Search results found:

posts - 5339

pages - 534

ЄДИНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ НА РІВНІ КОМПАНІЙ

ЄДИНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ НА РІВНІ КОМПАНІЙ

Компанія GlobalLogic з групи Hitachi презентувала унікальну архітектуру єдиної платформи для упровадження у робочі процеси корпоративних ШІ-рішень, створену у партнерстві з провідними сервісами із масштабування даних.

Компанія GlobalLogic з групи Hitachi презентувала унікальну архітектуру єдиної платформи для упровадження у робочі процеси корпоративних ШІ-рішень, створену у партнерстві з провідними сервісами із масштабування даних.

Вона дозволяє інтегрувати найкращі моделі, алгоритми та рішення, незалежно від того, чи розміщені вони у хмарі, чи на локальних серверах; прискорює найбільш затребувані операції (клієнтську підтримку, розробку ПЗ, перехід із застарілих систем, перенесення та управління корпоративними даними тощо). «В умовах, де «найкраща» технологія може змінюватися щомісяця або навіть щотижня, єдина платформа від GlobalLogic дозволяє нашим клієнтам впроваджувати останні інновації та найкращі корпоративні GenAI рішення у швидкозмінному світі технологій» каже директор з інжинірингу Суміт Суд. Також GlobalLogic опублікувала ряд практичних рекомендацій щодо використання ШІ. Компаніям потрібно забезпечити відповідність вимогам безпеки та конфіденційності даних, запобігати витоку інтелектуальної власності та уникати юридичних ризиків, бути технічно гнучкими (щоб швидко інтегрувати нові рішення у разі появи нових інноваційних моделей). Керівники повинні управляти змінами, знаходити ефективні стратегії контролю витрат та отримання прибутку від інвестицій у штучний інтелект.

Детальніше: http://surl.li/smzdl, http://surl.li/smzdw

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-04-15
Share
ОЕСР: ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ФАКТИЧНИХ ДАНИХ В ОСВІТНІЙ ПОЛІТИЦІ

ОЕСР: ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ФАКТИЧНИХ ДАНИХ В ОСВІТНІЙ ПОЛІТИЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Так, міністре, так, дослідження: структури та навички для більш ефективного використання фактичних даних в освітній політиці» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Так, міністре, так, дослідження: структури та навички для більш ефективного використання фактичних даних в освітній політиці» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У ньому наголошується, що інформування про результати наукових досліджень та забезпечення ефективного використання їх результатів – це ключ до професіоналізації процесів розроблення освітньої політики, поліпшення якості освіти. Розробники політики, як правило, використовують матеріали досліджень та їх рекомендації епізодично та фрагментарно, звертаючи увагу на окремі приклади, які корисні для підтвердження власних переконань чи підтримки політичного порядку денного. Систематичне використання наукових даних у формуванні політики стикається з такими викликами, як політизовані публічні дебати та зміни в політичному та економічному ландшафті. Відсутність довгострокової стратегії використання результатів досліджень в органах управління негативно впливає на політичні рішення. Такі висновки роблять експерти організації на основі даних навчальних семінарів проекту «Посилення впливу досліджень у галузі освіти» та матеріалів опитування міністерств освіти із 29 країн.

Детальніше: http://surl.li/smlkp, http://surl.li/smlph, https://doi.org/10.1787/6f97bcda-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-15
Share
ЯК ШІ МОЖЕ РЕВОЛЮЦІОНІЗУВАТИ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ

ЯК ШІ МОЖЕ РЕВОЛЮЦІОНІЗУВАТИ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кірсті Брайант «Як ШІ може революціонізувати підходи до аналізу опитувань студентів». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кірсті Брайант «Як ШІ може революціонізувати підходи до аналізу опитувань студентів». 

У ній автор наголошує, що студентські опитування є потенційним джерелом надзвичайно цінних даних для організації освітнього процесу та керування ним. Вона пропонує звернути увагу на досвід використання для роботи інструментів штучного інтелекту. Зокрема, у Вестмінстерському університеті вже кілька років поспіль проводиться тематичний аналіз відкритих коментарів опитувань студентів. Якщо у попередні роки такий аналіз, що охоплював думки близько 3 тис. студентів, здійснювався вручну, то цьогоріч було застосовано ШІ. Це дозволило набагато швидше опрацювати відкриті коментарі та узагальнити їх, підготувати цінну інформацію для висновків. Університет став одним із перших у Великій Британії, який аналізує результати Національного опитування студентів з використанням програмного забезпечення штучного інтелекту (MLY від Explorance). Це дає змогу краще зрозуміти, як поліпшити якість навчання студентів. Серед рекомендацій, які можуть бути корисні іншим командам дослідників, та які надає Кірсті Брайа, – необхідність зважено використовувати аналітичні матеріали від ШІ та перевіряти їх, обов’язково доповнюючи людським внеском. Вона зазначає, що запровадження інструментів ШІ для опитувань дозволило університету швидко отримувати аналітичні матеріали щодо відкритих коментарів і оперативно реагувати на ситуацію.

