
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рахіма Сомані «Університети повинні перетворитися з центрів видачі дипломів – на соціальну опору».
Наголошується, що заклади вищої освіти можуть бути точками зростання у студентів розуміння та навичок етичного лідерства, їх підготовки до включення до екосистем навчання упродовж життя та розвитку партнерських стосунків з громадою. Епоха університетів як установ, що просто видають дипломи, йде на спад. Тепер вони мають стати соціальними «стовпами», однак на тлі глобальних викликів (зміна клімату, технологічні катастрофи, економічна нерівність, геополітична напруженість), громадськість дедалі більше скептично ставиться до цінності вищої освіти. Звісно, є питання щодо актуальності, доступності та підзвітності університетів. Тож автор публікації задається питанням «що можуть зробити ЗВО, щоб відновити суспільну довіру та як вони можуть продемонструвати свою цінність та етичне лідерство й переконатися, що їхній вплив поширюється за межі кампусу – на усе суспільство?». Розглядаються такі аспекти вищої освіти, як створення суспільного блага; навчання впродовж життя; підготовка студентів до прийняття відповідальних рішень; навчання діям, заснованим на принципах сталого розвитку та інтеграції громад; формування інклюзивного та доступного середовища. Щоб розвиватись у рамках нових викликів та відповідати ним, бути актуальними, надійними та впливовими, університети повинні обслуговувати не лише для студентів, зосереджених на здобутті освіти й отриманні відповідного ступеня, а й бути центрами навчання продовж усього життя, інкубаторами етичного лідерства, партнерами бізнесу та громад. І ті ЗВО, які вчасно зрозуміють цю необхідність, приймуть ідею такої трансформацію та реалізують її на практиці – процвітатимуть.
Детальніше: https://ukrintei.ua/y/qdfkA, https://ukrintei.ua/y/wEeFu
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики