва, Тернополя, Вінниці, Рівного, Дніпра, Хмельницького, Чернівців згідно мапи ГО «ЛУН Місто»). Розробники – громадські організації «Український центр суспільних даних» та «Доступно.UA за участі ГО ЛУН.Місто». Фінансову підтримку надав проєкт TAPAS «Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах» і Фонд «Східна Європа», організаційну – Міністерство цифрової трансформації України.

Детальніше: http://surl.li/tqxca, http://www.viber.com/uadostupnobot, https://t.me/uadostupnobot

Фото: Мінцифра

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_ВідкритіДані

2024-05-15
Share
ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПРОЕКТАХ З ШІ

ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПРОЕКТАХ З ШІ

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Рози Марії Моралес Валери «Вирішити питання академічної доброчесності у практичних проектах з використанням штучного інтелекту». 

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Рози Марії Моралес Валери «Вирішити питання академічної доброчесності у практичних проектах з використанням штучного інтелекту». 

У ній автор пояснює, як можна інтегрувати інструменти штучного інтелекту у студентські проекти, не поступаючись при цьому принципам академічної доброчесності. В якості прикладу пропонується урок з економетрики для студентів, що навчаються економіці в Університеті Монтеррея: здобувачам освіти пропонується вправа для вирішення практичних проблем з прогнозного моделювання. В якості інструменту дослідження використовується ШІ (пошук інформації, урізноманітнення підходів та вмісту тощо), але студенти мають зберігати критичне мислення, перевіряти інформацію на надійність, покращувати навички пошуку джерел інформації, осмислено ставитись до літературних оглядів, згенерованих ШІ та обговорювати отримані результати в групах.

Детальніше: http://surl.li/tqyow, http://surl.li/tqyev

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-15
Share
ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

ОЕСР: ОПОДАТКУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оподаткування заробітної плати 2024: податки через призму доходу» із серії «Оподаткування заробітної плати».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оподаткування заробітної плати 2024: податки через призму доходу» із серії «Оподаткування заробітної плати».

У цій щорічній публікації представлена детальна інформація про податки, що сплачуються із заробітної плати у країнах ОЕСР. Цьогоріч основну увагу приділено податковим стимулам для тих, хто отримує другий дохід; отриманню працівниками грошової допомоги; відрахуванням на соціальне забезпечення, що сплачуються працівниками і роботодавцями. Показано, як відповідні податки, відрахування та пільги визначаються у кожній країні ОЕСР та як вони впливають на доходи домогосподарств. Наведені результати кількісного міжкраїнного порівняння витрат на робочу силу; пільг для самотніх осіб і сімей з різним рівнем доходів; податкового навантаження; середніх ставок податку на витрати на робочу силу для восьми типів домогосподарств як частини валового доходу до та після грошових допомог, а також та граничних ефективних ставок податку як частки збільшення валового доходу або витрат на робочу силу.

Детальніше: http://surl.li/tqmuw, http://surl.li/tqmxf, https://doi.org/10.1787/dbcbac85-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-15
Share
ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

У ній наголошується, що підвищення показників цитування публікацій не обов’язково відбувається чесно. Адріан розмірковує над питанням «чи можна поліпшити показники цитування, не ставлячи під загрозу як саме дослідження, так і академічні принципи?». Адже деякі з його найкращих статей мали дуже скромні показники цитування, тоді як інші доволі тривіальні публікації досягли успіху. Він провів невеличке дослідження у сфері наукометрії для вивчення впливу своїх друзів на цитування і зробив висновок, що продумані дії з підвищення показників цитування мають неприємні наслідки, а незначні зміни у фокусі та стратегії автора публікацій можуть принести серйозні плоди. Ось 10 основних висновків/порад Адріана Фернхема: публікація у впливових журналах може справити враження на колег і комітети, але жодним чином не гарантує високих цитувань; інноваційні дослідження, які часто високо цитуються, важче опублікувати; чим вужчим є фокус журналу на методи чи теорію, тим менше цитувань може залучити його зміст; не орієнтуйтесь у власному дослідницькому процесі на конкретний журнал; остерігайтесь хижацьких журналів; прагніть публікувати гарні наукові огляди так само часто, як і дослідницькі статті; публікації повинні бути різнобічними – підручник, тест, методика тощо; проявляйте зваженість при виході на нове поле досліджень; будьте обережні з книгами, оскільки це важка і самотня робота. Те, що вас цитують (незалежно від кількості співавторів), приваблює соціальних ледарів, але в академічних колах завжди є циніки. Щоб не програти їм, зберігайте прагнення до знань, не робіть самоціллю здобуття кредитних балів.

Детальніше: http://surl.li/tqibh http://surl.li/tqiii

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-14
Share
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 24 квітня 2024 року. Актуальний перелік наукових фахових видань, таким чином, містить 151 друкованих і 8 електронних видань категорії «А» та 1391 друкованих і 116 електронних категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/3Oc9zIz, http://surl.li/tqfrp, http://surl.li/tqfsk, https://is.gd/T05Y7j

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-05-14
Share
ЗЕЛЕНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

ЗЕЛЕНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

IP офіс оприлюднив звіт «Зелені технології, інновації та інтелектуальна власність». 

IP офіс оприлюднив звіт «Зелені технології, інновації та інтелектуальна власність». 

