Search results found:

posts - 5333

pages - 534

ОЕСР: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИМІРЮВАННЯ ІННОВАЦІЙ У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ

ОЕСР: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИМІРЮВАННЯ ІННОВАЦІЙ У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Стан та перспективи вимірювання інновацій у державному секторі» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Стан та перспективи вимірювання інновацій у державному секторі» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

У ньому наголошується, що продовж останнього десятиліття інновації в державному секторі (ІДС) привертають значний інтерес як з боку політиків, так і з боку практиків. Виклики, з якими стикається державний сектор, зросли в масштабах і складності, створюючи потребу в нових способах роботи. Паралельно з зусиллями країн, спрямованими на створення доказової бази, методів та інструментів для просування та досягнення інновацій у державному секторі, зростає інтерес до їх вимірювання. Декілька суб’єктів досліджували мету та потребу у вимірюванні інновацій у державному секторі, у тому числі й окремі країни, що показано у цьому звіті. Цей документ містить критичний огляд підходів до вимірювання інновацій у державному секторі та пов’язаних з ними прогалин. Також досліджуються альтернативні підходи до вимірювання інновацій у державному секторі, які відповідають різним варіантам використання, та обговорюються варіанти практичного застосування міжнародного вимірювання. При цьому документ класифікує діяльність з вимірювання та оцінює різні методології, що використовуються. Мета цієї роботи – допомогти визначити загальні підходи до вимірювання ІДС у майбутньому. Зокрема, у робочому документі пропонується: проведення безперервного аналізу діяльності з вимірювання ІДС в країнах-членах; удосконалення існуючих систем або створення нових систем, які могли б спрямовувати вимірювання ІДС на більш систематичне на рівні країни; визначення індикаторів, які були б найбільш корисними для порівняння між країнами.

Детальніше: https://is.gd/rEWiNS, https://www.oecd-ilibrary.org/deliver/dca76af0-en.pdf?itemId=%2Fcontent%2Fpaper%2Fdca76af0-en&mimeType=pdf, https://doi.org/10.1787/dca76af0-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-12-20
Share
ЯК ЕФЕКТИВНО СПЛАНУВАТИ 2024 РІК

ЯК ЕФЕКТИВНО СПЛАНУВАТИ 2024 РІК

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» підготувала інформацію щодо порад на наступний рік «Як ефективно спланувати 2024 рік?».

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» підготувала інформацію щодо порад на наступний рік «Як ефективно спланувати 2024 рік?».

Пропонується планування розпочати з цілей – слід розумно підходити до планування цілей, адже від цього залежить 50% успіху. Необхідно формулювати цілі з використанням методики SMART: ціль має бути конкретною, вимірною, досяжною, актуальною та обмеженою часом. Продовжити планування слід переходом до візуалізації – для ефективного досягнення цілей, важливо, щоб вони завжди «були перед очима». Для цього рекомендується візуалізувати цілі будь-яким зручним методом. Найзручніші онлайн-ресурси для візуалізації – Canva та Miro. Наступний етап планування – аналіз своїх можливостей та ресурсів. Цілей може бути багато, проте необхідно знати чи достатньо ресурсу (часового, фізичного, матеріального) для їх досягнення. Тому рекомендується проаналізувати цілі, щоб зрозуміти, чи, наприклад, потрібно вам від чогось відмовитися задля досягнення запланованого. Наприкінці слід поміркувати над винагородженням себе. Винагорода – це важливий етап у постановці та досягненні цілей, не варто про нього забувати. При плануванні одразу необхідно подумати, як будете себе винагороджувати, коли досягнете ціль: наприклад, купите собі омріяні парфуми, підете на сеанс масажу тощо.

Детальніше: Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/604, https://www.canva.com/create/vision-boards/, https://miro.com/

Фото: UGEN

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам

2023-12-20
Share
ЩОРІЧНИЙ СПІЛЬНИЙ ЗВІТ CLARIVATE ТА CAS

ЩОРІЧНИЙ СПІЛЬНИЙ ЗВІТ CLARIVATE ТА CAS

Clarivate та Китайська академія наук (CAS) опублікували щорічний спільний звіт «Дослідницькі фронти 2023».

Clarivate та Китайська академія наук (CAS) опублікували щорічний спільний звіт «Дослідницькі фронти 2023».