Детальніше: http://surl.li/slvdk, http://surl.li/slvdq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-12
Share
ШЛЯХ ДЛЯ ЕФЕКТИВНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ

ШЛЯХ ДЛЯ ЕФЕКТИВНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІННОВАЦІЙ

На сайті Європейської асоціації університетів опублікований документ «Прокладаючи шлях для ефективних європейських досліджень та інновацій». 

На сайті Європейської асоціації університетів опублікований документ «Прокладаючи шлях для ефективних європейських досліджень та інновацій». 

У ньому наголошується, що Європа вступає в майбутнє із безпрецедентними викликами та можливостями, які виходять за межі національних кордонів. Тому наступна Рамкова програма досліджень та інновацій ЄС (FP10) має стати ключовим зобов’язанням континенту щодо висунення досліджень та інновацій на перший план суспільного та наукового прогресу. У документі проведений аналіз усталених та нових (що лише формуються) тенденцій, поточного стану і викликів поточної Рамкової програми «Горизонт Єкропа» та європейського дослідницького ландшафту у ширшому контексті, а також окреслено стратегічне бачення нової програми, представлені рекомендації з акцентом на бюджет, структуру, основні принципи і тематичну спрямованість програми.

Детальніше: http://surl.li/sltmj, http://surl.li/sltoa

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-12
Share
КОНКУРС DIGITAL GREENTALENTS

КОНКУРС DIGITAL GREENTALENTS

Федеральне міністерство освіти і наукових досліджень Німеччини оголосило про конкурс на присудження премії «Digital GreenTalents: високий потенціал сталого розвитку» для молодих науковців з усього світу. 

Федеральне міністерство освіти і наукових досліджень Німеччини оголосило про конкурс на присудження премії «Digital GreenTalents: високий потенціал сталого розвитку» для молодих науковців з усього світу. 

Його мета – сприяння міжнародному обміну інноваційними «зеленими» ідеями у сфері цифровізації та сталого розвитку задля більшої стійкості у науці та суспільстві. Це новий напрям традиційного конкурсу «Green Talents», який з 2009 року сприяє обміну інноваційними «зеленими» ідеями та розвиту міжнародної співпраці. Планується на конкурсних засадах обрати 20 переможців з найкращими розробками у сфері цифровізації та сталого розвитку, яких запросять до Німеччини для проведення досліджень до «Digital GreenTalent SpringSchool». Заявку на участь у конкурсі можна подати до 15 травня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/slpuf, http://surl.li/slpyp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-04-12
Share
ОЕСР: ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ ОЕСР

ОЕСР: ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Основні показники науки і технологій ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Основні показники науки і технологій ОЕСР».

У ньому представлено ключові тенденції та наведено порівняння щодо розвитку науки і технологій країн-членів ОЕСР та окремих країн, що не входять до неї. База даних орієнтована головним чином на відстеження фінансових і людських ресурсів, спрямованих на дослідження та експериментальні розробки (згідно Посібника Фраскаті) й доповнюється відомостями про результати науково-технічної діяльності (патентування, міжнародна торгівля), економічні та демографічні дані. Останні використовуються для розрахунків з урахуванням відмінностей у розмірах економік окремих країн, купівельної спроможності валют та інфляції. Експерти зазначають, що зростання витрат на дослідження та експериментальні розробки в ОЕСР у 2022 році продовжилося: вони збільшившись на 4% (з поправкою на інфляцію) порівняно з попереднім роком, причому лідером став бізнес-сектор.

Детальніше: http://surl.li/sljha, http://surl.li/sljjn

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-04-12
Share
ВІДБІР НКП РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄС

ВІДБІР НКП РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ ЄС

Міністерство освіти і науки оголосило конкурсний відбір національних контактних пунктів Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021–2025). 

Міністерство освіти і науки оголосило конкурсний відбір національних контактних пунктів Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021–2025). 