У ньому йдеться про вплив інтелектуальної власності на процес розвитку, упровадження та комерціалізації «зелених» технологій, а також тенденції та виклики, що існують у цій сфері. Документ містить аналіз ключових аспектів розвитку та поширення екологічних інновацій з акцентом на аналіз законодавчих актів, міжнародних та багатосторонніх екологічних угод, зокрема – Рамкову конвенцію ООН про зміну клімату (1992 рік); Кіотський протокол (1997 рік); Конференцію з питань сталого розвитку ООН РІО+20 «Майбутнє якого ми прагнемо» (2012 рік); Паризьку угоду та Цілі сталого розвитку до 2030 року (2015 рік); Європейський «зелений курс» (2019 рік); Новий план дій з циркулярної економіки (2020 рік). Наголошується на важливості створення ефективних систем інтелектуальної власності для стимулювання інновацій та перетворення ідей у комерційно успішні продукти та послуги. Узагальнено міжнародний досвід створення стимулів розвитку екологічно безпечних технологій та ефективних механізмів технологічної співпраці.

Детальніше: http://surl.li/tqghh, http://surl.li/tqgic, http://surl.li/rxogw

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-05-14
Share
ОЕСР: ЦЕНТРИ УПРАВЛІННЯ У СКРУТНІ ЧАСИ

ОЕСР: ЦЕНТРИ УПРАВЛІННЯ У СКРУТНІ ЧАСИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Центри управління у скрутні часи: збірник практик». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Центри управління у скрутні часи: збірник практик». 

У ньому наголошується, що центри управління відіграють важливу роль у досягненні урядових цілей: від керування процесом ухвалення рішень до реалізації наскрізної політики та поширення передової практики у сфері державного управління. Останнім часом центри управління опинились під тиском необхідності допомагати в розв’язанні дедалі складніших політичних завдань в умовах численних криз та зниження довіри до державних інститутів. У звіті представлено огляд практик діяльності центрів управління та описані механізми політико-адміністративної взаємодії, керування реформами державного управління, організації взаємодії з громадянами та іншими зацікавленими сторонами. Документ орієнтований на керівників центрів управління та урядовців, які прагнуть поліпшити результати діяльності задля блага суспільства.

Детальніше: http://surl.li/tqefg, http://surl.li/tqefs, https://doi.org/10.1787/69b1f129-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-14
Share
КРИЗА АКАДЕМІЧНОЇ ПЕРЕВТОМИ

КРИЗА АКАДЕМІЧНОЇ ПЕРЕВТОМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса ««Незаконні» умови посилюють кризу академічної перевтоми». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса ««Незаконні» умови посилюють кризу академічної перевтоми». 

У ній зазначається, що академічна автономія стала доволі часто використовуватись для виправдання порушень 48-годинного робочого тижня. Проведене дослідження показало, що науковець дуже слабко контролює власний графік, це заважає вирішенню хронічних проблем, пов’язаних зі стресом та перевтомою. Багато установ порушують закон щодо умов та тривалості праці, – це має місце у середньому 17 тижнів на рік і зазвичай пояснюється академічною автономією працівників. Жоден зі співробітників університету (за винятком, можливо, ректора), каже Том Вільямс, не має повного контролю над своєю діяльністю, а заняття і зустрічі за встановленим розкладом є лише «найочевиднішими» видами діяльності, але робота не вичерпується ними. Опитування в університетах Великої Британії показало, що багато науково-педагогічних працівників працюють понад 50 годин на тиждень, причому ця кількість є значно більшою серед початківців-дослідників та інших вразливих категорій співробітників. Роботодавці по-різному реагують на це: одні стверджують, що усім, хто працює понад 35 годин на тиждень, має бути надана відпустка; інші використовують більш розпливчасте формулювання про необхідність «відпрацьовувати необхідну кількість годин, але не надмірно їх перевищувати», але й не визначають цю «надмірність»; треті безапеляційно стверджують, що академічна робота «не обмежена правилами робочого часу, отже науковці можуть працювати стільки годин, скільки хочуть». Автор статті наголошує на несправедливості такого вільного трактування і наголошує, що будь-хто, хто не має контролю над своїм графіком роботи або не бажає працювати понад 48 годин на тиждень, повинен мати можливість реалізувати на практиці свої законні права.

Детальніше: http://surl.li/tpjlv, http://surl.li/tpjmg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-13
Share
ЄВРОПЕЙСЬКА ПЛАТФОРМА ПІДТРИМКИ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ТА МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКА ПЛАТФОРМА ПІДТРИМКИ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ТА МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Європейська комісія оголосила про запуск веб-сайту EOSC EU Node, – платформи з підтримки на засадах FAIR міждисциплінарних досліджень, включаючи дані, публікації, програмне забезпечення та послуги у Європі та за її межами. 

Європейська комісія оголосила про запуск веб-сайту EOSC EU Node, – платформи з підтримки на засадах FAIR міждисциплінарних досліджень, включаючи дані, публікації, програмне забезпечення та послуги у Європі та за її межами. 

Тут дослідники можуть отримати доступ до простих у використанні інструментів та підтримки, щоб планувати, виконувати, поширювати та оцінювати процеси й результати досліджень в екосистемі Європейської хмари відкритої науки (EOSC). Також ця платформа підтримуватиме розвиток спільноти EOSC на принципах системної архітектури об’єднаних дослідницьких інфраструктур; буде забезпечувати технічну та адміністративну взаємодію для залучення / інтеграції інших інфраструктур. EOSC EU Node запрошує постачальників наукових ресурсів з усієї Європи надати свої результати досліджень на підтримку загальної місії сприяння відкритій науці й долучитись до Технологічного форуму EOSC.

Детальніше: http://surl.li/tpiyb, http://surl.li/tpiyc, http://surl.li/tpiyh, http://surl.li/tpiyl, http://surl.li/tpuoz

Фото: ЄК

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіНаука #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-13
Share