У ньому представлено останній прогрес та напрямки розвитку наукових галузей шляхом визначення важливих дослідницьких спеціальностей у природничих та соціальних науках. Загалом у цьогорічному звіті було визначено 128 дослідницьких фронтів, у тому числі 110 «гарячих» і 18 «нових». «Гарячі» дослідницькі фронти відстежують активну сферу, а «нові» – визначають напрямки наукових досліджень, що стрімко розвиваються. Звіт надає значну перевагу адміністраторам, політикам та іншим особам, які повинні контролювати, підтримувати і просувати проведення досліджень в умовах обмежених ресурсів. Разом зі звітом «Дослідницькі фронти 2023» Clarivate та CAS також опублікували «Дослідницькі фронти 2023: активні напрямки, провідні країни/регіони», щоб вивчити і порівняти регіональні показники по 128 дослідницьким напрямкам.

Детальніше: https://clarivate.com/news/, https://is.gd/D8JV3d

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-20
Share
КОНКУРС КАСКАДНОГО ФІНАНСУВАННЯ

КОНКУРС КАСКАДНОГО ФІНАНСУВАННЯ

Європейський проект euROBIN програми Horizon Europe запустив конкурс каскадного фінансування для третіх сторін (FSTP /Open Call #2).

Європейський проект euROBIN програми Horizon Europe запустив конкурс каскадного фінансування для третіх сторін (FSTP /Open Call #2).

Сума фінансової підтримки складає до 60 тис. євро на кожний проект, пов’язаний з робототехнікою. Учасники матимуть можливість інтегрувати та протестувати свій код, метод або апаратне забезпечення в деяких із найдосконаліших роботизованих платформ у Європі для вирішення дослідницьких проблем завдяки механізму каскадного фінансування, який підтримуватиме їхню роботу. Дослідники з таких організацій, як дослідницькі групи та установи, або компаній будь-якого розміру (які отримають грант) приєднаються до деяких основних команд euROBIN, інтегруючи та оцінюючи розроблені рішення роботів у лабораторіях. Взяти участь у конкурсі можуть: компанії будь-якого розміру, дослідницькі організації та науково-дослідні установи, які були зареєстровані до 29 листопада 2023 року. euROBIN – це Мережа передового досвіду, яка об’єднує європейський досвід у сфері робототехніки та штучного інтелекту. Вона відкрита для всієї робототехнічної спільноти та забезпечує механізми каскадного фінансування, щоб подвоїти кількість членів продовж наступних років. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 14 лютого 2024 року.

Детальніше: https://eurobin-project-2oc.fundingbox.com/, https://is.gd/iChqb4

Фото: euROBIN

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-19
Share
ПОРЯДОК ДЕННИЙ EUA В ГАЛУЗІ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ НА 2027 РІК

ПОРЯДОК ДЕННИЙ EUA В ГАЛУЗІ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ НА 2027 РІК

Європейська асоціація університетів опублікувала «Порядок денний EUA в галузі досліджень та інновацій на 2027 рік: користуючись моментом, керувати змінами».

Європейська асоціація університетів опублікувала «Порядок денний EUA в галузі досліджень та інновацій на 2027 рік: користуючись моментом, керувати змінами».

У ньому наголошується, що університетські дослідження та інновації, а також їхня синергія з освітою та служінням суспільству, є головним джерелом знань та навичок, необхідних для наукового прогресу та сталого суспільного розвитку. На тлі важливих дискусій щодо механізмів фінансування, правил, кар’єри та інфраструктури, EUA пропонує цей Порядок денний для широкомасштабного посилення та тіснішої інтеграції потенціалу університетів як провідних суб’єктів науково-дослідницької діяльності. Зважаючи на виклики, що стоять перед галуззю та Європою в цілому, цей Порядок денний ґрунтується на баченні EUA до 2030 року «Університети без стін», а також на засадах та цінностях її Стратегічного плану, визначаючи три пріоритети у сфері досліджень та інновацій для Асоціації на період до 2027 року: посилення суспільного впливу університетських досліджень і розробок; культивування міцної, різноманітної та спільної культури (культур) НДДКР; відстоювання добре продуманої та сталої системи НДДКР. Порядок денний покликаний стати каталізатором стратегічної рефлексії в секторі та мобілізації університетів, які будуть орієнтуватися та формувати ландшафт R&I в найближчі роки.

Детальніше: https://is.gd/7pVYjT, https://www.eua.eu/downloads/publications/ri%20agenda.pdf

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-19
Share
ОЕСР: ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ФІНАНСАХ

ОЕСР: ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ФІНАНСАХ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Генеративний штучний інтелект у фінансах» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Генеративний штучний інтелект у фінансах» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що технології та інструменти штучного інтелекту існують вже багато десятиліть, і їхнє впровадження у фінансах останніми роками зростає. Стрімке прискорення темпів інновацій у сфері штучного інтелекту у поєднанні з появою можливостей генерування контенту сприяли відновленню інтересу до цієї інновації. Нещодавно поява розмовних чат-ботів стала проривом в еволюції штучного інтелекту. Як що «традиційні» моделі штучного інтелекту переважно використовуються для ідентифікації, класифікації та прогнозування, то моделі генеративного ШІ здатні створювати «оригінальні» результати, які часто неможливо відрізнити від контенту, створеного людиною. Зручність та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс інструментів GenAI прискорили швидкість їх впровадження. Можливо, вперше в моделях, керованих штучним інтелектом, пересічний користувач може взаємодіяти зі складними технологіями штучного інтелекту. Це призвело до сплеску суспільної уваги громадськості та збільшення прямого використання ШІ. Використання GenAI відкриває величезні можливості для підвищення ефективності в різних секторах, у тому числі у фінансовій сфері, Використання ШІ на фінансових ринках, що передбачає повну наскрізну автоматизацію без будь-якого втручання людини, залишається переважно на стадії розробки, але його більш широке впровадження може посилити ризики, які вже існують на фінансових ринках, і породити нові виклики. У цьому звіті розглядаються кейси використання генеративного АІ у фінансах; обговорюється поточний стан розгортання таких інструментів на фінансових ринках; аналізуються основні ризики та виклики, пов’язані з широким використанням таких інструментів у майбутньому; розглядаються політичні рекомендації щодо зменшення цих ризиків.

Детальніше: https://is.gd/XHqzAl, https://www.oecd-ilibrary.org/deliver/ac7149cc-en.pdf?itemId=%2Fcontent%2Fpaper%2Fac7149cc-en&mimeType=pdf, https://doi.org/10.1787/ac7149cc-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-12-19
Share
КОНКУРС ПРОЄКТІВ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

КОНКУРС ПРОЄКТІВ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний добір проєктів прикладних досліджень із розроблення наукових засад державної політики у сферах освіти і науки, інноваційної діяльності в зазначених сферах, виконання яких розпочнеться в 2024 році коштом державного бюджету.

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний добір проєктів прикладних досліджень із розроблення наукових засад державної політики у сферах освіти і науки, інноваційної діяльності в зазначених сферах, виконання яких розпочнеться в 2024 році коштом державного бюджету.

Участь у конкурсі можуть узяти наукові установи та заклади вищої освіти, що належать до сфери управління МОН, у складі яких є об’єкти природно-заповідного фонду. На конкурс прийматимуть проєкти прикладних досліджень з урахуванням переліку «Прикладні дослідження, які рекомендовано виконати у 2024-2025 роках для забезпечення розроблення наукових засад державної політики у сферах наукової, науково-технічної діяльності та інноваційної діяльності в зазначених сферах», затвердженого наказом МОН від 13.12.2023 № 1526. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 22 грудня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/KRrKDM, https://mon.gov.ua/…/Forma-zayavka-konk.vidbir.prykl…, https://mon.gov.ua/…/Instruktsiya-zayavka-konk.vidbir…

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Share
ТЕХНОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ВІД SAP

ТЕХНОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ВІД SAP

Компанія SAP надає українським компанії підтримку в отриманні програмного забезпечення та хмарних сервісів.

Компанія SAP надає українським компанії підтримку в отриманні програмного забезпечення та хмарних сервісів.

Загальна сума допомоги за 2023–2024 становитиме понад 65 млн євро. Це надасть змогу посилити цифрову стійкість установ, пришвидшити цифровізацію процесів та збільшити ефективність роботи. Зокрема, SAP надає можливість українським експортерам безоплатно приєднатися до бізнес-мережі SAP Business Network, що допоможе вивести українські товари на міжнародні ринки та розширити мережу споживачів. Окремий трек роботи з Україною – освіта та підтримка стартапів. Так вже запущені безоплатні навчальні курси та сертифікація SAP для українців, включно з університетами. Українські стартапи були долучені до глобальних акселераторів SAP.iO. У наступному році компанія планує інвестувати майже 2 млн євро в локалізацію своїх продуктів в Україні. Нещодавно запущено рішення SAP ERP для середнього бізнесу GROW with SAP. SAP – один із провідних світових виробників програмного забезпечення для управління бізнес-процесами. Компанія розробляє рішення, які сприяють ефективній обробці даних й інформаційному потоку між організаціями. Допомогу можна отримати до кінця першого кварталу 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/O2JTXy, https://is.gd/cNdkUw

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-17
Share
МОНІТОРИНГ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В ЄС 2023

МОНІТОРИНГ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В ЄС 2023

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір: якісна освіта та навчання для всіх» представлено звіт «Моніторинг освіти та навчання 2023: обнадійливі тенденції, але проблеми залишаються».

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір: якісна освіта та навчання для всіх» представлено звіт «Моніторинг освіти та навчання 2023: обнадійливі тенденції, але проблеми залишаються».

Це щорічний звіт ЄК про системи освіти та навчання в ЄС, а також їхній прогрес у досягненні цілей, які були прийняті в рамках Резолюції Ради 2021 про стратегічні рамки для європейського співробітництва в освіті та навчанні. У ньому наголошується, що все більше і більше молодих європейців здобувають освіту третього рівня, а середня кількість тих, хто достроково покидає навчання, зменшується. Це деякі з обнадійливих фактів, виявлені у звіті за 2023 рік. Дослідження також свідчить, що майже 66% недавніх випускників професійно-технічної освіти навчалися на робочому місці. У звіті висвітлюються проблеми, які залишаються поширеними: недостатня успішність у базових навичках; нерівність у доступі до освіти та успішності; кваліфікацію третього рівня отримують більше жінок, ніж чоловіків; все ще дуже мало жінок представлені в науці, техніці, інженерії та математиці. У цьому випуску також детально розглядається нестача вчителів у Європі та різноманітні спроби зробити професію вчителя більш привабливою. Нестача вчителів викликає дедалі більше занепокоєння, і в деяких країнах очікується, що вона погіршуватиметься через старіння вчителів; аналізується еволюція систем освіти та навчання в ЄС; висвітлюється прогрес у досягненні спільно узгоджених цілей на рівні ЄС у рамках співпраці держав-членів у Європейському освітньому просторі. Моніторинг включає порівняльний аналіз, звіти 27 країн та онлайн-моніторинг інструментів із найвідомішими даними та джерелами щодо систем освіти та навчання в ЄС.

Детальніше: https://is.gd/h5lKpw, https://is.gd/LFhRYZ, https://is.gd/DfaptR

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EC #Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Share
ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Якість має значення: порівняльний аналіз механізмів забезпечення якості освіти та навчання дорослих у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Якість має значення: порівняльний аналіз механізмів забезпечення якості освіти та навчання дорослих у країнах ОЕСР» із серії «Робочі документи ОЕСР із соціальної сфери, зайнятості та міграції».

У ньому наголошується, що в останні роки надання відповідних можливостей для підвищення кваліфікації та перекваліфікації для дорослих стало необхідністю через глобальні мегатренди, що впливають на ринки праці. У результаті країни прагнуть посилити ці можливості продовж усього життя. Успішне розгортання цих ініціатив вимагає узгодженого набору політик, причому забезпечення якості є надзвичайно важливим аспектом освіти і навчання дорослих. Воно охоплює процеси та процедури, які впроваджуються для оцінювання та покращення якості провайдерів та програм навчання дорослих. Забезпечення якості передбачає використання стандартів якості та інструментів оцінювання для оцінки різних аспектів надання послуг з метою забезпечення того, щоб учні отримували якісну освіту, мали позитивний досвід навчання та здобували необхідні знання для досягнення професійних і особистих цілей. Незважаючи на прогрес, досягнутий країнами у створенні механізмів забезпечення якості, залишається багато викликів, а порівняльний міжнародний досвід у цій сфері є недостатнім. Цей документ заповнює цю прогалину та надає всебічний міжкраїновий огляд моделей забезпечення якості у 38 країнах ОЕСР. Основна увага в цьому документі зосереджена на наданні неформальної освіти і навчання дорослих. У ньому розроблено аналітичну основу для характеристики різноманітності механізмів забезпечення якості освіти і навчання дорослих, а також розроблено індикатори для синтезу, класифікації та порівняння цих механізмів за ключовими вимірами. Це дослідження полегшує розуміння механізмів забезпечення якості в країнах ОЕСР.

Детальніше: https://is.gd/cqHPaL, https://doi.org/10.1787/fc5ae97c-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-17
Share