Search results found:

posts - 5361

pages - 537

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРОГРАМА SCIENCE 2 BUSINESS

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРОГРАМА SCIENCE 2 BUSINESS

Центр інновацій та підприємництва INNOV8 оголосив про старт другого набору  претендентів на участь в онлайн-проєкті Science 2 Business.

Центр інновацій та підприємництва INNOV8 оголосив про старт другого набору  претендентів на участь в онлайн-проєкті Science 2 Business.

Мета цієї програми полягає у підтримці українських науковців, які мають намір перетворити результати своїх досліджень у комерційно успішні проєкти. Цей практичний онлайн-курс націлений на залучення інноваційних наукових ідей, що належать до 12-ти наступних пріоритетів: біотехнології,  агротехнології, космічні технології, хімія, охорона здоров’я, технології подвійного призначення, екологічні технології, енергетика, робототехніка, освітні технології, матеріалознавство і фізика, інформаційні та комунікаційні технології. Програма є частиною Seeds of Bravery, реалізується у партнерстві з Aalto University, EIT Health, Erasmus Centre for Entrepreneurship та фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу через Європейську інноваційну раду.

Детальніше: http://surl.li/cejcox, https://innovate.com.ua/science2business/, https://tally.so/r/mZVJoo

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-26
Share
ВІДПОВІДАЛЬНА ОСНОВА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУСПІЛЬСТВО

ВІДПОВІДАЛЬНА ОСНОВА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУСПІЛЬСТВО

На сайті Clarivate опублікований звіт «Відповідальна основа для оцінювання впливу досліджень на суспільство».

На сайті Clarivate опублікований звіт «Відповідальна основа для оцінювання впливу досліджень на суспільство».

Документ підготовлений Інститутом наукової інформації у відповідь на запит академічної спільноти та громадськості щодо необхідності демонстрації переваг інвестицій у дослідження та розробки. У ньому йдеться про запровадження комплексного підходу до оцінювання впливу досліджень на суспільство. По мірі того, як глобальні витрати на дослідження і розробки зростають, відповідно збільшується тиск на спонсорів, урядові структури  та установи щодо демонстрації фактичного суспільного впливу цих інвестицій у дослідження, що особливо виразно видно на прикладі таких критичних сфер, як охорона здоров’я, зміна клімату та технологічний прогрес. У звіті викладено відповідальну та надійну основу для оцінювання, яка виходить за рамки традиційної наукової продукції та включає широкий спектр джерел даних. Зокрема, пропонується визначати різноманітні та складні потреби суспільства,  збалансовувати якісний та кількісний підходи,  охоплювати тривалі часові проміжки, які об’єктивно існують між відкриттям та його практичним застосуванням. Кожен із названих аспектів представлений відповідними індикаторами та буде представлений у Societal Impact Profile™ із наведенням базових індивідуальних показників на платформі Web of Science Research Intelligence™. Це програмне рішення наступного покоління, що наразі розробляється на базі технології штучного інтелекту, покликане підтримати науковців та покращити результати досліджень, а також краще вимірювати та демонструвати вплив досліджень окремих установ.

Детальніше: http://surl.li/tsaafh, http://surl.li/lqkxdx, http://surl.li/wzaiwi

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-09-26
Share
ОЕСР: ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА СТІЙКІСТЬ РИНКУ ПРАЦІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

ОЕСР: ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА СТІЙКІСТЬ РИНКУ ПРАЦІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сорок років продуктивності та стійкості ринку праці в європейських регіонах» із серії «Доповіді ОЕСР щодо розвитку місцевої економіки та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сорок років продуктивності та стійкості ринку праці в європейських регіонах» із серії «Доповіді ОЕСР щодо розвитку місцевої економіки та зайнятості».

Наголошується, що регіони відрізняються за своєю здатністю переносити кризи, і деякі з них страждають сильніше, ніж інші, а деякі здатні набагато швидше відновлюватися. Після рецесії 1980-1982 років, спричиненої енергетичною кризою 1979 року, уряди країн ОЕСР зіткнулися з високим безробіттям та анемічним зростанням зайнятості, – як на рівні країн, так і окремих регіонів. У відповідь на це у 1982 році було прийнято «Програму спільних дій ОЕСР щодо зайнятості та розвитку на місцевому рівні». Вона була створена як платформа для обміну інноваційними підходами до місцевого розвитку і створення робочих місць. У нинішньому звіті, підготовленому до 40-ї річниці програми, розглядаються детермінанти та наслідки зайнятості у європейських регіонах NUTS3/TL3 за останні 40 років. Встановлено, що найменш стійкі регіони (де рівень зайнятості скоротився найбільше під час рецесії) мають відставання за співвідношенням зайнятості і чисельності населення, тоді як регіони, які мали вищу продуктивність до рецесії,  втратили пропорційно менше робочих місць та краще відновлювали рівень зайнятості. Узагальнюються чинники розвитку зайнятості у регіонах, оцінюється здатність продуктивності протидіяти негативному впливу економічних криз на зайнятість.

Детальніше: http://surl.li/sghkej, http://surl.li/htleqd, https://doi.org/10.1787/3ba1e1e6-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-09-26
Share
КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ НЬЮКАСЛА

КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ НЬЮКАСЛА

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка корисних порад від науковців Брістольського університету, – закладу вищої освіти, заснованому у 1876 році, який входить до 100 найкращих університетів за версією Times Higher Education (9 нобелівських лауреатів, 21 член Академії медичних наук, 13 членів Британської академії, 13 членів Королівської інженерної академії, 44 члени Королівського наукового товариства).

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка корисних порад від науковців Брістольського університету, – закладу вищої освіти, заснованому у 1876 році, який входить до 100 найкращих університетів за версією Times Higher Education (9 нобелівських лауреатів, 21 член Академії медичних наук, 13 членів Британської академії, 13 членів Королівської інженерної академії, 44 члени Королівського наукового товариства).

Опублікований ресурс містить 30 статей, присвячених наступним питанням: яким має бути гарне викладання у вищій освіті; як бути помітним науковцем; етика в академічних дослідженнях; як позбавити студентів від нудьги, зробивши лекції більш «активним»;  як забезпечити визнання власної позиції та залучити громаду; як розвивати лідерські навички жінок у вищій освіті; як академікам досягти кращого балансу між роботою та особистим життям; сприяння ефективній співпраці студентів; як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками; як диверсифікувати навчальні програми з природничих наук; як слід підтримувати молодих дослідників під час підготовки дисертації.

Детальніше: http://surl.li/ezhsuu

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Науковцям_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-09-25
Share
КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ 2024

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ 2024

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних і прикладних наукових досліджень закладів вищої освіти та наукових установ, підпорядкованих МОН.

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних і прикладних наукових досліджень закладів вищої освіти та наукових установ, підпорядкованих МОН.

Відповідний наказ від 24 вересня 2024 року №1361 розміщено на вебпорталі міністерства. Особливості цьогорічного конкурсу: запровадження нових наукових секцій за стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку; гармонізація форми проєктів із програмою «Горизонт Європа» (що відкриває можливості для інтеграції українських досліджень у міжнародну наукову спільноту); спрямованість на розв’язання актуальних завдань оборони, економіки, суспільства та відновлення України; пріоритетна підтримка науковців, які знаходяться та працюють в Україні; відсікання публікацій у хижацьких наукових виданнях. Секції, за якими подаються проєкти: національна безпека та оборона; математика та статистика; фізика, ядерна фізика та астрономія; хімія, хімічні технології та фармація; науки про Землю та навколишнє середовище; біологія, біотехнології, медицина та реабілітація; інформаційні технології та електроніка; безпечна, чиста енергетика та енергоефективність; механічна інженерія та машинобудування; промислові та будівельні технології, логістика, транспорт; сільськогосподарські та ветеринарні науки; розвиток людського капіталу, соціальні науки та журналістика; економічні перетворення, бізнес, адміністрування та право; гуманітарні науки й мистецтво. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 27 жовтня 2024 року (перший етап) та 12 грудня 2024 року (другий етап).

Детальніше: http://surl.li/amlrae, http://surl.li/gzhmjq, http://surl.li/brpyrh, http://surl.li/bxzqrm

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-25
Share
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.

Детальніше: http://www.ukrbook.net/, http://surl.li/mqocue

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-09-25
Share
СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ ЛЕКЦІЙ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ

СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ ЛЕКЦІЙ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» представила рекомендації щодо креативних інструментів розроблення візуально привабливих та інформативних презентацій.

Команда UGEN у рамках проєкту «Uni-Biz Bridge» представила рекомендації щодо креативних інструментів розроблення візуально привабливих та інформативних презентацій.

Щоб швидко створювати слайди для лекцій і практичних занять, використовуючи можливості ШІ, пропонується для автоматичної генерації макетів слайдів скористатись Microsoft PowerPoint з PowerPoint Designer (пропонує різноманітні варіанти дизайну на основі вмісту – тексту, зображень);  Google Slides з Explore (надає користувачам рекомендації щодо дизайну та макету слайдів); Beautiful.ai  (автоматизує дизайн презентацій, пропонуючи готові слайди та шаблони на основі введеної користувачем інформації); Tome (забезпечує генерацію тексту та зображень, надаючи прості інструкції та інструменти зручного редагування);  Canva з Magic Design (генерує привабливі візуальні матеріали на основі заданих параметрів, має велику бібліотеку шаблонів, інструменти для роботи з графікою, надає підказки щодо дизайну); Prezi (допомагає створювати інтерактивні, нелінійні презентацій, пропонує різні стилі переходів та анімацій, робить презентацію більш динамічною).

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/807

Фото: UGEN

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-25
Share
ОЕСР: СПІВПРАЦЯ З ООН У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: СПІВПРАЦЯ З ООН У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала матеріал «ОЕСР та ООН оголошують про наступні кроки співпраці у сфері штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала матеріал «ОЕСР та ООН оголошують про наступні кроки співпраці у сфері штучного інтелекту».

Про поглиблення співробітництва між ООН і ОЕСР у сфері глобального управління ШІ повідомив заступник Генерального секретаря ООН. Він наголосив, що швидкість розвитку технології штучного інтелекту та масштаби її впливу вимагають більшої згуртованості різноманітних політичних структур та відповідальної наукової оцінки наслідків розповсюдження ШІ, заснованої на фактичних даних. Таким чином настає новий етап співпраці на міжнародному рівні, зокрема, відбувається об’єднання технічних та аналітичних можливостей ОЕСР та ООН та ініціюються зусилля для підтримки скоординованих заходів з управління штучним інтелектом. Головний акцент буде зроблено на регулярних наукових і  фактичних оцінках ризиків та можливостей ШІ. Обидві організації використовуватимуть свої ресурси, платформи, мережі для організації ефективної взаємодії щодо розроблення політики та систем управління ШІ, щоб підтримати держави-члени та усі зацікавлені сторони. ОЕСР співпрацює з понад 100 країнами, створюючи тим самим глобальний політичний форум для просування політики захисту прав і свобод, покращення економічного та соціального добробуту людей у всьому світі.

Детальніше: http://surl.li/unrseq, http://surl.li/htjqgi, https://oecd.ai/en/, http://surl.li/jzrplf, http://surl.li/utxsel

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-09-25
Share
УНІВЕРСИТЕТАМ ПОТРІБНЕ НОВЕ ПОКОЛІННЯ ДАЛЕКОГЛЯДНИХ ЛІДЕРІВ

УНІВЕРСИТЕТАМ ПОТРІБНЕ НОВЕ ПОКОЛІННЯ ДАЛЕКОГЛЯДНИХ ЛІДЕРІВ

На сайті Європейської асоціації університетів у розділі «Голоси експертів»  розміщена інформація про статтю Томаса Естерманн і Марії Бланко «Університетам потрібне нове покоління далекоглядних лідерів».

На сайті Європейської асоціації університетів у розділі «Голоси експертів»  розміщена інформація про статтю Томаса Естерманн і Марії Бланко «Університетам потрібне нове покоління далекоглядних лідерів».

У ній автори представляють власне бачення того, навіщо Європейська асоціація університетів вирішила запустити новаторську програму розвитку лідерства, пропонуючи керівникам університетів сучасні інноваційні інструменти для управління ЗВО. Наразі європейські університети все частіше стикаються з викликами, які неможливо подолати застосуванням традиційних рішень. Тому попит на нову парадигму лідерства став критичним для галузі. Університети потребують більшої співпраці та інклюзивності, їх лідери повинні бути здатними підтримувати спільне бачення, викликати довіру, сприяти інституційному успіху та розвивати культуру спільного лідерства. Томас і Марія наочно показують, чому розвиток лідерства є життєво важливим для організаційної стійкості, окреслюють перспективи вирішення нагальних університетських проблем завдяки пілотній програмі розвитку лідерства.

Детальніше: http://surl.li/pbbnax, http://surl.li/dctcag, http://surl.li/btakbl  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-24
Share
ЗРОБІТЬ СВІЙ НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ УСПІШНИМ

ЗРОБІТЬ СВІЙ НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ УСПІШНИМ

Став доступним для ознайомлення «Курс управління проектами» від Library Connect Academy.

Став доступним для ознайомлення «Курс управління проектами» від Library Connect Academy.

Він покликаний надати академічним бібліотекарям знання та підтримати формування навичок управління проектами. Курс детально розглядає проект – від його ініціації й до закриття, містить  огляд різноманітних інструментів та ресурсів, використання яких допоможе успішно керувати  в установі проектами невеликого масштабу. У рамках курсу розглядаються основи управління проектами, практичні інструменти та методи управління проектами, відповідні шаблони для їх складання й моніторингу виконання.

Детальніше: http://surl.li/pmuigl, http://surl.li/agtylo

Фото: Library Connect Academy

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-24
Share