Мета – обрати національні контактні пункти, які допомагатимуть українським кандидатам на усіх етапах участі у програмі – від підготовки проєктної заявки і пошуку партнерів до консультаційного супроводження й підтримки з питань, що виникають під час реалізації проєкту. Конкурс проводиться за наступними напрямками: правові та фінансові аспекти; європейська дослідницька рада; дії Марії Склодовської-Кюрі; дослідницькі інфраструктури; здоров’я; культура, креативність та інклюзивне суспільство; цивільна безпека для суспільства; цифровізація, промисловість і космос; клімат, енергетика та мобільність; продовольство, біоекономіка, природні ресурси, сільське господарство та навколишнє середовище; європейська інноваційна рада та європейські інноваційні екосистеми; розширення участі та зміцнення Європейського дослідницького простору; євратом; об’єднаний дослідницький центр; європейський інститут інновацій і технологій; місії ЄС. Відібраним на конкурсних засадах національним контактним пунктам буде надана фінансова підтримка для проведення інформаційно-комунікаційних кампаній, забезпечення навчання та підвищення обізнаності українських учасників щодо міжнародного науково-технічного співробітництва. Заявку на участь у можна подати до 28 квітня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/skoao, http://surl.li/sktsc, http://surl.li/skucx

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-10
Share
ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МІНЛИВИЙ ПОПИТ НА НАВИЧКИ НА РИНКУ ПРАЦІ

ОЕСР: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МІНЛИВИЙ ПОПИТ НА НАВИЧКИ НА РИНКУ ПРАЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Штучний інтелект і мінливий попит на навички на ринку праці» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Штучний інтелект і мінливий попит на навички на ринку праці» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Наголошується, що більшості працівників, які піддаватимуться впливу штучного інтелекту, не будуть потрібні спеціальні навички щодо машинного навчання та обробки природної мови. Разом із тим, ШІ змінить завдання, які виконують ці працівники, і навички, які їм потрібні для роботи. Узагальнено бачення впливу штучного інтелекту на попит у професіях, які не потребують спеціальних навичок. Найбільш затребуваними навичками у професіях, які найбільше піддаються впливу ШІ, – управлінські та ділові навички: загального управління проектами, фінансів, адміністрування та канцелярської роботи. З часом попит на ці навички збільшується, наприклад, частка вакансій, що вимагають емоційних, когнітивних або цифрових навичок, збільшилася на 8‰.

Детальніше: http://surl.li/skspd, http://surl.li/sksqq, https://doi.org/10.1787/88684e36-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-04-10
Share
МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТСЬКОМУ ЖИТТІ

МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТСЬКОМУ ЖИТТІ

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття групи студентів «Яке місце займає штучний інтелект у студентському житті?». 

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття групи студентів «Яке місце займає штучний інтелект у студентському житті?». 

Вони діляться власним досвідом вирішення проблеми етичної інтеграції штучного інтелекту в академічне життя, пропонуючи реальні кейси з різних країн – Канади, Нігерії, Туреччини. Зокрема, у тексті статті та доданій до неї інфографіці, представлене бачення того, що можна і чого не можна робити, використовуючи ШІ в освітньому процесі, зважаючи на норми та культуру академічної чесності. Штучний інтелект – це здатність машин чи комп’ютерних систем імітувати певні людські здібності: розуміння мови, написання тексту, аналіз даних. ШІ може допомагати навчанню та сприяти розвитку учнів, якщо використовувати його етично. Зокрема, він може допомогти знизити навантаження у разі рутинних або повторюваних завдання (наприклад, автоматичне розшифрування лекцій, перевірка граматики або орфографії), дозволяючи більше зосередитись на навчанні та дослідженнях. Але треба бути обережним із інформацією. Потрібно усвідомлено експериментувати з інструментами ШІ для підтримки навчання, пам’ятаючи про їх можливості та обмеження (зокрема, ризик упереджених чи неточних результатів). Не можна використовувати ШІ для шахрайства, передавати конфіденційну або чутливу інформацію до чат-ботів ШІ.

Детальніше: http://surl.li/sjiph

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-09
Share
ВІРТУАЛЬНІ ОБМІНИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ

ВІРТУАЛЬНІ ОБМІНИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ

Програма ЄС Еразмус+ КА1 продовжує прийом заявок на конкурс «Віртуальні обміни у сфері вищої освіти та молоді». 

Програма ЄС Еразмус+ КА1 продовжує прийом заявок на конкурс «Віртуальні обміни у сфері вищої освіти та молоді». 

Конкурс покликаний заохочувати до міжкультурного діалогу та посилення взаєморозуміння людей різних країн і націй, популяризувати різні типи віртуальних обмінів, залучати більшу кількість молодих людей до спілкування, розвитку критичного мислення та медіаграмотності, популяризувати цінності свободи та недискримінації через освіту. Фінансова підтримка ЄС надаватиметься проєктам, що передбачають організацію онлайн-подій задля контактів між молодими людьми; популяризацію міжкультурного діалогу; розвиток м’яких компетентностей і доступ до якісної освіти (формальної та неформальної). Максимальний розмір гранту 500 тис. євро. Взяти участь у конкурсі можуть організації-заявники, що виступають від імені партнерств – закладів вищої освіти та/або молодіжних організацій, підписанти Хартії Еразмус у вищій освіті.

Детальніше: http://surl.li/sjtdw, http://surl.li/fmgtk, http://surl.li/okuiz, http://surl.li/sjtaq

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-09
Share