Ресурс охоплює широкий спектр питань, серед яких: формування стійкості в учнів; педагогічної парадигми 4.0: об’єднання студентів, викладачів та ШІ; умов студентів: пропонувати варіанти оцінювання для розширення можливостей навчання; сім кроків, щоб створити ефективний інструмент оцінки якості курсу; трансформаційних змін необхідних для надання освіті, орієнтованої на Землю; ChatGPT і навчальний дизайн: які можливості для створення онлайн-контенту він пропонує; як зворотне наставництво допомагає спільно створювати інституційні знання тощо.
Детальніше: https://bit.ly/3M9WIZZ, https://bit.ly/3JJv2Z2, https://bit.ly/3z96Kme, https://bit.ly/3FS0ymd, https://bit.ly/3z9OBoe, https://bit.ly/3GfQK63, https://bit.ly/3FTU4n7, https://bit.ly/3FUGdwS
Фото: скріншот
ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ОЦІНОК
2023-03-27